وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی محمد معتمدی بی نظیر

بیوگرافی محمد معتمدی بی نظیر

بیوگرافی محمد معتمدی

بیوگرافی محمد معتمدی

بی شک اگر بخواهیم یکی از خواننده های محبوب را به شما بشناسانیم محمد معتمدی است. در ادامه مطلب زیر شما با بیوگرافی محمد معتمدی آشنا میکنیم.

بیوگرافی محمد معتمدی

تولد

سید محمد معتمدی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۵۷ در قمصر)، خواننده ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است. معلم آواز او حمیدرضا نوربخش بوده است.

 

دوران کودکی

او فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز نمود. از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد. او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود وی پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.

 

تحصیلات

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است.

 

ازدواج

وی ازدواج کرده است.

 

شروع کار

فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خودآموز از همان سنین نوجوانی آغاز نمود. از سال 1376 شروع به فراگیری شیوه آواز سید حسین طاهر زاده نزد هنرمند ارجمند حمیدرضا نوربخش نمود.او همچنین به سبب علاقه‌ ای که به مکتب آواز اصفهان داشت به طور موازی به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی اساتید بزرگواری چون زنده یاد دکتر حسین عمومی و جناب علی‌اصغر شاه‌ زیدی بی بهره نبوده است.در کارنامه او، همکاری با گروه‌ های خورشید به سرپرستی مجید درخشانی، همنوازان شیدا به سرپرستی مرحوم محمدرضا لطفی، هم‌ آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و گروه ادیب که خود آن را پایه‌گذاری کرده است، در مقام خواننده به چشم می‌ خورد.او همچنین با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی به روی صحنه رفته است. ایفای نقش در اپراهای عروسکی مولوی، حافظ، عاشورا و سعدی از جمله مهم‌ ترین آثار محمد معتمدی است .

 

کنسرت

کنسرت در کاخ تاریخی ورسای فرانسه
کنسرت در کنسرواتوار موسیقی رم-ایتالیا
کنسرت در فستیوال فلامنکوی خرز-جنوب اسپانیا
کنسرت در فستیوال مورگن لند، اوسنابروک-آلمان
کنسرت در فستیوال فز-مراکش
کنسرت در شهر یوتبری سوئد در مهر ماه

بیوگرافی محمد معتمدی

بیوگرافی محمد معتمدی

 

 

  • 19 جولای 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 56

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00