وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژتاثیر آهنگ بر جنین

تاثیر آهنگ بر جنین

در سال های اخیر تحقیقات بسیار زیادی مبنی بر تاثیرات آهنگ و موسیقی بر جنین صورت گرفته است و نتایج مختلفی بر اساس این تحقیقات به دست آمده است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به تاثیر آهنگ بر جنین انداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مسئله بسیار مهم بیاندازیم.

تاثیر آهنگ بر جنین

موسیقی چه تاثیری بر جنین می گذارد

اگر بخواهیم در رابطه با تاثیر موسیقی بر جنین توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که جنین انسان پس از ۲۰ هفته که از تشکیل نطفه می گذرد قادر خواهد بود تا صداهایی که خارج از رحم وجود دارد را شنیده و متوجه آن ها شود.

بر اساس تحقیقات دکتر الکساندر لامونت، به دلیل سکوتی که در داخل رحم وجود دارد، جنین قادر به شنیدن صداهای بیرون بوده و همچنین می تواند متوجه صداهای مختلفی همچون موسیقی شود.

فرض کنید که مادر در دوران بارداری با تور تایلند به این کشور سفر کند، جنین متوجه صداهای خارجی شده و می تواند تاثیرات مختلفی این صداها بر روی جنین داشته باشد.

به عنوان مثال قرارگیری در یک محیط پر جنب و جوش و پر تکاپو می تواند باعث تاثیرات مختلفی بر روی جنین شود. گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش می تواند به جنین کمک کند تا ضربان قلب او تغییر کرده و همچنین تاثیرات بسیار زیادی بر روی او داشته باشد.

در واقع گوش دادن به موسیقی های خاص تاثیرات مختلفی بر روی جنین خواهد داشت. به عنوان مثال اگر برای فرزند خود یک آهنگ کلاسیک را پخش کنید، بی شک متوجه آرامش او خواهید شد.

تاثیر عجیب موسیقی بر هوش جنین

یکی دیگر از نکات مهمی که باید بدانید این است که گوش دادن موسیقی تاثیر بسیار زیادی در هوش و رفتار جنین خواهد داشت.

البته این موضوع در حال تحقیق بوده و تنها بر اساس آمارهای منتشر شده به دست آمده است و می توان با توجه به این آمارها در رابطه با این موضوع صحبت کرد.

به عنوان مثال یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که مادرانی که در دوران بارداری بیشتر به موسیقی های کلاسیک گوش می دهند، فرزندان آرام تری دارند و فرزندان به دنیا آمده به نسبت سایر بچه ها حالت آرام تری داشته و سایر بچه ها به نسبت این دسته از کودکان تهاجمی تر برخورد می کنند.

آن چه که مشخص است این است که گوش دادن به آهنگ می تواند بر روی شخصیت و هوش جنین تاثیرات عجیب و بسیار زیادی بگذارد و پیشنهاد ما این است که حتماً در رابطه با این موضوع از پزشک خود پرسیده و تلاش کنید تا با گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش، آرامش فرزند خود را افزایش داده و به بالا بردن هوش و ارتقاء ذهنی او کمک بسیار زیادی کنید.

بی شک تا زمانی که علم پزشکی و روانشناسی به طور صد در صد در رابطه با تاثیر موسیقی بر روی جنین اظهار نظر کنند، سال های متمادی در پیش داریم اما آن چه آمارها و بررسی ها می گوید این است که گوش دادن به موسیقی بر روی جنین تاثیر مستقیمی دارد و باید به این موضوع توجه داشت.

 

تاثیر آهنگ بر جنین

  • 4 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 32

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00