وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژکلاس ساز دهنی یا کلاس پیانو ؟

کلاس ساز دهنی یا کلاس پیانو ؟

کلاس ساز دهنی یا کلاس پیانو ؟

کلاس ساز دهنی یا کلاس پیانو

اگر بخواهیم سازی به شما معرفی کنیم که هم به راحتی بیاموزید و هم به راحتی با خود هر جایی ببرید و از نواختنش آن لذت ببرید قطعا سازدهنی یک انتخاب بسیار هوشمندانه است چرا که این ساز قابلیت اجرای تمامی نت ها را در قالب یک ساز کوچک برای شما فراهم آورده است. سازدهنی سازی با قابلیت های خاص است همانطور که گفتیم با قابلیتی که در اجرای نت های مختلف دارا است این امکان را به نوازنده می دهد که به راحتی هر آهنگی را در هر سبکی بنوازد. البته این تنها قابلیت سازدهنی نیست چرا که این ساز کوچک دارای مکانیزمی خاص است که به نوازنده قدرت اجرای نت های نیم پرده ای را هم می دهد و به راحتی شما می توانید گام های مختلف را با آن بنوازید.

پیشنهاد آموزشگاه منظومه برای شرکت در  کلاس سازدهنی چیست ؟

آموزشگاه منظومه در این مورد اقدام به طراحی دوره ای خاص کرده است که آموزش این ساز را بسیار آسان و راحت نموده به شکلی که با اختصاص مدت زمانی کوتاه و به راحتی قادر خواهید بود یک نوازنده خوب سازدهنی شوید. در کلاس سازدهنی ما تاکید بر آموزش آسان داریم تا همگان و با هر سطحی بتوانند به خوبی نوازندگی سازدهنی را بیاموزند.

نکته بسیار مهمی که ما به آن توجه کرده ایم این است که آموزش موسیقی در هر بخش یا سطحی نباید خیلی پیچیده و دشوار باشد چرا که موسیقی از زیبا ترین نمود های هنر و احساسات ما است و اگر قرار باشد به آن مانند یک کلاس خشک آموزشی بنگریم دیگر موسیقی ما روحی نخواهد داشت.

کلاس ساز دهنی یا کلاس پیانو

از این رو است که در کلاس ساز دهنی ما همه مواردی را که شما نیاز دارید تا بتوانید آسان و راحت یک نوازنده حرفه ای شوید فراهم آورده ایم. در گام نخست ما کلاس های سازدهنی را برای همه سطوح مبتدی تا پیشرفته و از صفر تا صد برنامه ریزی کرده ایم تا علاقمندان بتوانند بدون نیاز به هیچ گونه پیش نیاز یا سابقه خاصی در موسیقی ، نوازندگی را بیاموزند.

همچنین تمامی انواع سازدهنی در آموزشگاه تدریس می گردد همانطور که می دانید سازدهنی مدل های زیادی دارد که معمول ترین آن ها سازدهنی کروماتیک ، سازدهنی دیاتونیک و سازدهنی ترمولو است که همه اینها در کلاس سازدهنی و بنا به علاقه هنرجویان تدریس می گردد.

اگر علاقه مند به شرکت در کلاس پیانو هستید با منظومه تماس بگیرید

در مورد پیانو و اهمیت آموزش اصولی آن باید بگوییم که این ساز گسترده ترین وسعت صدایی را در بین همه سازها دارد و با ویژگی خاصی که از لحاظ نت ها و از سویی همزمانی اجرای آکورد ها دارد خودش به تنهایی توانایی یک ارکستر را دارا است. از طرفی ساختار خاص این ساز به ما اجازه می دهد تا نت های مختلف در اکتاو های مختلف از زیرترین نت ها تا بم ترین آنها را به شکلی یکنواخت در کنار یکدیگر در اختیار داشته باشیم این ویژگی مخصوصا در آهنگسازی بسیار کارآمد است.

در آموزشگاه منظومه ما در کلاس پیانو به دنبال آن هستیم که نه تنها اصولی و درست پیش برویم بلکه روح موسیقی هم به هنرجویان ببخشیم و به نظر ما این هدف نهایی موسیقی است چرا که موسیقی که با اشتیاق و شور همراه نباشد حتی اگر درست هم پیش برود عملا هیچ فایده ای نخواهد داشت.

به همین دلیل ما در کلاس پیانو چند مورد را در دستور کار قرار داده ایم. نخست این که تمامی کلاس ها برای همه هنرجویان کاملا خصوصی می باشد و این بدلیل تفاوت های فردی و استعداد های مختلف است که باعث می شود هر هنرجو بر اساس خودش و تلاش خودش پیش برود یک مزیت دیگر کلاس های خصوصی این است که هر هنرجو روحیات و علایقی متفاوت دارد و آموزش یک شکل به همه عملا نابودی برخی استعداد های خاص را به همراه خواهد داشت.

در مرحله بعد ما آموزش سنین مختلف را در کلاسی متفاوت و با اساتیدی متفاوت در نظر گرفته ایم و معتقدیم که با یک شیوه و با یک روش تدریس نمی توان به همه سنین آموزش داد مثلا در کلاس پیانو بزرگسالان اساتیدی در نظر گرفته شده که هم توانایی و مهارت آموزش درست پیانو را داشته باشند و هم با روحیات این سنین در انتخاب و تدریس قطعات متناسب با سنشان آشنا باشند چرا که بزگسالاان هم حساسیت های خاص خود را در آموزش دارند و عدم توجه به آن مخصوصا در سنینی که مشغله کاری بیشتری دارند باعث سرخوردگی از کلاس ها خواهد شد.

 

  • 4 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 31

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00