وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی حامد همایون خواننده شیرازی

بیوگرافی حامد همایون خواننده شیرازی

بیوگرافی حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

یکی از خواننده هایی را که بسیار خوش ذوق در انتخاب آهنگ های خود است را میتوان حامد همایون خواند. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی حامد همایون خواننده عزیز شیرازی شما را آشنا میکنیم.

بیوگرافی حامد همایون

 

تولد

حامد همایون متولد 19 بهمن 1361 در شیراز،شهر گل و بلبل است.

 

دوران کودکی

از کودکی با ساز و آواز آشنایی داشتم، ولی از سن دبیرستان به‌ صورت جدی کار کردم ک.سلفژ را پیش آقای میری یاد گرفتم، کم کم گیتار دست گرفتم و پیانو زدم و به‌ صورت حرفه‌ ای دوره‌ های آهنگ‌ سازی را گذراندم من نوازنده گیتار و پیانو نیستم و اصلا نمی‌ توان اسم نوازنده حرفه‌ ای رویم گذاشتولی ملودی‌ هایی ساخته‌ ام که منتشر شده‌ اند.

 

تحصیلات

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز میباشد، مادرش معلم بود و پدرم بازنشسته بانک ملی است می گوید : از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم.

 

ازدواج

او در برنامه خندوانه اعلام کرده بود که مجرد است و قول داد ظرف مدت یکسال آینده وارد زندگی مشترک گردیده و بزودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسیده بود آیا تا به حال عاشق شده‌ا ی گفت : بله در سن 18 سالگی برای اولین بار عاشق شدم

 

اولین آهنگ

خاطرم نیست که دقیقا کی بود.من چون درس می‌ دادم خواستم چیزی بخوانم که یک اتود برای شاگردهایم داشته باشم و حدود هفت، هشت سال پیش اولین قطعات را منتشر کردم. کارهای دیگری هم که کردم به نوعی مانور آوازی بود.

 

آلبوم ها

اولین آلبوم حامد همایون دوباره عشق نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شده است، این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت.

 

خوانندگی متفاوت

ما روزی که خواستیم حامد همایون را به عنوان یک خواننده معرفی کنیم فکر کردیم که چه کاری انجام دهیم تا یک چیز جدیدی داشته باشد، من و سامان این لحن را ساختیم که برگرفته از اصیل‌ترین و کهن‌ ترین لحن فارسی در متون قدیمی است و ما خودمان نامش را لحن شاهنامه‌ ای گذاشته‌‌ایماگر دقت کرده باشید نقالان هم همینطور شاهنامه را می‌ خوانند

 

  • 6 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 190

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00