وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی مسعود سعیدی عزیز

بیوگرافی مسعود سعیدی عزیز

بیوگرافی مسعود سعیدی

بیوگرافی مسعود سعیدی

یکی از پر طرفدار ترین خواننده های نسل جدید مسعود سعیدی است. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی مسعود سعیدی شما را آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی مسعود سعیدی

 

تولد

وی متولد اسفند 1366 شیراز میباشد.

 

دوران کودکی

پدر و مادرش اصالتا آبادانی هستند خودش در شیراز بدنیا آمده است و از سال 1380 وقتی 14 ساله بودند به تهران مهاجرت کردند و خیلی زود وارد محافل موسیقی شد.

 

ازدواج

خبر رسمی از زندگی شخصی مسعود سعیدی منتشر نشده ولی طبق اطلاعاتی او در سال 92 متاهل شده است (این خبر تایید نشده است).

 

شروع کار

مسعود سعیدی در سال ۱۳۸۵ کار خود را در عرصه ی موسیقی شروع کرد – به گفتی خیلیا مسعود سعیدی اولین خواننده سبک R&B در ایران است.او در اوایل کار به شدت مورد توجه بزرگان سبک رپ قرار گرفت و همکاری او با خوانندگان بزرگ سبک رپ باعث شد او در کمترین زمان ممکن در جامعه موسیقی صاحب جایگاه شود.او پس از مدتی به این نتیجه رسید که میتواند به صورت انفرادی کار کند و همین امر باعث موفقیت بیشتر وی در زمینه ی موسیقی شد.

 

کار با رپر

با ترانه بیقرار شروع کردم که اون موقع البته با اسم مسعود سعیدی کار نمی کردم فقط بهم میگفتن مسعود، سپس سعی کردم با ترکیب و تلفیق سبک R&B با سبک های دیگه که شناخته شده تر هستن یواش یواش گوش شنونده هام رو با R&B آشنا کنم.مسعود سعیدی مدتی بعد از فعالیت وارد گروه های رپری شد و با با خیلی از بچه های رپ مثل هیچکس، پیشرو، فلاکت و تتلو آهنگ خواند، اما از سال 87 بدنیال تعهدی که برای ارشاد داد سعی کرد راه خود را از رپ جدا کند و به سمت سوی موسیقی پاپ رفت.او در اوايل کار به شدت مورد توجه بزرگان سبک رپ قرار گرفت و همکاري او با خوانندگان بزرگ سبک رپ باعث شد او در کمترين زمان ممکن در جامعه موسيقي صاحب جايگاه شود.او پس از مدتي به اين نتيجه رسيد که ميتواند به صورت انفرادي کار کند و همين امر باعث موفقيت بيشتر وي در زمينه ي موسيقي شد.

 

آثار

حسی که دارم

نو عشقم شدی

کی میدونه

فرصت

 

 

بیوگرافی مسعود سعیدی

بیوگرافی مسعود سعیدی

 

 

  • 22 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 249

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00