وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی امین حبیبی خوش صدا

بیوگرافی امین حبیبی خوش صدا

بیوگرافی امین حبیبی

بیوگرافی امین حبیبی

امین حبیبی از جمله خواننده هایی است که تمام دهه هفتادی ها با اهنگ های او خاطره دارند.امروز میخواهیم شما را با بیوگرافی امین حبیبی بیشتر آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

بیوگرافی امین حبیبی

 

تولد

امین حبیبی، متولد هجدهم آذر ماه ۱۳۶۱ در اهواز و ساکن تهران میباشد.

 

تحصیلات

او دارای مدرک دیپلم تجربی است.

 

شروع کار

او از سال ۱۳۷۹ به طور جدی موسیقی را دنبال کرد و به نواختن گیتار و آهنگسازی پرداخت. در سال ۱۳۸۴ به عنوان بازیگر وارد سازمان صدا و سیما شد و از آن طریق جایگاه خود را در بخش موسیقی این سازمان نیز پیدا نمود و شروع به ساختن کارهای مختلف برای رادیو و تلوزیون کرد.

 

افتخارات

تا به امروز بیش از ۳۰ قطعه را برای صدا و سیما کار کرده است و به واسطه آنها جوایز مختلفی را در جشنواره های کشوری کسب نموده است.از آن جمله جوایز می توان به کسب دو مقام برتر کشوری در بخش خوانندگی و آهنگسازی برای نماهنگ‌ های پرواز درآتش و سابقون و یک جایزه برتر کشوری در بخش موسیقی متن برای تله‌ تئاتر شیر و باد اشاره نمود.

 

بازگیری تئاتر

در کنار کار موسیقی که علاقه‌ی اصلی اوست، امین حبیبی همچنان تئاتر را ادامه می‌دهد و عاشقانه تئاتر را دوست می‌دارد و از آن به‌عنوان جایگاه بهترین خاطراتش یاد می‌کند . او کارهای زیادی را به همراه دوستانش بر صحنه‌ی تئاتر برده است که از آن جمله می‌توان به نمایش‌های‌: (‌دست‌های آلوده، آنتیگونه، آن ستاره خواب چندم زمین است و…) اشاره کرد. شرکت در چندین فستیوال بین‌المللی تئاتر، نتیجه‌ی این همکاری‌ها بود. لازم به ذکر است که امین حبیبی تمامی کارهای آلبوم هایش را اعم از‌ (شعر ، آهنگ، تنظیم، میکس و مسترینگ) را خودش در استودیوی شخصی خود انجام می‌دهد. امین حبیبی در حال حاضر مشغول آماده‌سازی آلبوم هفتم خود می‌باشد.

 

آلبوم ها

 

۱۳۸۵ – غروب
۱۳۸۶ – عشق همیشگی
۱۳۸۸ – نوستالژی
۱۳۸۹ – تلخ
۱۳۹۱ – خاطرات
۱۳۹۲ – وقتی به تو فکر میکنم

تک آهنگ ها

سنگرسازان بی سنگر
پرواز در آتش
کوچه
عاشق نشو
تکیه گاه
ترکم نکن
دیشب همین موقع

خاکستر

عاشق کش

محکم بگیرم

بیوگرافی امین حبیبی

بیوگرافی امین حبیبی

  • 1 ژوئن 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 139

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00