وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژآیا طراحی سایت برای کسب و کار شما یک ضرورت است؟

آیا طراحی سایت برای کسب و کار شما یک ضرورت است؟

آیا طراحی سایت برای کسب و کار شما یک ضرورت است؟

 

طراحی سایت و استفاده از دنیای اینترنت به شما این امکان را می دهد که تعداد مشتریان خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید، خدمات و محصولات خود را بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ارائه دهید، با مشتریان خود تعامل راحت‌ تر و بهتری برقرار کنید، هزینه های تبلیغات و دیگر هزینه های رایج در کسب و کارتان را کاهش دهید، به برند و موسسه خود اعتبار را ببخشید و به طور کلی بتوانید موفقیت را در زمان کوتاه تری تجربه کنید.

 

 

چگونه طراحی سایت بر موفقیت ما تاثیر می گذارد؟

در بخش بالا و مقدمه به طور خلاصه با تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار آشنا شدید، در این بخش قصد داریم مزایای طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی را به طور مفصل تری به شما توضیح دهیم.

 

می توانید پیشنهادات مشتریان خود را به راحتی جذب کنید

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم طراحی سایت آن است که شما می توانید در یک بخش مجزا با سرعت بسیار بالا با مشتریان خود تعامل کنید. مشتریان شما در این بخش می توانند پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را به شما عنوان کرده و شما جهت ارتقا و بهبود شرایط کاری خود از آنها استفاده کنید.

 

تحقیقات اولیه بازار را به راحتی و با هزینه بسیار کم انجام دهید

بدون شک هر کسب و کار نوپا و تازه‌ ای برای ورود به بازار نیازمند تحقیق در مورد نظام عرضه و تقاضا می باشد. شما باید بدانید که افراد به دنبال خرید چه محصولاتی هستند و یا چه خدماتی مورد نیاز آن ها است. با طراحی سایت شما می توانید از نظرسنجی های گسترده از طریق ایمیل مارکتینگ یا روش های دیگر استفاده کرده و ورود قدرتمند تری به بازار داشته باشید.

 

می‌توانید هویت و اعتبار خود را چند برابر کنید

همانطور که می دانید این روزها بیشتر مردم خرید های خود را اینترنتی انجام می‌ دهند و اگر دنبال دریافت خدمات خاصی باشند آن را در اینترنت جستجو می کنند. طراحی سایت و استفاده از دنیای مجازی به برند، موسسه، شرکت و خدمات شما هویت و اعتبار بیشتری می بخشد. به شما کمک می ‌کند بتوانید حجم گسترده ای از مشتریان را به کسب و کار خود جذب کرده و در یک مدت کوتاه بازدهی خود را چندین برابر کنید.

در صورت جابجایی دفتر و یا شرکت می توانید مشتریان خود را حفظ کنید

در صورتی که ملک شما برای فروشگاه، موسسه و یا شرکت تان اجاره ای باشد، ممکن است بعد از مدتی مجبور به تغییر مکان خود شوید. این مسئله می ‌تواند باعث شود که بسیاری از مشتریان قدیمی خود را از دست دهید. طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی در این شرایط 2 مزیت جداگانه برای شما دارد.

از طرفی شما می توانید به راحتی مشتریان خود را در جریان تغییرات قرار داده و آنها را مطلع سازید. از طرف دیگر شما می توانید حتی در زمان جابجایی و زمانی که هنوز به خوبی در مکان جدید مستقر نشده اید باز هم به فروش محصولات و یا ارائه خدمات خود ادامه دهید. در واقع طراحی سایت و استفاده از اینترنت به شما این امکان را می ‌دهد که همواره بدون هیچ وقفه ای کار خود را انجام دهید.

