وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژمعرفی سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

معرفی سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

معرفی سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

معرفی سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس یکی از شگفت‌انگیزترین سالن‌های کنسرت در ایران است که معماری فوق‌لاچری و مدرنی دارد. ناگفته نماند که سالن کنسرت رویال هال؛ فقط بخشی از این هتل شگفت‌انگیز است.

در واقع هتل اسپیناس پالاس یکی از حیرت‌انگیزترین هتل های تهران است که در منطقه دنج و آرام سعادت آباد قرار گرفته است. سالن کنسرت رویال هال، تابه‌حال میزبان کنسرت‌های محبوب از بزرگ‌ترین موسیقیدان‌ها و خواننده‌های مشهور کشور بوده است. با اینکه سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس فراتر از واژه‌ها و عبارات است؛ بااین‌حال می‌خواهیم به گوشه گوشه آن سر بزنیم و امکانات و خدمات بی‌نظیرش را به شما معرفی کنیم.

نگاهی کلی به سالن‌ های هتل اسپیناس پالاس

داخل سالن کنسرت رویال هال

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردید. این هتل کاخ‌گونه با به کارگیری هوش و نبوغ معماران حرفه‌ای ساخته شده است؛ پس هیچ عنصر نازیبایی را در آن نخواهید دید. شکوه و جلال هتل اسپیناس پالاس حتی از دور هم دلربایی می‌کند. این بنا تلفیقی از عناصر مدرن و کلاسیک بوده که فضایی جذاب را خلق نموده است.

هتل اسپیناس پالاس مانند سرزمین عجایبی است که با اتاق‌ها، سوئیت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و تالارهای مجللش، همه را جادو می‌کند.

تالارهای هتل اسپیناس پالاس برای رویدادهای مهم، مراسم‌ها، جشن‌ها، همایش‌ها و جلسات اداری و کاری مناسب هستند. این سالن‌ها عبارتند از  پارسه ۱، پارسه ۲، پارسا، امیران، ایوان، برنا، سالن وی آی پی لاتون، سالن رویال هال ۱، رویال هال ،۲ دیبا و سوگلی هتل اسپیناس پالاس، سالن کنسرت رویال هال.

هر کدام از این سالن‌ها جذابیت خاص خود را دارند و تمامی آن‌ها جذاب و دوست‌داشتنی هستند؛ اما سالن کنسرت رویال هال، چیز دیگری ست. این سالن با صدای خوش آهنگ و موسیقی جلب‌توجه می‌کند و حتی سبب سرخوشی میهمانان مقیم در هتل می‌شود.

معرفی دقیق سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از خبرسازترین سالن‌های تهران، سالن رویال هال است. در این سالن کنسرت‌ها و تئاترهای معروفی از بهترین هنرمندان ایرانی برگزار شده است. معروف‌ترین آن‌ها فستیوال موسیقی ققنوس بوده که با اجرای شهرام ناظری و گروه موسیقی مولوی برگزار گردیده است. اجرای دوم که در سالن کنسرت رویال هال بر روی صحنه رفت، فستیوال موسیقی تلفیقی بود که با اجرای گروه چارتار همراه شد.

گروه هوروش بند که یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ در ایران هستند، در شب‌های بعدی اجرای بی‌نظیری را در سالن رویال هال به نمایش گذاشتند.

اجراهای بعدی که سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس میزبان آن‌ها بوده نظیر موسیقی ایرانی با اجرای سالار عقیلی و مهیار علیزاده. همچنین تئاتر موزیکال بینوایان که هنرمندان معروف کشور مانند سحر دولتشاهی، اشکان خطیبی، نوید محمدزاده، پارسا پیروزفر و چندی دیگر هنرمندان در آن نقش‌آفرینی نموده‌اند.

