وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی مجید اخشابی خواننده خوش ذوق

بیوگرافی مجید اخشابی خواننده خوش ذوق

بیوگرافی مجید اخشابی

بیوگرافی مجید اخشابی

یکی از خواننده هایی که ما صدای او را در ماه مبارک رمضان بیشتر میشنیدیم مجید اخشابی است. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی مجید اخشابی شما را آشنا میکنیم.

بیوگرافی مجید اخشابی

 

تولد

مجید اخشابی (زاده ۲۷ دی ۱۳۵۱ تهران) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است.

 

دوران کودکی

مجید اخشابی در کودکی به سنتور علاقه داشت او در براه علاقه به سنتور می گوید: منزل ما کنار دریا بود ، یک شب یکی از دوستان پدرم به منزل ما آمد و برای ما سنتور نواخت و علاقه من به سنتور از همان جا آغاز شد و فردای همان روز با نخ ماهی گیری برای خودم سنتور ساختم و زمانی که دوباره دوست پدرم را دیدم به او نشانش دادم و به توصیه این دوست به پدرم علاقه من به سنتور جدی گرفته شد و پدرم برای من یک سنتور تهیه کرد و من به تنهایی و برای اولین بار توانستم سنتور را کوک کنم.

 

ازدواج

مجید اخشابی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است وی در برنامه دور همی گفت:من 45 سال سن دارم اما تابحال عاشق نشده ام . ممکن است تعلق خاطرهایی در گذشته داشته باشم اما اسم آن را نمیتوان عشق گذاشت و باید بگویم که من هنوز ازدواج نکرده ام. در واقع من شب و روزم را با هنر میگذرانم و همه عمرم در این راه آنقدر سریع گذشت که فرصت فکر کردن به ازدواج را پیدا نکردم.

 

شروع کار

فعاليت حرفه اي وي از سال 1370 در زمينه هاي نوازندگي، آهنگسازي، تنظيم، نظارت بر ضبط و توليد آثار موسيقي آغاز کرده است. حاصل اين تلاش آثار متعددي در گونه ها و فرمهاي مختلف موسيقي است که به صورت کاست و CD منتشر شده است. وي از سال 1375 با تشکيل گروه هنري مهرآوا ضمن همکاري با صدا و سيما کنسرتهاي متعددي را در ايران و مراکز معتبر علمي و فرهنگي کشورهايي چون انگلستان، روسيه، اسپانيا، ژاپن (فستيوال مين اون)، کره، هندوستان، مالزي و … به اجرا در آورده که همگي آنها به لطف الهي با موفقيت روبرو بوده است. وی بیشتر به خواندن تیتراژهای سریال‌های ماه رمضان شهرت دارد. اخشابی در سریال‌ها و برنامه‌هایی چون همراز، عروج، مهتاب، محله بنده نواز، مسافری از هند، یک وجب خاک، متهم گریخت و… آهنگ‌هایی را اجرا کرده است.

 

آلبوم

۱۳۸۱ گمگشته
۱۳۸۳ همراز
۱۳۸۴ پریزاد

 

ترانه ها

معما

زلف برباد بده

انتخاب من

 

بیوگرافی مجید اخشابی

بیوگرافی مجید اخشابی

 

 

  • 21 می 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 162

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00