وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امیر تاجیک خواننده مردمی

بیوگرافی امیر تاجیک خواننده مردمی

بیوگرافی امیر تاجیک

بیوگرافی امیر تاجیک

امیر تاجیک یکی از خواننده هایی است که همه او را با آهنگ های حماسی میشناسند. در ادامه مطلب زیر مبخواهبم شما را با بیوگرافی امیر تاجیک شما را آشنا میکنیم.

بیوگرافی امیر تاجیک

 

تولد

امیر تاجیک خواننده ایرانی زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران میباشد.

 

تحصیلات

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی طراحی صنعتی میباشد.

 

ازدواج

امیر تاجیک هنوز ازدواج نکرده و مجرد است او دلیل ازدواج نکردن خود را اینگونه بیان کرده است:درست است من 49 سال دارم اما مجرد ماندن انتخاب شخصی من است و از زندگی مجردی لذت می‌ برمف همواره هم در این سالها سعی کردم برای خودم برنامه داشته باشم اما امیدوارم مورد خوبی پیش بیاید و من هم ازدواج کنم.

 

 

شروع کار

اولین کارش را با ارکست سمفونیک با آقای امیر بکان و رهبری ناصر مرتضی پور شروع کرده است او مدتی نیز در تئاتر کار کرده است می گوید تنها علاقه برای ورود به خوانندگی کافی نیست و باید پتانسل درونی خود را محک بزنید سپس با فطرت درون و علاقه بیرونی ادغام کنید و یک اثری بوجود بیاورید که اثری روی مخاطب ایجاد کند.

 

عمل جراحی

امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و این غذه که در مجرای تنفسی او قرار داشت و بین فاصله بینی تا مغز قرار گرفته بود خارج شد.

 

همکاری ها

خواندن سرود رسمی تیم ملی

وی توسط فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انتخاب شد و برای این رقابت‌ها دو آهنگ ارائه داد. همچنین از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای خواندن سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ نیز یاد می‌شد که البته این سرود به احسان خواجه امیری واگذار شد.

حضور در برنامه‌های تلویزیونی

وی بارها به عنوان خواننده در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، خندوانه، دورهمی، دوباره گوش کن، کتاب باز، عشق من ایران من، سفر بخیر، مثلث، ساعت ۲۵ و … حاضر شده‌است و به نوعی از این حیث رکوردار محسوب می‌شود.

 

برگزاری کنسرت به نفع جانبازان

امیر تاجیک پس از عیادت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی برای برگزاری کنسرتی در حمایت از این جانبازان اعلام آمادگی کرد.

 

آلبوم

همکلاسی
 زیر آسمون شهر
زندگی

 

تک آهنگ ها

آرش تبر
دستم را بگیر
دیوونه
هجوم مرگ
جنگل سبز
نشان اقتدار
سینه سرخ
بی تو
تیم قهرمان، ایران
زیر آسمان شهر
یه مسجد
از بوسه تا عشق
تو هم تأیید کن
زندگی
دلم از راه پره
بارون
سیب ممنوع
پنجمین دیوار

 

بیوگرافی امیر تاجیک

بیوگرافی امیر تاجیک

 

 

 

  • 24 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 108

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00