وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی محسن یگانه خواننده خوش ذوق

بیوگرافی محسن یگانه خواننده خوش ذوق

بیوگرافی محسن یگانه خواننده

بیوگرافی محسن یگانه خواننده

امروز میخواهیم در سایت موزیک باز بیوگرافی یکی از خواننده های محبوب دهه شصتی و هفتادی را به شما موزیک بازان گرامی بازگو کنیم.در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی محسن یگانه خواننده را برای شما بازگو کرده ایم.

بیوگرافی محسن یگانه خواننده

 

تولد

محسن یگانه (زادهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس) خوانندهٔ سبک پاپ ایرانی است.

 

دوران کودکی

او در ابتدا علاقه‌ای به موسیقی نداشته است و بیشتر بصورت تفریحی به آن نگاه می‌کرده. به گفته خودش از کودکی علاقه‌مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود؛ ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد. اما در موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی‌کلام آلبوم بهار من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در او بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت.

 

تحصیلات

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بوده است که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، با میل خود از ادامه تحصیل انصراف داد.

 

ازدواج

محسن یگانه در نوروز ۱۳۸۹ در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده‌است. تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که او آن‌ها را تکذیب کرده‌است. تنها یک عکس از همسرش در صفحه اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد.

 

کار مشترک با محسن چاوشی

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. آلبوم اول او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد. بعد از این آلبوم محسن یگانه فعالیت خود را با انتشار تک‌آهنگ ادامه داد؛ ناگفته نماند که اغلب همین تک‌آهنگ‌های پخش شده، برای جلوگیری از پراکندگی دور هم جمع می‌شد و به اسم آلبوم بروی سایت‌ها قرار می‌گرفت. او چند سال به عنوان خواننده غیرمجاز شناخته می‌شد که بعد از مدتی تصمیم مجدد به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت. بعد از مدتی سکوت و کش و قوس‌های زیاد عاقبت در تیر ۱۳۸۷ آلبوم نفس‌های بی هدف را منتشر کرد. آلبومی که خیلی‌ها آن را به دلیل داشتن ۷ ترانه تکراری و از قبل شنیده شده، شکستی برای محسن یگانه می‌دانستند.

 

 

شروع کار

نواختن را با تکیه بر خودش و بدون وجود استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات زیادی رو به رو شده است. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل او را داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

 

 

آلبوم ها

۱۳۸۵ سال کبیسه اینترنتی تنها آلبوم غیررسمی
۱۳۸۷ نفس‌های بی‌هدف آوای نکیسا اولین آلبوم رسمی
۱۳۸۹ رگ خواب آوای هنر دومین آلبوم رسمی
۱۳۹۱ حباب آوای هنر سومین آلبوم رسمی
۱۳۹۲ EP اینترنتی اولین آلبومک
۱۳۹۴ نگاه من آوای فروهر چهارمین آلبوم رسمی

 

  • 8 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 223

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00