وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژپیگیری جواب ویزای کانادا را یک بار برای همیشه یاد بگیرید

پیگیری جواب ویزای کانادا را یک بار برای همیشه یاد بگیرید

جواب ویزای کانادا

کسانی که اهل سفرهای خارج از کشور هستند معمولا با روند درخواست ویزا و پیگیری جواب آن نیز آشنایی دارند. اگر شما از پروسه پیگیری جواب ویزای کانادا اطلاعاتی ندارید، بنابراین مقاله­ای که پیش روی شماست، بسیار کمک‌کننده است.

ویزا یا مجوز ورود به کشور یکی از مراحل اصلی ورود به کشورهای خارجی به حساب می­آید. اعطای ویزا از طریق اداره مهاجرت کشور مقصد انجام می­گیرد. از راه­های مختلفی برای درخواست ویزای کانادا اقدام می­شود که یکی از آنها ثبت آنلاین است.

آیا با مراحل کامل اخذ ویزای کانادا آشنا هستید؟ اگر جواب شما مثبت است، پس می­دانید که انگشت نگاری یکی مراحل دریافت ویزاست ولی برای پیگیری پاسخ ویزای کانادا چه کار باید کرد؟ پاسخ این سوال در متن پیش رو قرار دارد. آن را از دست ندهید.

چگونه باید جواب ویزای کانادا را پیگیری کنیم؟!

یکی از بزرگ­ترین مشکلاتی که افراد در انجام روند اخذ ویزای کانادا دارند، این است که کانادا در ایران سفارت ندارد. البته منظور از این جمله این است که سال­ها پیش سفارت کانادا در کشور ما تعطیل شده است و این موضوع موجب سختی کار متقاضیان ویزا را فراهم می‌کند.

انگشت‌نگاری یک مرحله احزار هویت در اخذ ویزاست و باید با حضور فیزیکی متقاضی انجام شود. در این حالت فرد را برای حضور در سفارت کانادای یکی از کشورهای همسایه مجبور به مسافرت می­کند. یکی از راه­های ساده و البته پر طرفدار در استعلام ویزای کانادا که مورد استقبال متقاضیان بوده استفاده از حساب کاربری است.

مدت زمانی که باید در انتظار پاسخ درخواست ویزا باشیم!

از پرسش­های بسیار پر تکرار و البته بسیار مهم مدتی است که باید به انتظار جواب درخواست ویزای خود باشید. شما بعد از اینکه درخواست خود را مبنی بر دریافت ویزای کانادا ثبت کردید، جهت انگشت‌نگاری دعوت می­شوید. اگر وکیلی دارید که روند پرونده شما را دنبال می­کند، اعلان انجام انگشت‌نگاری به وکیل ابلاغ می­شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که به تعداد اعضای پرونده باید انگشت‌نگاری در یک زمان انجام شود. خانواده­ای که درخواست ویزا را برای تمام اعضا ثبت کرده است باید همگی برای انگشت نگاری در سفارت کانادا حاضر شوند.

مدت زمانی که برای پیگیری جواب ویزای کانادا به طول می­انجامد برای همه یکسان نخواهد بود ولی در حالت کلی این مدت بین 30 روز تا 5 ماه است. در مواردی پیش آمده که متقاضی افسر ویزا را مجاب و به سرعت جواب ویزای کانادای خود را دریافت کرده است.

به طور معمول افرادی که جواب ویزای آنها رد شده باشد، حدود چند روز بعد از انجام انگشت نگاری یا بیومتریک مشخص می­شود. آنها پاسخی را که نشان دهنده عدم پذیرش درخواست ویزای کانادا باشد، در ایمیل یا ابلاغ به وکیل قانونی دریافت می­کنند. طولانی شدن جواب ویزای کانادا به احتمال زیاد حاکی از موافقت با درخواست شماست که اشاره به اخبار خوبی دارد. بنابراین نگران نباشید و منتظر خبرهای خوب بمانید.

استعلام ویزای کانادا به صورت آنلاین!

اگر هنوز برای درخواست ویزای خود اقدام نکرده­اید، ثبت آن از طریق آنلاین از راحت­ترین و محبوب­ترین راه­ها به حساب می­آید. حتما می­دانید که قبل از انجام این کار می­بایست تمامی مدارک خود را به انگلیسی ترجمه کرده باشید.

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا را در صورتی که بار اول است آن را انجام می­دهید به احتمال زیاد شاید شما را به چالش بکشد. داشتن آگاهی و اطلاع از مسیری که در آن قرار می­گیرید، به شما کمک می­کند آن را راحت­تر پشت سر بگذارید.

برای پیگیری ویزای کانادا به صورت آنلاین نیازمند یک حساب کاربری در وب‌سایت سفارت کانادا (www.cic.gc.ca) هستید. نوع ویزای درخواستی شما باید از پیش مشخص باشد. مدارک هویتی خود و اعضای همراه را اسکن شده در اختیار داشته باشید.

در یکی از مراحل درخواستی مدارک را در سایت باید بارگذاری کنید. انجام این مراحل در ابتدا سخت و طولانی به نظر می­رسد ولی به این فکر کنید که پاسخ ویزای کانادای خود را به راحتی نیز دریافت می­کنید.

