وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی حجت اشرف زاده خوش صدا

بیوگرافی حجت اشرف زاده خوش صدا

بیوگرافی حجت اشرف زاده

بیوگرافی حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده یکی از خواننده هایی است که با آهنگ ماه و ماهی معروف شد. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی حجت اشرف زاده شما کاربران عزیز سایت موزیک باز شما را آشنا میکنیم.

بیوگرافی حجت اشرف زاده

 

تولد

حجت اشرف‌زاده (متولد ۱۳۵۸ در نیشابور) خواننده ایرانی است.

 

دوران کودکی

اشرف‌زاده در کودکی با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی‌های محمدرضا شجریان استفاده کرد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد.

 

تحصیلات

دارای لیسانس در رشته کامپی.تر و نزم افزار است.

 

ازدواج

حجت اشرفر زاده ازدواج کرده است و همسر وی اهل قزوین است.

 

شروع کار

آلبوم «ماه ماهی» با صدای «حجت اشرف زاده» در صدر جدول فروش فروشگاه های معتبر موسیقی در کشور قرار گرفت و بسیاری از فروشندگان فروشگاه ها هم با توجه به ناشناس بودن این اثر و خواننده اش، از این بابت اظهار تعجب کرده بودند.ماجرا هم از این قرار بود که قطعه «ماه و ماهی» به صورت اینترنتی منتشر شده بود و برخی شبکه های ماهواره ای پس از پرطرفدارشدن این قطعه در فضای مجازی با ساختن برخی ویدئوها روی این قطعه و پخش آن باعث شدند سر و صدای این اثر بیشتر و بیشتر شود و همین روند به مرور موجب همه گیری و استقبال از این قطعه و متعاقبا آلبوم «ماه و ماهی» شد.

 

کلاس های موسیقی

من علاقه عجیبی به سازهای كوبه‌ ای دارمذهنم ریتم و علاقه به ساز كوبه‌ای‌ دارد؛ به همین خاطر دف را شروع كردم برای آموختن دف به تهران آمدم هر هفته یا دو هفته یك بار می‌ آمدم و همزمان كلاس آواز هم می‌ رفتم.سال 81 و 82 یكی از دوستان استاد شجریان من را پیش ایشان بردند بعد از آن پیش آقای نوربخش رفتم. قبل از آن در نیشابور سال‌ها من شاگردی آقای رضا شاكری را كردم که یكی از ردیف‌دانان خوب ایران است

 

آثار

خاتون ۱۳۹۵

ماه و ماهی ۱۳۹۴

شرح پریشانی ۱۳۸۹

شبنم دریا

 

موزیک ویدیو

مه دخت

این روزها بدون تو

  • 14 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 79

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00