وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی افشین آذری عزیز

بیوگرافی افشین آذری عزیز

بیوگرافی افشین آذری

بیوگرافی افشین آذری

افشین آذری یکی از خواننده های ایرانی است که هفت هشت سالی میشود که د عرصه موسیقی فعالیت دارد. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی افشین آذری شما را آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی افشین آذری

تولد

افشین آذری متولد ۱۳ آبان ۱۳۶۴ در شهر تبریز خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده سبک پاپ – ترنس ایرانی است.

 

دوران کودکی

وی پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان ایران می باشد.افشین آذری موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد، مرحوم احدآذری از بزرگان موسیقی آذربایجان بود که یکی از نوازندگان استاد پیمان بود، در واقع در خانوادهٔ هنری بزرگ شده‌است،

 

تحصیلات

فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره تهران است،

 

ازدواج

انتشار خبر ازدواج افشین آذری با نسیم کذب می باشد و صرفا با یکدیگر همکار بودند، اما افشین آذری ازدواج کرده و متاهل می باشد و صاحب یک دختر می باشد.

 

شروع کار

افشین اولین آلبوم خود را در سال ۸۹ وارد، بازار کرد که موفقیت آمیز بود، او یک خواننده خانم به نام نسیم را نزد خود آموزش دادکه دومین و سومین آلبوم خود را با هم خواندند، که سبک بخصوصی را در موسیقی ایران آغاز کرده‌اند او تنظیمات خوبی ارایه داده است که میتوان به تنظیم آهنگ خوانندگانی چون احسان خواجه امیری و بابک آزرم و …. اشاره کرد.

 

تنظیم کننده عالی

افشین آذری آهنگساز و تنظیم کننده ماهری ایست، که در واقع از پدرش به ارث برده‌ است. برای خوانندگان زیادی آلبوم جمع کرده‌ است.موسیقی باید تو خون یه آهنگساز ، تنظیم کننده و یا یه نوازنده باشه با تئوری موسیقی کامل آشنایی داشته باشه، پیانو که یه ساز عمومی هستش مهارت کافی داشته باشه و یه ساز اختصاصی رو با مهارت هر چه تمام اجرا کنه ، در غیر این صورت شاید بین مردم محبوب باشه ولی در جمع چند تا هنرمند حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

 

کنسرت در تهران

اولین کنسرت او در تبریز بهمن ماه ۹۴ در سالن پتروشیمی شروع شد، و سپس در چندین شهر بزرگ ادامه پیدا کرد، در نهایت ۲۲ مرداد برای اولین بار در برج میلاد تهران کنسرت خود را برگزار کرد.

 

آثار

آلبوم ها

آلبوم ۶ صبح

آلبوم اینترو

آلبوم سیگار

آلبوم پایان

آلبوم آخرین نفس

آلبوم ال

آلبوم زندگی

آلبوم همه میدونند

تک آهنگ ها

خیلی ممنون

نگو نه

دلبری

رابطه

 

 

بیوگرافی افشین آذری

بیوگرافی افشین آذری

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 27 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 1,240

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00