وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی محمد رضا عیوضی بی نظیر

بیوگرافی محمد رضا عیوضی بی نظیر

یکی از خواننده های محبوب با اهنگ های نوستالژیک محمدرضا عیوضی میباشد .امروز میخواهیم بیوگرافی محمد رضا عیوضی را در ادامه مطلب زیر به شما بازگو کنیم.

بیوگرافی محمد رضا عیوضی

 

تولد

محمدرضا عیوضی (متولد ۶ دی ۱۳۵۰) خواننده موسیقی پاپ ایرانی است.

 

دوران کودکی

او تحصیلاتش را در مدرسه شهدای هفتم تیر و در دانشگاه آزاداسلامی در رشته مدیریت بازرگانی به پایان رسانده است. علاقه به خوانندگی از همان دوران کودکی او را برآن داشت که وارد این عرصه شود، ورود او در عرصه موسیقی در اوایل سربازی اش بود که با دادن تست صدا پذیرفته شد.

 

شروع کار

در همان دهه هفتاد کار را شروع کردیم و در حقیقت نسل ما سیلی موسیقی پاپ را خورد و مشکلات زیادی را تحمل کرد. زمانی بود که ما در سالن اجرا داشتیم و نمی دانستیم که پس از اتمام برنامه، باید با برخی آدم هایی که اصلا متوجه کار خود نیستند باید درگیری فیزیکی داشته باشیم. در شهرهای مختلف ایران چنین اتفاقاتی برای ما و سایر گروه های موسیقی رخ می داد. ما با این سختی ها مشکلات دست و پنجه نرم کردیم تا ثابت کنیم که موسیقی، خوب است فقط به آن نگاه بدی داشته اند و بد تعریف کرده اند.

 

درباره کارهای دیگر

زدیگركارهای ماندگار ایشان ترانه ی گل واژه ی خلقت و میلاد امام است كه با همكاری آقای شب خیز انجام دادند و بعد ترانه ی عطر گلاب با شعر زیبای خانم فریبا وكیلی در توصیف هشتمین امام شیعیان را اجرا كردند.در كارهای هنری ایشان به آثاری چون : رنگین كمون ، بر می گردم ، دختر شاه پریون و یه روز برفیبر می خوریم . در حالی كه چند ترانه در آلبوم های مشتركی چون : ایران من ، گلایه ستارگان عشق و به رسم یادگاری دارند.ترانه هایی كه می خواند روحیه و سلیقه های گوناگون را پوشش داده است وتاریخ انقضای خاصی ندارد ، وی معتقد است خواننده با انتخاب شعر و موسیقی نظر و احساسات خود را اعلام می كندكه اگر به كارهای گذشته ی ایشان دقت كنیم به این نكته پی خواهیم برد.آقای عیوضی یك سابقه ی بازیگری را نیز در كارنامه ی هنری خود به ثبت رسانیده اند. گژدم33 ، سریالی بود كه ایشان در آن با نام سیامك شایگان در نقش یك جوان تحصیل كرده ایفای نقش نموده ان

 

آثار

 

حس خوب

نگاهتو از من نگیر
عید

فروردین

رنگین کمون
سفر کرده

پناهم بده

بازیچه

رنگین کمون

من و تو

پیله من

جدایی

مسافر

شهر من

بیوگرافی محمد رضا عیوضی

بیوگرافی محمد رضا عیوضی

  • 4 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 366

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00