وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده هوروش باند

بیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده هوروش باند

بیوگرافی مسعود جهانی

بیوگرافی مسعود جهانی

یکی از خواننده های خوش صدایی که این روزها بسیار خوش درخشیده است را میخواهیم به شما معرفی کنیم.در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی مسعود جهانی خواننده هوروش باند را برای شما بازگو میکنیم.

بیوگرافی مسعود جهانی

 

تولد

مسعود جهانی متولد 10 خردا 1366 است. او در خانواده ای به دنیا آمد که چندان علاقه ای به موسیقی نداشت و این دلیلی نشد که از هدفی که به دنبال آن بود باز بماند.موسیقی را از سن 14 سالگی آغاز کرده است.

 

تحصیلات

در سن 18 سالگی داروساز اصفهان قبول شده است و در این رشته درس نخوانده و روی به موسیقی آورده است.

 

ازدواج

بعد از انصراف از رشته داروسازی ازدواج کرده است.

 

سربازی

سربازی نرفتم من فرزند شهید هستم درسم را که رها کردم، سال 86 به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم

 

شروع به کار حرفه ای

حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

 

ساخت گروه هوروش باند

همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدمحمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفتبا پیگیری‌های حمید فریزند قطعه‌ای به نام «یاد تو می‌ افتم» را منتشر کردیم که اولین کار مان بود برای این قطعه اتفاقات خوبی افتاد و با شرکت ققنوس قرارداد بست.ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورمولی آرش و حمید و مهدی و مجید و دیگر دوستان در مشورت‌های گروهی حضور دارند. حمایت اعضای گروه ما از هم قبلاً دلی بود ولی الان هدفمند است

 

 

  • 28 آوریل 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 274

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00