وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امیر مقاره خواننده ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره خواننده ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

ماکان بند یکی از گروههای موسیقی بسیار پر اوازه در ایران است .امروز میخواهیم در سایت موزیک باز برای شما عزیزان بیوگرافی امیر مقاره خواننده ماکان بند را به شما عزیزان بازگو کنیم.

 

بیوگرافی امیر مقاره

تولد

میر مقاره متولد 3 دی ماه 1370 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

 

ازدواج

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارمهمسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

 

 

شروع کار

اولین کنسرت ماکان بند ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و شلوغ‌ترین کنسرت سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را امیر مقاره به همراه رهام هادیان، اعضای «ماکان بند» در سالن همایش‌های ایرانیان در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه بردند.

اعضای «ماکان بند» در حالی در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتند که هوادارانشان با شعار ویژه این گروه در سالن حاضرشده بودند و در یک تشویق جالب، نیمی از سالن با کلمه: «کماکان» نیمه بعدی سالن را به واکنش وامیداشتند تا بگویند: «با ماکان»!«کماکان، با ماکان» شعار هواداران «ماکان بَند» که در نخستین اجرای رسمی در تهران از سوی دوستدارانشان در سالن فریاد زده شد، به‌مرور به شعار رسمی اعضای این گروه تبدیل شد و بیشتر و بیشتر موردتوجه قرار گرفت.

امیر مقاره در ابتدای این کنسرت رو به حضار گفت: «در کنسرت ماکان هیچ حرفی زده نمی‌شود و فقط جیغ! از اینکه امشب در کنار ما هستید واقعاً خوشحالیم و قطعاً سعی می‌کنیم بهترین اجرای ما را ببینید.»پس از صحبت‌های این خواننده همه سالن ایستادند و یک دقیقه سکوت کردند. امیر مقاره سپس گفت: «اجرای امشب را صمیمانه و از ته دلمان به همه این عزیزان دریانورد تقدیم می‌کنیم.» مقاره پس از اجرای دو قطعه رو به حضار گفت: «من و رهام این جمعیت و این اجراها و این جیغ‌ها را در خوابمان هم نمی‌دیدیم. ممنون که این خواب‌های ما را تعبیر کردید.»

 

 

 

آثار

دیوونه بازی (31 مرداد 1396) که شامل 12 ترانه است:
  1. نرو
  2. شیک
  3. با تو آرومم
  4. چشای تو
  5. پنجره
  6. بازیچه
  7. دیوونه بازی
  8. ای داد
  9. مثل کوه
  10. این خیابونا
  11. بارون
  12. هر بار این درو
  13. تک آهنگ ها
  14. دیوونه من
  15. دو دیقه بودی
  16. یه لحظه نگام کن
  17. دلگیری
  18. هر بار این درو
  19. بارون
  20. این خیابونا
  21. دیوونه
  22. خیالت تخت
  23. کنار من باش
  24. ببین منو
  25. خدا پشتمه
  26. عاشقشم

 

  • 29 آوریل 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 970

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00