وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژبا خرید اینترنتی بلیط هواپیما ۹ مرحله جلوتر از بقیه باشید

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما ۹ مرحله جلوتر از بقیه باشید

در دنیای پر سرعت اینترنت، خرید و فروش همه چیز امکان‌پذیر است، از پوشاک و غذا گرفته تا خانه و زمین و ماشین در آن سوی دنیا، بالا رفتن روز به روز درصد خریداران اینترنتی نشان‌دهنده‌ی رضایت مردم از این بازار بزرگ است، چه چیزی راحت‌تر از این که در خانه‌ی خودتان روی کاناپه نشسته باشید و ساعت 12 شب از فرسنگ‌ها آن‌طرف‌تر یک یخچال 70 کیلویی بخرید و به خانه بیاورید؟ در مورد خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی هم به همین صورت است، برخلاف گذشته که مسافران برای اطلاع از شرایط پرواز، باید به آژانس‌های مسافرتی شهر خود مراجعه می‌کردند. امروزه اینترنت شرایط بسیار آسان‌تری برای خرید بلیط هواپیما برای آن‌ها فراهم کرده است. شاید با وجود اصطلاحات و عباراتی که در زمینه‌ی هواپیما وجود دارد، خرید بلیط آن کمی سخت به نظر برسد، اما با یک سرچ و تحقیق ساده و در عرض نیم ساعت تمام اطلاعات مربوط به بلیط و پرواز را یاد می‌گیرید و تا آخر عمرتان برای هر بار سفر به کار می‌برید.

مزایای خرید اینترنتی بلیط چیست

مزایای خرید اینترنتی بلیط چیست؟

راحتی امکان رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، به صورتی است که می‌توانید این کار را در هر ساعتی از روز یا شب، هر کجا که هستید، در خانه، مهمانی یا محل کار، فقط از طریق لپ‌تاپ یا تلفن هوشمند خود انجام دهید.

قیمت‌های بهتر و معاملات ارزان فقط در خرید آنلاین در دسترس شما هستند، زیرا بدون دخالت واسطه‌ها و به صورت مستقیم از طرف فروشنده عرضه می‌شوند. به علاوه، مقایسه قیمت‌ها و یافتن مناسب‌ترین آن‌ها آسان‌تر است. بسیاری از سایت‌های آنلاین، در مناسبت‌های خاص، بن‌های تخفیف و شرایط فروش ویژه هم ارائه می‌دهند.

ارزش افزوده و مالیات در خرید اینترنتی نه تنها قیمت‌ها بهتر هستند بلکه می‌توانید در پرداخت مالیات نیز صرفه‌جویی کنید، زیرا فروشگاه‌های آنلاین فقط در صورت داشتن مکان فیزیکی در شهر ملزم به جمع آوری مالیات فروش هستند.

دور از شلوغی و ترافیک اگر چه توصیه می‌کنیم در صورت امکان سفر خود را به زمان دیگری جز تعطیلات موکول کنید، اما گاهی تنها زمان خالی ما برای مسافرت همین تعطیلات عمومی و رسمی است. این تعطیلات معمولاً شلوغ‌ترین روزهای سال هستند، به خصوص اگر عید نوروز باشد، خیابان‌ها بیشتر از هر زمان دیگری شلوغ هستند و برای رفتن به آژانس باید ساعت‌ها در ترافیک باشید و با سردرد و کلافگی به خانه برگردید. با خرید اینترنتی هیچ کدام از این مسائل، نگرانی از یافتن جای پارک در حوالی آژانس مسافرتی یا ترافیک نخواهید داشت.

کنترل بیشتر گاهی اوقات در خریدهای حضوری، به دلیل تعریف و تمجیدهای بیش از حد فروشنده و یا در اثر رودربایستی، برای خرید بلیط گران‌تر یا تورهای مجلل‌تر وسوسه می‌شویم و مقدار بودجه‌ای که برای خرید در نظر داشتیم را به کل فراموش می‌کنیم، به همین راحتی در عرض چند ثانیه برنامه‌ریزی چند ماهه خود را به باد می‌دهیم. یک مزیت بزرگ و دیگر خرید اینترنتی نیز همین است، راحت و بدون فشار عوامل خارجی، خرید خود را کنترل شده انجام دهید.

