وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امید نعمتی خواننده گروه پالت

بیوگرافی امید نعمتی خواننده گروه پالت

بیوگرافی امید نعمتی

بیوگرافی امید نعمتی

یکی از بهترین خواننده هایی را که میتوانیم در موسیقی های گروهی نام ببریم امید نعمتی است. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی امید نعمتی شما را آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی امید نعمتی

تولد

امید نعمتی (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۳در تهران) یک خواننده و آهنگساز ایرانی در سبک تلفیقی است.

 

تحصیلات

او از دانشگاه سوره مدرک کارشناسی نقاشی گرفته و یکی از اعضا و خوانندهٔ گروه موسیقی پالت است.

 

ازدواج

وی ازدواج کرده ومتاهل میباشد.

 

شروع کار

روزهای اول یک کم اتفاقی دور هم جمع شدیم. من و روزبه اسفندارمز وقتی دانشجو بودیم، تلاش‌ هایی می‌‎ کردیم جوان‌ تر بودیم و توی فضای دانشگاهی فعالیت داشتیم مثلا موسیقی تئاتر می‌ ساختیم، همان موقع گفتیم کارمان باید تداوم داشته باشد، یکی دو نفر از ما جدا شدند و ما کارمان را کردیم مدتی را تا این‌ که برای اجرای خیریه رفتیم محک، آنجا از اجرا خیلی خوششان آمد ولی ما اصلا فکرش را هم نمی‌ کردیم دفعه بعد برای خیرین محک اجرا کردیم و هسته اصلی گروه اینجا شکل گرفت.امید نعمتی مدتی را نیز در گروه دنگ شو فعالیت میکرد.

 

سفیر سازمان ملل

در اکتبر سال 2014، Pallett باند بدلیل اجراهای خیریه ای خود به عنوان سفیر دائمی برای برنامه سازمان ملل متحد جهانی غذا (WFP) در ایران معرفی شد.گروه پالت از شهریور ۸۹ بطور رسمی ایجاد شد، و فعالیت هم به این شکل بوده که هر زمانی که می توانستند دور هم جمع میشدند موسیقی می نواختند و میخواندند و در اینترنت انتشار می دادند. در اوج ناامیدی در فیسبوک صفحه ایجاد کردند و متوجه شدند کهکارهایشان دیده میشود سپس موسیقی نمایش هومن سیدی را اجرا کردند که با استقبال زیادی روبرو شدند.چند ماه بعد در سال ۱۳۹۲ برای فیلم ماهی و گربه، ترانه‌ ای با نام “باد ما را با خود خواهد برد” را اجرا کردند و کنسرت هایشان گرفت و گروه پالت شناخته تر شد.

 

بیوگرافی امید نعمتی

بیوگرافی امید نعمتی

  • 17 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 574

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00