وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امیر علی خواننده خوش صدا

بیوگرافی امیر علی خواننده خوش صدا

بیوگرافی امیر علی خواننده

بیوگرافی امیر علی خواننده

یکی از بهترین و خوش صداتریت خواننده هایی را که رد سال های اخیر خوش درخشیده است امیر علی میباشد.در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی امیر علی خواننده شما را آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی امیر علی خواننده

 

تولد

امیرعلی نورایی خواننده خوش صدا و مشهور پاپ ایران متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ است.

 

تحصیلات

امیرعلی در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است.

 

شروع کار

امیرعلی ابتدا کار آهنگسازی را انجام میداد و خوانندگی را به طور حرفه ای از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد. بهترین آهنگ های او نمی فهممت امیرعلی چند آلبوم و ده ها تک آهنگ را تاکنون منتشر کرده است.آشنایی با ادبیات کلاسیک و آثار شعرای معاصر در سنین 12 تا 16 سالگی او را به سمت سرزمین کلمات سوق داد.
به علت علاقه شخصی به ریاضیات و فیزیک مشغول به تحصیل در رشته ریاضی در دبیرستان علامه طبابایی شد و در کنار آن وقت به نوشتن داستان های کوتاه و شعر نو و دلنوشته هایی از این قبیل می گذراند.روز های پر از سوال نوجوانی و هم صحبتی با اساتید مختلف ادبیات , نوشتن را به دغدغه ای جدی برای او مبدل ساخت و هنر را راهی برای بیان تفکر و احساسات قلبی در فضایی عاری از اختلافات طبقاتی انتخاب کرد.

دوستی با نیما علامه دهر (خواننده اهنگساز و نوازنده ی پیانو ) برایش پنجره ای به دنیای جادویی موسیقی گشود و ثمره این دوستی آشنایی با ساز های گیتار و پیانو و مهمتر از آن به یافتن راهی برای ارتباط بین واژه ها و اصوات انجامید و نوشته های او غالب دیگری به خود گرفت.شکل تازه ای از بی قانونی در انتخاب و چیدمان کلمات که در نظام مشخص قرار میگیرد و از ملودی تاثیر می پذیرد.قبولی در رشته مهندسی صنایع و سال های دانشکده باعث جدایی او از مسیز تازه اش نشد.قطعه نگران نباش که به عنوان اولین تک آهنگ امیرعلی بهادری در تابستان 1391 منتشر شد راوی داستان کاینات است که از یک قانون کلی پیروی می کند : این قدرت ذهن است که خواستن ها را به شدن ها تبدیل می کند.
انتشار قطعه بی خداحافظی در زمستان 1392 با استقبال خوبی روبرو شد .ترانه ای که کاملا انتظاعی به بیان حقیقتی تلخ و پنهان در رزق و برق جامعه می پردازد.

 

آثار

آلبوم

خط و نشون

روزای محرم

سر به سرم نذار

خدا

یه مشت خاطره

 

تک آهنگها

نفهمیدمت

اخرین دفعه

غرور لعنتی

هوای بد تهران

عشق

جوانه سرخ

هوائیه دلم

حالا که نیستی

کم استخاره کن

بیوگرافی امیر علی خواننده

بیوگرافی امیر علی خواننده

  • 2 آگوست 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 3,724

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00