وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی حمید صفت خواننده رپ

بیوگرافی حمید صفت خواننده رپ

بیوگرافی حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

یکی از بهترین خواننده های رپ ایران که بسیار مشهور نیز میباشد حمید صفت است. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی حمید صفت شما موزیک بازان را اشنا میکنیم.

بیوگرافی حمید صفت

 

تولد

وی متولد مرداد 1372 تهران میباشد.

 

دوران کودکی

حمید صفت از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ کردن. (علاقه به رپ از سن پایین در حمید صفت به وجود اومد) و در ابتدای کار از کسایی مثل امینم و ۵۰ سنت الگو گرفتن و اولین آهنگشون به اسم “خیابونی ها” رو بیرون دادن.

 

ازدواج

فعلا مجرد است و با خانواده زندگی می‌کند، برای گذران زندگی تکست نوشته و فروخته ، البته دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

 

مهاجرت

می گوید اگر بهش فشار بیارن و مجبور شود از ایران می رود، اعتقاد دارد اگر رپ مجوز کنسرت بگیرید پاپ خوان ها تعطیل می شوند، مدل ریشش رو می گوید با برنامه بود و الان تو جامعه مد شده است !رپ با جواز تناقض دارهمن حرفم مشخصه، جواز حرفم رو تغییر می ده.من اگه می خواستم حرفمو تغییر بدم اصلا نمی گفتم من حاضر نیستم شعرم رو ادیت کنم ولی طبیعتا کسانی که برای این کارها مجوز صادر می کنند برای خودشون قواعدی دارند.

 

بازداشت به علت قتل

در ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را می‌زده‌است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی شهر انتقال یافت پزشکی قانونی اعلام کرده بود، پدرخوانده حمید صفت به دلیل «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» فوت کرده‌است.وی در تاریخ ۶ خرداد ۹۷ حوالی ساعت ۱۷ با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون ۷نفره پزشکی قانونی در گزارش خود ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده است.

 

آثار

ققنوس (آلبوم کالیبر۲۴ از کمپانی۱۳)
هیهات
دیوونس
Hotline Bling
فیک
بخشش (با همراهی امیرعباس گلاب)
End of Line
سوختگان
هیس معلومه کجایی (با همراهی محسن بازرگان)

نگو شهید
قفس (با همراهی علی لهراسبی)
توسل
هیس بهشت (ریمیکس با همراهی مجید اصلاحی)
من دیوانه نیستم
جوزدانی ام

 

بیوگرافی حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

  • 26 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 718

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00