وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی سینا حجازی بی نظیر

بیوگرافی سینا حجازی بی نظیر

بیوگرافی سینا حجازی

بیوگرافی سینا حجازی

یکی ار پر جنب و جوش ترین خوانندگان عزیز کشورمان سینا حجازی است. در ادامه مطلب زیر شما موزیک بازان را با بیوگرافی سینا حجازی آشنا میکنیم.

بیوگرافی سینا حجازی

 

تولد

سینا حجازی ژسر صدر الدین حجازی بازگیر متولد سال 1362 میباشد.

 

تحصیلات

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت دولتی است، می گوید ترم هشتم درحالی‌ که فقط شش واحد برایم باقی مانده بود، به این نتیجه رسیدم که تنها چیزی که از دانشگاه یاد گرفتم، این است که باید از آن‌جا بزنم بیرون، چون هیچ چیز در دانشگاه یاد نمی‌ گیرید.

 

ازدواج

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

 

شروع موسیقی

همه چیز را خودم یاد گرفتم و تئوری موسیقی را از روی کتاب‌ های آموزشی آموختم.البته به‌صورت پراکنده کلاس‌هایی رفتم که تجربه ناموفقی بود مثلا در جلسه دوم کلاس آواز با استاد دعوا کردم و در جلسه سوم کلاس پیانو به استاد گفتم چیزهایی را که درس می‌ دهید، نمی‌خواهم. شما طبق قواعد و اصولی پیش می‌ روید که به درد من نمی‌ خورد.

 

نخستین آلبوم

نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ 22 اردیبهشت 1394 منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای 95 در برنامه زندهٔ حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند 95 هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بوده است. او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامهٔ ویتامین3 با قطعهٔ ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعهٔ دلتنگ را دارد.

 

 

آثار

درگیر

عایشه

شیرین

نام دلتنگ

من خوابشو دیدم

نشدیم

ببخشید عزیزم

ستاره

رویا

گل خونه

باریدم

آی دل

زن

یعنی صبح شده

خداحافظ عشقم

روزای بهتر

بیوگرافی سینا حجازی

بیوگرافی سینا حجازی

 

 

 

  • 15 ژوئن 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 97

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00