وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امیر حسین افتخاری بی نظیر

بیوگرافی امیر حسین افتخاری بی نظیر

بیوگرافی امیر حسین افتخاری

بیوگرافی امیر حسین افتخاری

امیر حسین افتخاری جمله خواننده های بسیار محبوی ایرانی است. در ادامه مطلب زیر میخواهیم شما را با بیوگرافی امیر حسین افتخاری آشنا کنیم.

بیوگرافی امیر حسین افتخاری

 

تولد

امیرحسین افتخاری متولد 1370 می باشد. امیرحسین ساکن شهر دوسلدورف آلمان مشغول به تحصیل و دارای شغل در ادارهٔ پست می باشد.

 

دوران کودکی

امیرحسین افتخاری به مدت ۱۰سال است که موسیقی سنتی کار می کند، سه تار و دف می نوازد و آواز می خواند. امیرحسین افتخاری می گوید در کودکی یادگیری سه تار برای او به دلیل چپ دست بودن دشوار بوده و بارها گریه کرده اما به کارش ادامه داده است.

 

شروع کار

امیرحسین افتخاری در مرحلهٔ آزمون اولیه مسابقه Stage ترانه ای را که بارها تمرین کرده بود نخوانده و به یکباره تصمیم گرفت آهنگ دیگری رابخواند که این ترانه مورد قبول داوران قرار گرفت.امیرحسین افتخاری نجات غریق و مربی‌ شنا است. عاشق‌ نخدیدن و خنداندن است.استیج یک برنامهٔ تلویزیونی برای یافتن استعدادهای تاکنون ناشناخته موسیقی برای فارسی زبانان بدون در نظر گرفتن سن و سال و با داوری بابک سعیدی، شهرام آذر، حامد نیک‌پی و رضا روحانی است. فصل اول برنامه استیج از شبکه من وتو پخش شد و جایزه این مسابقه ۵۰ هزار دلار بود. برای اولین بار در این سری برنامه‌ها از هنرجوهایی با سبک‌های غیر پاپ مانند رپ و سنتی و تلفیقی و جاز نیز پذیرفته شد.

 

کارهای دیگر وی

امیرحسین افتخاری در آلمان سرپرست گروه سنتی ایرانی ولی با اعضای غیرایرانی “بهار” است و همچنین با گروه پل به عنوان خواننده در هلند همکاری می کند.بهترین خاطره‌ زند‌گی امیرحسین در باب موسیقی‌ به شرکت در کنسرتی در قونیه با اجرای شهرام ناظری باز می گردد: او می گوید “مشتاقانه نزد ایشان رفتم و اولین عکس و امضای زند‌گیم را از ایشان گرفتم.”امیرحسین افتخاری در مرحلهٔ آزمون اولیه مسابقه Stage ترانه ای را که بارها تمرین کرده بود نخوانده و به یکباره تصمیم گرفت آهنگ دیگری رابخواند که این ترانه مورد قبول داوران قرار گرفت.امیرحسین افتخاری نجات غریق و مربی‌ شنا است. عاشق‌ نخدیدن و خنداندن است.

 

 

آثار

حال پریشون

زیبا نگارا

ابر طوفانی

بیوگرافی امیر حسین افتخاری

بیوگرافی امیر حسین افتخاری

 

  • 29 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 653

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00