موسسه مهاجرتی تراست

Vfs راهی دیگر برای پیگیری جواب ویزای کانادا

قبل از اینکه شما را با این روش آشنا کنیم به شما می­گوییم که vfs چیست و چه می­کند. همانگونه که بیان شد و می­دانید سفارت کانادا در ایران تعطیل شده است. بعد از این شرکتی خصوصی طی همکاری با ایران امور مرتبط به ویزا و مدارک آن­ها را انجام می­دهد.

انجام خدمات این شرکت علاوه بر کانادا و انگلیس کشورهای دیگری از جمله فرانسه، آلمان، اسپانیا، هلند، بلژیک، اتریش و ایتالیا را تحت پوشش قرار می­دهد. حسنی که در استفاده از این روش دارید این است که نیازی به خروج از کشور و مراجعه حضوری به سفارت کانادا در کشورهای همسایه ندارید.

در این روش پیگیری جواب ویزای کانادا ممکن است با زمان بیشتری انجام شود یا پاسخی را که به ایمیل شما ارسال می­شود، در پوشه هزرنامه پیدا کنید. گاهی افراد به این دلیل متوجه دریافت ایمیل خود نمی­شوند و مهلت قانونی خود را از دست می­دهند.

این موضوع نه تنها موجب رد پرونده درخواستی متقاضی می­شود بلکه تمامی هزینه­های شخص را نیز از بین می­برد. قطعا ریسک چنین شرایطی بسیار بالاست و متقاضی را دچار هزینه­های زمانی و مالی زیادی خواهد کرد.

آیا رد درخواست ویزای کانادا به معنای سوت پایان است؟

فاکتورهای خاصی از جمله سفرهای گذشته متقاضی و درست و کامل بودن مدارک و مراحل همگی به موفقیت و تایید درخواست ویزا کمک می­کنند. با این حال شاید شما برای بار اول است که این کار را انجام می­دهید و اضطراب داشته باشید. ریجکت درخواست ویزای کانادا پایان کار شما نخواهد بود و با اعتراض این امکان را دارید که به رفع نواقص بپردازید.

اعتراض شما در واقع به منزله تجدید نظر است که به شما فرصت داده شود به مشکلی که پیش آمده رسیدگی و آن را مرتفع کنید. در این صورت شما مجدد باید منتظر پاسخ ویزای کانادای خود باشید. بهتر است سعی کنید مراحل درخواست و پیگیری جواب ویزای کانادا را به گونه­ای مطمئن انجام دهید. هزینه و زمان هردو از فاکتورهای بسیار مهم برای هر متقاضی است و تا جایی که ممکن است باید بهترین روش را اتخاذ کرد.

تراست

تراست از زمان درخواست تا پیگیری ویزای کانادا در کنار شماست!

موسسه حقوقی و مهاجرتی تراست انواع سرویس­های تسهیلی مهاجرت به کشور کانادا و همچنین کارهای حقوقی این مهاجرین را به متقاضیان ارائه می­دهد. تراست با سال­ها فعالیت و به پایان رساندن موفقیت آمیز پرونده­ها به شما کمک می­کند رویای خود را عملی کنید.

نگران نا آشنایی با روند انجام کارهای خود نباشید. شما با سپردن پرونده­های خود به ما آنها را با پیروزی به پایان می­رسانید. در بهره‌مندی از خدمات تراست این نکته را در نظر داشته باشید که امکان استفاده از مشاوره رایگان را خواهید داشت.

پیک آپ ویزا یکی دیگر از خدماتی است که برای راحتی متقاضیان در تراست در نظر گرفته شده است. پیک آپ ویزای کانادا از جمله سرویس­های مفیدی است که اشخاص از آن استفاده می­کنند.

کلام آخر

پیگیری جواب ویزای کانادا یکی از دغدغه­های مهم افرادی است که درخواست ویزای خود را برای سفارت این کشور ارسال کرده­اند. دیگر بر کسی پوشیده نیست که کشور کانادا یکی از کشورهایی است که مهاجران زیادی را در کشور خود جای می­دهد. این کشور پیشرفته با هدف ارتقای دانش و رشد اقتصادی فیلترهایی را برای وجود مردم در سراسر جهان قرار داده است.

درخواست بالا و بررسی دقیق پرونده­ها از سوی سفارت گاهی افراد را دچار نگرانی می­کند. بهترین راه برای بالا بردن درصد پیروزی استفاده و کمک از موسسه­های مهاجرتی و حقوقی مورد اعتماد است. خوشبختانه تراست یکی از این موسسه­ها به حساب می­آید که آزمون خود را با توجه به آمار پرونده­های موفق پشت سر گذاشته است.

طولانی بودن روند و مخارجی که در اخذ ویزا انجام می­دهید، باید شما را مجاب کند که جلوی هر خطا و نقصی را بگیرید. بهتر است بدانید هر اشتباهی که حتی ناخودآگاه صورت بگیرد به راحتی حتی و زمان شما را سوخت خواهد کرد و با رد درخواست ویزای خود روبه رو می­شوید.

 

  • 16 می 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 60

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00