وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی شهرام شکوهی خوش صدا

بیوگرافی شهرام شکوهی خوش صدا

بیوگرافی شهرام شکوهی

بیوگرافی شهرام شکوهی

شهرام شکوهی یکی از حنجره دارترین خواننده های ایرانی است. در ادامه مطلب زیر میخواهیم شما کاربران عزیز  موزیک باز را با بیوگرافی شهرام شکوهی شما را آشنا کنیم.

بیوگرافی شهرام شکوهی

 

تولد

شهرام شکوهی خواننده ایرانی متولد مرداد ۱۳۵۴ در استان فارس از توابع ارسنجان روستای علی آباد است. او خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار است.

 

ازدواج

شهرام شکوهی در سال 85 با دلارام ازدواج کرد که نتیجه آن یک دختر بنام ملودی می باشد.

 

شروع کار

شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده است و به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی خود در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

 

فعالیت های هنری

شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده و به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی خود در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفته است و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.ورود وی به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. این ورود کاملا ناخواسته بود و حتی خانواده هم مخالف حضور وی در عرصه موسیقی حرفه‌ای بودند. در این سال قرار بود مراسم «خانه فرهاد» برگزار شود.

وی نیز به پیشنهاد یکی از دوستان خود شرکت کرده است و برای آن مراسم قطعه «مدارا» را در یک استودیوی خانگی کوچک و با کمترین امکانات ضبط نمود؛ اما آن برنامه لغو شد. وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم مدارا را به بازار موسیقی عرضه کرد که تحسین منتقدان را به دنبال داشت و به پرفروش ترین آلبوم سال تبدیل شد.دو سال بعد، وی آلبوم دوم خود به نام کولی عشق را منتشر کرد که با استقبال خوب هواداران روبرو شد. در سال ۱۳۹۴ آلبوم سوم شهرام شکوهی به نام تا نفس هست … به بازار عرضه شد که در آن، ما شاهد سبک‌ جدیدی در موسیقی ایرانی هستیم.

 

آلبوم ها

۱۳۹۰ مدارا
۱۳۹۲ کولی عشق
۱۳۹۴ تا نفس هست

 

تک آهنگ‌ها

سفره بی‌ریا
آی دنیا
به رنگ شکیبایی
وای از هوس

سختش نکن

دلبر طناز

بیوگرافی شهرام شکوهی

بیوگرافی شهرام شکوهی

  • 29 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 57

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00