ابزاری عالی برای استخدام کارمندان جدید خواهید داشت

در صورتی که شما کسب و کار خود را توسعه داده و نیاز به استخدام کارمند جدید داشته باشید، دنیای گسترده اینترنت به خوبی به شما کمک خواهد کرد. شما نیازی به مصاحبه های حضوری از چند صد نفر، خواندن فرم های استخدام کاغذی  و اختصاص دادن زمان زیادی برای این کار ندارید. شما می توانید بخشی از طراحی سایت خود را به استخدام و یا همکاری اختصاص دهید. افراد جویای کاری که تخصص و تجربه لازم همکاری با شما را دارند، می توانند در این بخش با شما وارد ارتباط شده و رزومه خود را ارائه دهند. در صورت نیاز به نیروی جدید شما می توانید در زمان بسیار کوتاهی و بدون صرف هیج هزینه ای برای دادن آگهی فرد مناسب خود را استخدام کنید.

 

بازار فعالیت کاریتان را گسترش خواهید داد

اگر همیشه دوست داشته اید که شرکت و یا فروشگاه بین المللی داشته باشید و به صورت جهانی تجارت کنید، طراحی سایت و استفاده از دیگر صفحات اینترنتی به شما این امکان را می دهد. افراد در هر گوشه از کشور و یا حتی جهان می ‌توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و با شما وارد تعامل شود. شما می توانید مشتریانی از گوشه به گوشه جهان داشته باشید و کسب و کارتان را محدود به شهر محل سکونت خود نکنید. این مسئله از طرفی به شما اعتباری بین المللی و گسترده می دهد و از طرف دیگر تعداد مشتریان شما را به شکل غیر قابل باوری افزایش خواهد داد.

 

هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید

برای این که بتوانید افراد بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید، باید برای آن بازاریابی و تبلیغ کنید. تبلیغات شما باید جذاب باشد و در معرض دیده افراد زیادی قرار بگیرد. یکی از روش‌ های سنتی بازاریابی استفاده از کاتالوگ ها و بنرهای تبلیغاتی، بیلبورد و بروشور است. این روش ها دارای محدودیت های اساسی است. از یک طرف هزینه استفاده از آنها به خصوص در مورد بیلبورد و یا بنر بسیار زیاد خواهد بود، از طرف دیگر تعداد افرادی که تبلیغات شما را خواهند دید تنها محدود به افراد همان منطقه می شوند.

دنیای اینترنت و طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را با هزینه های بسیار کمتر اما با مخاطبین گسترده تر و با محتواهای جذاب تر دهید. شما می توانید تبلیغات خود را در سایت های پر بازدید قرار داده تا افرادی که نیازمند به خدمات شما یا خرید محصولاتتان هستند وارد سایت شما شده و اقدام خرید و سفارش خدمات کنند.

شرکت طراحی سایت ایزی وب

ایزی وب یکی از شرکت هایی است که بیش از شش سال در زمینه طراحی سایت و دیگر خدمات دنیای اینترنت فعالیت می کند. طراحی سایت،  بهینه سازی و سئو،  بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی از جمله فعالیت های این شرکت است که به صورت اصولی و استاندارد انجام می شود.

طراحی سایت در این شرکت با فاکتورهای مناسبی از جمله سرعت لود بالا،  امنیت مناسب، محتوای استاندارد، گرافیک و ظاهر زیبای سایت انجام می شود. ما در این شرکت از افرادی متخصص در هر زمینه استفاده کرده تا نتیجه کار بتوانند رضایت خاطر شما عزیزان را به دست آورد.

ایزی وب تمامی مجوزهای رسمی و داخلی مورد نظر را داشته و با مشتریان دولتی و غیر دولتی بسیاری همکاری دارد.  از جمله این مجوزها می ‌توان به عضویت رسمی در شورای عالی انفورماتیک،  عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای و عضویت در بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا نام برد.

ایزی وب تا کنون توانسته است جوایز بین المللی و داخلی بسیاری از جمله عنوان بهترین سایت طراحی شده دی ان ان امریکا، 5 بار عنوان برتر طراحی سایت در جشنواره وب ایران و چهار عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره پرتال های شهرداری تهران را  کسب کند.

  • 8 آوریل 2019
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 33

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00