وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازNew Age ، دانلود آهنگ ایرانی ، دانلود آهنگ بی کلامدانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری به نام ریشه ها به سبک New Age

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری به نام ریشه ها به سبک New Age

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری به نام ریشه ها به سبک New Age

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری به سبک بی کلام

Alireza Afkari – Roots (2017) FLAC , MP3

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری

دانلود آلبوم با کیفیت 320دانلود آلبوم با کیفیت 128

دانلود آلبوم جدید علیرضا افکاری

اگر به دنبال آهنگ های بی کلام و آرامش بخش می گردید بی شک آلبوم ریشه ها از علیرضا افکاری یکی از بهترین آلبوم های بی کلام می باشد که می توانید آن را از سایت موزیک باز دانلود کنید.

آثاری که باز سازهای ویلون، پیانو ، گیتار ، فلوت و دیگر سازهای موسیقی به شکلی زیبا تنظیم شده اند.ریتم تمامی قطعات نیز آرام ، احساسی و در برخی غمگین می باشد.اوج زیبایی آلبوم را در قطعه ی شماره ی 5 خواهید شنید که با ساز پیانو آغاز و سپس صدایی آوایی و گیتار و ویلون به صورت ارکسترال اجرا میشنود که میتوان این اثر را یکی از بهترین موسیقی های این چند وقت اخیر نامید.آلبوم ریشه ها توسط شرکت موسیقی Timezone در بازار جهانی منتشر شده و فعلا در بازار ایرانی این اثر توسط شرکت ایرانی منتشر نشده است و علیرضا افکاری در ابتدا هدف بازار جهانی و بازخورد آن در موسیقی جهانی است.گرچه دلیل آن نیز مشخص است ! بی اهمیت بودن و کمتر توجه کردن به موسیقی و آلبوم بی کلام در ایران که سانگ سرا از شروع کار تا به امروز سعی در گسترش و فرهنگ سازی در این زمینه را داشته است.در ادامه میتوانید این آلبوم شنیدی را از سانگ سرا دریافت نمایید و نظرات خود را در خصوص این آلبوم با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

بیوگرافی علیرضا افکاری

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور سال 1356 در اصفهان است. وی تا به حال دو بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای 1391 و 1393 شده‌است اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال 1391 به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیت بودن نتوانست حضور یابد و تنها در سومین مراسم سالانه موسیقی ما اجازه حضور یافت. وی از برجسته ترین چهره های هنری و موسیقی ایران است که با هنرمندان بسیاری در داخل و خارج ایران از جمله ابراهیم حامدی ، فائقه ی آتشین ، بیژن مرتضوی ، داریوش اقبالی ، احسان خواجه امیری ، مهدی یراحی ، علی زند وکیلی و … همکاری داشته است.

 

منبع : songsara.net

 

  • 9 دسامبر 2017
  • New Age , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ بی کلام
  • 0 نظر
  • 774

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00