امکانات و خدمات سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

سالن رویال هال در طبقه همکف هتل اسپیناس پالاس واقع شده و ورودی سالن با ورودی هتل متفاوت است. اگر با خودرو شخصی خود قصد ورود به سالن رویال هال را دارید باید از درب شمالی هتل وارد پارکینگ شوید. پارکینگ بزرگ این مجموعه به ظرفیت هر ۸۰۰ خودرو است که نگرانی میهمانان درباره مشکل پارک را از بین می‌برد.

یکی از مزیت‌های سالن کنسرت رویال هال، مجزا بودن درب اصلی هتل با سالن کنسرت است که سبب می‌شود تداخلی بین ورود میهمانان هتل و میهمانان سالن به وجود نیاید. در قسمت لابی سالن که بسیار مجلل است، کافی شاپی به چشم می‌خورد که با انواع کیک‌های داغ و نوشیدنی‌های سرد و گرم از میهمانان پذیرایی می‌کند.

سالن رویال هال یا همان آمفی‌تئاتر، برای برگزاری همایش‌های بزرگ و کنسرت‌های شاد موسیقی مناسب است. در این سالن مدرن، امکانات فوق‌العاده صوتی و تصویری وجود دارد. صندلی‌های بسیار راحت اسپانیایی، نمایشگرهای عالی و شیب مناسب، سبب می‌شود میهمانان در لحظه حضور در سالن احساس راحتی داشته باشند و از اجرای موسیقی و آهنگ لذت ببرند.

این سالن به‌گونه‌ای چیدمان شده که هیچ نقطه کوری وجود ندارد و میهمانان به‌راحتی می‌توانند استیج را ببیند. از معماری بی‌نظیر سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس فقط همین نکته بس که توسط یک شرکت ایتالیایی ساخته شده و کاملاً شبیه سالن اپرای میلان است.

نورپردازی خلاقانه و حرفه‌ای این سالن سبب زیباتر جلوه دادن آن شده و در بدو ورود سبب حیرت همه می‌شود. علاوه بر نورپردازی فوق‌العاده، سالن کنسرت رویال هال مجهز به نمایشگر فوق پیشرفته و به‌روزترین میکسرهای صدا و نور بوده؛ به همین دلیل گزینه خوبی برای اجرای موسیقی زنده است.

همچنین این سالن مجهز به اینترنت، پخش‌کننده‌های صوتی، میکروفن‌هایی باکیفیت، سالن جانبی، لپ تاپ، اتاق وی آی پی، میز جلسه، سالن غذاخوری، اتاق فرمان و استند تابلوی راهنما است.

سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس، بهترین نحواحسن از میهمانانش پذیرایی می‌کند. این پذیرایی به صورت بوفه صورت می‌گیرد. شما می‌توانید طبق منو پذیرایی را انجام دهید؛ البته دستتان برای دستکاری منو نیز باز است و قادر خواهید بود گزینه‌های مدنظرتان را به آن اضافه یا کم کنید.

مسیر دسترسی به سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سالن کنسرت، مشرف بودن به فرودگاه مهرآباد است. در حقیقت سالن کنسرت رویال هال تنها ۱۵ کیلومتری فرودگاه مهرآباد فاصله دارد و اگر بخواهید از فرودگاه بین المللی امام خمینی به این سالن بروید، باید ۶۴ کیلومتر را پشت سر بگذارید.

جمع‌بندی

اجراهای بی‌نظیری در سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود که نباید از آن‌ها غافل شد. وقتی عظمت و شوکت این سالن را از نزدیک ببینید، تمام گفته‌های بالا برایتان تحقق پیدا می‌کند و آنوقت است که واژه‌ای برای تعریف و تمجید از این سالن کنسرت پیدا نمی‌کنید.

البته که سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس مناسب برای تمامی مناسبت‌ها و جشن‌ها است و تنها مختص اجرای موسیقی و کنسرت نیست. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم با ورود به وب سایت ایران هتل آنلاین، جزئیات بیشتری را در مورد رزرو و قیمت سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس ببینید.

 

 

  • 13 سپتامبر 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 2,387

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00