وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی مهدی دارابی خواننده نامی

بیوگرافی مهدی دارابی خواننده نامی

بیوگرافی مهدی دارابی

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی داترابی یکی از خواننده های نامی و خوش ذوقی هستتند که موزیک های خود را با وسواس انتخاب میکند. در ادامه مطلب زیر بیوگرافی مهدی دارابی را برای شما بازگو میکنیم.

بیوگرافی مهدی دارابی

 

تولد

مهدی دارابی متولد 17 مرداد 1372 در تهران، خواننده استاصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد بجز خوانندگی در حرفه آهنگسازی و ترانه سرایی با خوانندگان مشهوری همکاری داشته است و با هکاری مهدی جهانی گروه هوروش بند را تشکیل داده اند.

 

ازدواج

مهدی دارابی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

شروع فعالیت

مهدی دارابی فعالیت خود را از اوایل دهه ۹۰ شمسی با خوانندگی در سبک پاپ شروع کرده است. در روز ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۲ سه قطعه «ازت خاطره دارم»، «به من سر بزن» و «تو حالت ناخوشه» را به صورت همزمان منتشر کرد و این آثار اولین تجربه جدی او در عرصه موسیقی بود دارابی که آن زمان با چهره و لحن و فضای موسیقایی متفاوتی فعالیت می‌کرد در ادامه قطعاتی نظیر اگه نباشی، منو دس ننداز و نشد و… را منتشر کرد

 

 

تشکیل هوروش باند

بند هوروش با همکاری مسعود جهانی، و مهدی دارابی و آرش عدل پرور و مسیح در سال 1395 شکل گرفت و با تک آهنگ به یاد تو می افتم شروع به فعالیت کردکه از جمله موفق ترین آن‌ها می‌شود به آخر منو به باد، به کی پز می دی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه اشاره کرد هوروش بند برای اولین بار در تاریخ 2 شهریور 1396 در جزیره کیش به روی صحنه رفت.استایل مهدی دارابی و گذاشتن ریش او نیز بعد از تشکیل این گروه بود.

 

کنسرت

گروه هوروش سرانجام با ۸ سانس اجرا در تهران و میزبانی از ۱۶۰۰۰ نفر نخستین تور کنسرت‌های خود را در تابستان ۹۶ به پایان رسانید.کنسرت هوروش بند در حالی با استقبال خوب مخاطبان برگزار شد که تمام بلیت‌ های این کنسرت در زمان کوتاهی به پایان رسیده بود. این گروه که از تاریخ انتشار اولین قطعه رسمی‌ شان کم‌ تر از ۷ ماه می‌ گذرد.

 

 

 

معنی هوروش باند چیست؟

کلمه هوروش نیست بلکه هوروَش به معنای فروزان مثل خورشید میباشد موقع خواندن این کلمه اشتباه کردیم و فکر کردیم که هوروش است! درواقع اشتباه لفظی من باعث شد نام گروهمان هوروش باشد.

  • 5 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 170

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00