وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژتاثیر پخش موسیقی در آرایشگاه و سالن زیبایی

تاثیر پخش موسیقی در آرایشگاه و سالن زیبایی

پخش موسیقی در سالن زیبایی شما می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای مشتریان شما داشته باشد و با ایجاد نقش مؤثرش در فضای مناسب سالن ، باعث ترفیع نام و برند تجاری آرایشگاه شود. موزیک می‌تواند تصویری فراموش نشدنی را بر ذهن مشتریان شما بگذارد و بر درک آنها از شغل شما موثر باشد ، بنابراین بهترین سالن زیبایی به این مورد توجه می کند که موسیقی که  برای پخش انتخاب می شود نباید تصمیمی باشد که به آسانی گرفته شده و باید حتما در انتخاب آن دقت لازم انجام شده باشد.

هر سالن زیبایی متفاوت است. این که آیا شما در درجه اول آرایشگاه هستید ، یا اینکه سالن ماساژ یا کاشت ناخن هستید و یا اینکه در سالن زیبایی تاتو نیز انجام میدهید یا خیر می تواند انتخابی متفاوت در پخش موزیک برای شما داشته باشد. فقط برای یک لحظه در نظر بگیرید که چه تبلیغاتی برای سالن زیبایی خود انجام می دهید و فضای داخلی و دکوراسیون سالن خود را چگونه طراحی کرده اید؟ تمام این جنبه ها برای ایجاد یک برند سالن زیبایی خوب با هم ترکیب می شوند. شاید شما یک سالن آرایش عروس باشید ، یا شاید شما یک سالن اکستنشن مو و همچنین سالن آرایش و تاتو باشید ولی در هر صورت باید بدانید موسیقی شما در سالن شما بازی می کند و نماد کسب و کار شما است.

تاثیر پخش موسیقی در آرایشگاه و سالن زیبایی

موسیقی می تواند درآمد سالن زیبایی شما را افزایش دهد

طبق تحقیقات انجام شده توسط MusicWorks ، پخش موسیقی در آرایشگاه یا سالن شما می تواند درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد. تقریباً 80٪ از 2000 شرکت کننده تحقیق در انگلستان ادعا کردند که موسیقی که در یک سالن پخش می شود برای جو یک موسسه مهم است. مجله Hairdressers در رابطه با تحقیقات اظهار داشته است که موسیقی در هنگام ایجاد فضای سالن ایده آل شما می تواند به همان اندازه طراحی داخلی اهمیت داشته باشد.

61٪ از مشتری های آرایشگری می گویند در صورت مشاهده سالن با محیط پذیرایی و آرامش بخش ،دفعات بعد نیز مراجعه می‌کنند و هر آرایشگری می داند که یک سالن زیبایی موفق برای رشد و توسعه تجارت خود روی مراجعه مجدد مشتری ها حساب می کند.

سارا کراس ، کارشناس وفاداری مشتری مقیم مجله آرایشگرها ادعا می کند:”حفظ و نگهداری مشتری 5 برابر ارزانتر از آن است که بتوانید افراد جدیدی را به دست آورید …20٪ مشتریان وفادار شما  80٪ از سود شما را به خود اختصاص می دهند.”

موسیقی باید مناسب محیط باشد اینکه آیا موسیقی را برای پخش در سالن انتظار می خواهید و یا بخش پذیرش و یا سالن اصلی.باید این را بدانید موسیقی های مختلف تاثیرات متفاوتی را روی مشتری شما می‌گذارد. مطالعات نشان داده است که پخش موسیقی ملایم می تواند باعث آرامش مشتریان شود و تجربه درمان در آبگرم یا سالنی را فراهم می کند که خدمات آرامش بخشی را ارائه می دهند مثل سالن های ماساژ.در مورد موزیک های پر جنب و جوش تر باید بگوییم که این موسیقی ها می تواند گفتگوی صمیمانه و دوستانه بین مشتریان و پرسنل آرایشگاه را ترغیب کند.

به همین ترتیب ، شما می توانید با استفاده از موسیقی یا تلویزیون در اتاق انتظار خود ، برای سرگرمی مشتریان خود ، یک نوع محیط اجتماعی ایجاد کنید. اما فقط در مورد خوشحال کردن مشتریان خود در هنگام حضور در سالن فکر نکنید.پخش موسیقی به عنوان آهنگ انتظار برای مشتریانی که ممکن است در هنگام پذیرش تلفنی معطل شوند نیز ضرورت بسیاری دارد چون در انتظارات طولانی، تماس گیرنده با پخش موزیک انتظار میتواند از وجود شخص در آن طرف تماس تلفنی اطمینان حاصل کند و علاوه بر آن مدت زمان انتظار برای وی کوتاه تر به نظر می آید.

تاثیر پخش موسیقی در آرایشگاه و سالن زیبایی

راه حل‌های موسیقی برای سالنهای زیبایی

راه حلهای زیادی برای پخش موسیقی در سالن زیبایی موجود است و ممکن است همه اینها مناسب به تجارت خاص شما نباشد ، بنابراین با دقت فکر کنید که چگونه هرکدام برای تجارت شما کار می کنند.

تلویزیون در سالن زیبایی

یک تلویزیون ، گرچه برای بسیاری از انواع سالن ها ایده آل نیست ، اما می تواند برای اتاقهای انتظار در بیشتر در آرایشگاهها “سالن های ساکت و بدون هیجان” مناسب باشد و می تواند با پخش موزیک ویدئو سرگرمی برای مشتریان شما باشد.

رادیو در سالن زیبایی

پخش رادیو در سالن زیبایی احتمالاً رایج ترین شکل موسیقی در آرایشگاه ها است. رادیو می تواند روی موج موزیک تنظیم شود و تمام روز در حال پخش باشد ولی در صورتی که قصد دارید در سالن شما آهنگ ها به سلیقه خودتان باشد رادیو گزینه مناسبی نیست.

سی دی پلیر

استفاده از یک دستگاه پخش سی دی به شما امکان می دهد بسته به زمان روز یا روحیه سالن ، سی دی های مختلف موسیقی را تغییر دهید. با این وجود ، باید در هنگام اتمام ، به طور فعال سی دی را تغییر دهید ، یا سی دی را تکرار کنید.از آنجایی که فضای کمتری نسبت به تلویزیون می گیرد نیز می تواند گزینه مناسبی برای سالن های با فضای کم باشد.

منبع: استایلی

  • 29 آگوست 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 3,271

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00