وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی رامین بی باک خوش ذوق

بیوگرافی رامین بی باک خوش ذوق

بیوگرافی رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک

رامین بی باک یکی از خوانندگان عزیز و خوش ذوق میباشد و این روزها آلبوم دیگری از وی ندیده ایم.در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی رامین بی باک شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی رامین بی باک

 

تولد

رامین بی باک متولد۶۴/۶/۲۲ و اهل تهران میباشد.

 

تحصیلات

وی دارای مدرک دیپلم کامپیوتر است.

 

ازدواج

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

شروع کار

در تابستان ۸۷ با اولین آلبوم رسمی خود به نام دیگه قیدمو بزن به عنوان سومین پدیده موسیقی پاپ کشور معرفی شد وبعد از ۳ سال آلبوم دلنشین سوءتفاهم رو در پاییز ۹۰ به هواداران دوست داشتنیش هدیه داد .

 

همکاری

او با بسیاری از ترانه سراهای مشهور همکاری داشته است تک آهنگ های زیبای در این اواخر منتشر کرده است که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است او تا به حال کنسرت و اجرای زنده ای برای طرفداران خود ارائه نکرده است . اولین آلبوم رامین بی باک قدیمو بزن که سال 86 ارائه شود و بهترین آلبوم سال در همان سال شد و بهترین ترک آهنگ قدیمو بزن بود با محسن یگانه همکاری مشهورترین خواننده در ایران همکاری داشته است. همکاری با سعید شهروز ,محمد فتاحی و مریم اسدی آلبوم های زیادی به بازار موسیقی ایران ارائه کرده است.

رامین بی باک دومین آلبومش را در سال 90 به نام سوءتفاهم وارد بازار کرد که این آلبوم هم طرفداران زیادی داشت. کنسرتی را در سال 92 در قشم برگزار کرد که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شداجرای زیادی در سعادت آباد تهران و در بسیاری از مناطق تهران داشته است .

 

شباهت صدا

صدای او تقریبا تو مایه های صدای شادمهر و حمید عسکری هست،اما یه تفاوت هایی تو صداش هست.از شباهتایی که می تونه با شادمهر داشته باشه نوع ویولن وهمچنین گیتار زدنشه؛نمی خوام مثله بقیه بگم که داره از شادمهر تقلید میکنه،نه،اما نسبت به بقیه خواننده ها و نوازننده ها به شادمهر شبیه تره…آخه دیگه گناه نکرده که حنجرش شبیه شادمهره و یا ویلون می زنه؛م

 

آلبوم ها

سوء تفاهم
دیگه قیدمو بزن
تصویر عشق

تک ترانه ها

تو فرق داری (رامین بی باک و کاروئل)

نیستی

 

 

 

 

  • 23 می 2018
  • بیوگرافی
  • 1 نظر
  • 2,336

نظرات کاربران

  • Agument z

    سلام و درود بر تمام دوستان عزیز: رامین بی باک آهنگاش جالبه و دوست داشتنی:ضمنا از اینکه یه دهه شصتی موفق دیگه رو میبینم خیلی خوشحالم:(صداقت موج آرامش رو به همراه خود می آورد.)

دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00