وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژبهترین مراکز خرید و گردشگری هند  و تور باکو

بهترین مراکز خرید و گردشگری هند  و تور باکو

بهترین مراکز خرید و گردشگری هند  و تور باکو

 

بهترین مراکز خرید هند

مراکز خرید در هند بهترین راه برای تفریح کردن مردم با دوستان ، خانواده و کودکان است که شامل نعداد زیادی فروشگاه های خرده فروشی و برندهای بزرگ داخلی و بین المللی می شود، برخی از این مراکز خرید در هند نیز دارای بخش های مختلف برای بچه ها هستند.

بسیاری از این مراکز در هند  در تور هند مجموعه ای از رستوران ها و زنجیره های غذایی هستند که با چندین غذای مختلف از شما پذیرایی می کنند.

علاوه بر آن، آنها دارای دادگاه های غذایی غول پیکر با چندین رستوران غرفه کوچک و فضای غذاخوری مشترک هستند. همه این مراکز گسترده در هندوستان نیز با نزدیک شدن به سال های جدید یا هر فصل جشن ویژه بر پا می کنند و مردم در اینجا در انبوهی از خیابن ها شاهد هاله های زیبا و تزئینات زرق و برق دار باشند.

اوقات فراغت مورد علاقه بچه ها نیز به دلیل وجود مناطق بازی عظیم که در آنجا وجود دارد نیز هست، حتی بزرگسالان می توانند در بازی هایی مانند دوچرخه سواری ، مسابقه اتومبیل سه بعدی و غیره نیز از این مراکز خرید پرشکوه در هند دیدن کند  که چند نمونه از بزرگ ترین های آن را معرفی می کنیم:

لولو مال

لوولو مال بزرگترین مرکز خرید هند در کل فضای خرده فروشی 1.7 میلیون فوت مربع است.

مرکز خرید لولو، در مساحت وسیعی از 17 هکتار با 215 فروشگاه رستوران ، مالتی پلکس ، زمین های غذا ، مناطق سرگرمی ، کوچه بولینگ ، مراکز تبادل پول ، بازی و سینمای پنج بعدی است.

با داشتن یک پارکینگ که می تواند 3500 وسیله نقلیه را در خود جای دهد، این مرکز دارای یک اسکیت روی یخ به مساحت 5000 متر مربع است. که بزرگترین در جنوب هند است. مرکز لولو دارای بزرگترین دهلیز مرکزی با سقف شیشه ای شفاف است.

لولو مال یک شرکت خرده فروشی دختران گروه لولو در هند بود. مرکز خرید یک مشخصه خرده فروشی در محل اتصال دو بزرگراه ملی است.

این یک جاذبه گردشگری پیشرو در کوچی است.

جدا از این ، این مرکز با تلاش برای تعهد همبستگی به سربازان هندی ، کتاب رکوردهای آسیا را ایجاد کرد. 5509 نفر از کارمندان لامپهای را در محوطه بازار روشن کردند تا پیام  “لوولو به سربازان ما سلام کنند” را برسانند.

مرکز خرید دی ال اف

این مرکز خرید هند در بخش 18 درنویدا واقع شده است.

این سومین مرکز بزرگ در کشور است و  دارای فروشگاه های بزرگ تجاری داخلی و بین المللی است.

علاوه بر این ، دارای تعدادی رستوران زنجیره ای غذا و یک دادگاه غذایی جداگانه است.

 

فروشگاه فونیکس شهر

در سال 2011 افتتاح شد و بزرگترین مرکز خرید در بمبئی است.

 

این منطقه در کورلا واقع شده است و با 4.1 میلیون فوت مربع با 2.1 میلیون فوت مربع از منطقه خرده فروشی پخش شده است.

این مرکز دارای بیش از 600 فروشگاه بین المللی و ملی، بیش از 100 رستوران و سینما پی وی آراست که دارای 14 صفحه است. این یکی از محبوب ترین مجتمع های تجاری در سطح شهر است.این تجربه خرید را برای کسانی که بازدید می کنند متحول کرده است.

این هتل نه تنها مکانی برای خرید بلکه مکانی که در آن بازدید کنندگان می توانند شام و سرگرمی داشته باشند، همه در همان مکان هستند.

بازدید کنندگان می توانند فیلم تماشا کنند، از بازی های موجود لذت ببرند و از غذاهای عالی برخوردار باشند. با ادغام مد ، غذا ، سرگرمی ، محیط و فرهنگ ، ققنوس مارکت سیتی دوره جدیدی را برای خرید مقصد برای کل خانواده در اختیار دارد.

رویدادهای مختلفی در منطقه دوبلین واقع در مرکز بازار برگزار می شود تا همه بازدیدکنندگان بتوانند آن را تجربه کنند.

مرکز خرید دی بی شهر

دی بی سیتی مال مشهورترین نقطه برای بورس های خرید در بوپال است.

همچنین مکانی برای بسیاری از رویدادهای تبلیغاتی در بوپال بوده است. این دلیل اصلی ورود بسیاری از مارک های بین المللی است.

در حال حاضر، این دارای یک مالتی پلکس شش صفحه ای است که توسط سینماهای سرگرم کننده کار می کند.

این فروشگاه دارای یک سوپرمارکت ، منطقه بازی و فروشگاه های مارک های مشهور است. همانطور که شعار خود می گوید “زندگی را جشن بگیرید” ، آن را با پیشنهادات عالی ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند از اوقات خوشی را خریداری کنند.

در زمینی به مساحت 13 لك مربع ساخته شده است. این هتل دارای پنج رستوران ، یک دادگاه غذا ، یک منطقه سرگرمی خانوادگی 15000 متر مربع ، 135 فروشگاه خرده فروشی و هفت فروشگاه لنگرگاه است. این بزرگترین مرکز خرید در هند مرکزی است.

مرکز خرید آمبینس

این مرکز خرید در گورگائون یکی از محبوب ترین مراکز واقع در حاشیه دهلی است. این مرکز در مجموع 6 طبقه به همراه سه سطح زیرزمین برای پارکینگ ماشین وجود دارد.  تور باکو سفر باتو باقیمت های ارزان و مناسب را در سایت مشاهده کنید.

در میان مراکز دیگر ، در گورگائون از فروشگاه های خرده فروشی مارک های معروف بین المللی و طراح داخلی هندی برخوردار است.

جدا از اینکه یک بهشت خرید است ، یک دادگاه غذایی شگفت انگیز نیز دارد. بهترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید، پیاده روی از مترو اصلی خط زرد دهلی تا ایستگاه مترو سیکاندپوراست که نزدیکترین ایستگاه مترو به آن است.

در حالی که خرید در این مرکز خرید یک تجربه عالی است زیرا تعدادی از مارک های لوکس و نیمه لوکس وجود دارد، نه تنها این بلکه دارای پیست اسکیت نیز است که به خودی خود یک تجربه بی نظیر است.

مرکز خرید همچنین یک بخش بازی عالی برای بچه ها و بزرگسالان به نام بلو دارد که می توانید از بولینگ و بسیاری از بازی های دیگر لذت ببرید.

  • 4 نوامبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 26

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00