مقایسه قیمت آسان در خرید اینترنتی مقایسه‌ی موردهای مختلف کار بسیار آسانی است، به علاوه این که می‌توانیم از نظرات دیگران در فضای مجازی هم استفاده کنیم، اما آیا می‌توانید در خرید حضوری به سراغ تک تک مشتری‌های آژانس رفته و نظر آن‌ها را در مورد سفرشان بپرسید؟ قطعاً کار سختی است. در خرید آنلاین، فقط کافی است وب‌سایت‌های گردشگری قابل اطمینان را بررسی کنید، لینک‌ها را کنار هم قرار دهید و از میان آن‌ها بهترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی را انتخاب کنید.

کنسلی آسان زمانی که بلیط هواپیما را بصورت آنلاین رزرو می‌کنید، تغییر اطلاعات یا کنسل کردن آن ساده است. در بسیاری از موارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مستقیماً به وب‌سایتی که از آن بلیط تهیه کردید بروید و با اطلاعات مربوط به رزرو خود وارد شوید. از آنجا می‌توانید به راحتی پرواز را به تاریخ دیگری موکول کنید، به کلاس کابین دیگری ارتقا دهید یا رزرو خود را لغو کنید. این کار ممکن است در برخی از آژانس‌ها و بصورت حضوری هزینه‌های اضافی در بر داشته باشد.

انتخاب‌های فراوان هنگام رزرو پرواز از طریق یک آژانس مسافرتی یا تماس با شرکت هواپیمایی، به دلیل گزینه‌های محدود، دست شما در انتخاب بلیط بسته است. خرید بلیط بصورت آنلاین از آن جهت که مشتریان می‌توانند بسیاری از خطوط هوایی و قیمت‌ها را قبل از انتخاب خود بررسی کنند، آزادی بیشتری به آن‌ها می‌دهد.

پروازهای لحظه آخری عموماً پیدا کردن این پروازهای ارزان  و در واقع خرید بلیط لحظه آخری در سایت‌ها کار آسان‌تری است، چرا که این پروازها فقط چندین ساعت قبل از پرواز نشان داده می‌شوند و زمان کمی برای تصمیم گیری راجع به خرید آن‌ها و مقایسه قیمتشان وجود دارد، یعنی شما با وجود ترافیک شهر، تا بخواهید حضوری به چندین آژانس بروید، از قیمت‌ها مطلع شوید، مشورت کنید و بلیط بخرید، احتمالاً هواپیما پریده و بلیطی در کار نیست!

خرید بلیط اینترنتی از کی سفر

برای خرید اینترنتی بلیط دیگر نیازی به بررسی چندین سایت نیست. ما قبلاً این کار را با جستجوی صدها پرواز ارزان برای شما انجام داده‌ایم، ما حتی تاریخ‌های متناوب و فرودگاه‌های مجاور را نیز بررسی کردیم تا به شما در صرفه‌جویی در هزینه، زمان و کیفیت بلیط هواپیما کمک کنیم.

برای خرید اینترنتی بلیط از وب‌سایت کی سفر کافیست به ترتیب زیر عمل کنید:

به محض وارد شدن به وب‌سایت کی سفر، جدول مربوط به انتخاب پروازهای داخلی، خارجی، پکیج تور و تورهای داخلی و خارجی را مشاهده می‌کنید. پروازهای لحظه آخری هم در همین صفحه نشان داده می‌شوند.

برای پروازهای خارجی و داخلی یک طرفه و یا رفت و برگشتی بودن سفرتان را انتخاب کنید، مبدأ و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد بزرگسال، کودک و نوزاد را هم وارد کنید و جستجو را بزنید. در صفحه‌ی جستجو تمام پروازها با ویژگی‌هایی که مشخص کردید نمایش داده می‌شوند. در این صفحه باز هم می‌توانید جستجوی خود را تغییر دهید و محدودیت‌های بیشتری شامل زمان، نوع پرواز و نوع کابین هواپیما را هم اعمال کنید تا جستجوی شما دقیق‌تر باشد.

در صورتی که در هر مرحله از خرید یا قبل و بعد از آن سوالی داشتید، پشتیبانی کی سفر آماده پاسخگویی به شماست.

  • 31 اکتبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 34

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00