وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژخلیج کوچک بیزانسی مارماریس

خلیج کوچک بیزانسی مارماریس

خلیج بیزانسی مارماریس یکی از جاذبه های گردشگری ارزشمندی است که در این شهر بندری ترکیه واقع شده است. در این فرصت بر آنیم در رابطه با خلیج کوچک بیزانسی مارماریس بیشتر به صحبت پرداخته و علاقه مندان به بازدید از این جاذبه گردشگری را با خصوصیات و ویژگی های این مکان آشنا سازیم. برای آشنایی بیشتر با خلیج کوچک بیزانسی مارماریس با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

مقدمه ای درباره مارماریس

یکی از زیباترین شهرهایی که در جنوب غربی ترکیه  در تور لحظه آخری سفر باتو  و سواحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است شهر بندری مارماریس است که در استان موغلا قرار دارد. مارماریس در میان کوهستان محصور شده و از شمال به خلیج گکوا، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شبه جزیره داتچا و از غرب به دریاچه کوی جییز راه دارد. به علت وجود آفتاب طلایی، دریای فیروزه ای و مناظر بی نظیری که در مارماریس به چشم می خورد گردشگران از این منطقه تحت عنوان جواهر ترکیه نام می برند. همچنین گفتنی است شهر گردشگری مارماریس در آن ایامی از سال که پذیرای گردشگران باشد جمعیت بسیاری از افراد علاقه مند به بازدید از این منطقه را به خود می بیند که به منظور لذت بردن از جاذبه های گردشگری فراوان و بهره گیری از امکانات مناسب آن راهی این نقطه از کشور ترکیه می شوند. خوب است بدانید سکونت در مارماریس ترکیه از حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح جریان داشته است. به دلیل برخورداری این منطقه از وجود سواحل دریاهای اژه و مدیترانه این منطقه جذابیت خاصی را دارا بوده و به همین دلیل شهر مارماریس در طول قرون مختلف تحت حاکمیت تمدن های متعددی قرار گرفته است. مارماریس از وجود جاذبه های گردشگری فراوان و ارزشمندی سود می برد که هر یک به نوبه خود نقش موثری در جذب گردشگران از نقاط گوناگون دنیا به این منطقه ایفا می کنند. اما از جمله جاذبه های دیدنی این منطقه که شاید کمتر راجع به آن صحبت به میان آمده باشد خلیج بیزانسی مارماریس واقع در کشور ترکیه است.

 

 

دیدنی های طبیعی خلیج بیزانسی مارماریس ترکیه

به آن دسته از گردشگرانی که به تازگی تصمیم گرفته اند مسافرت به شهر بندری زیبای مارماریس ترکیه را به فهرست تجربیات شیرین گردشگری خود اضافه کنند توصیه می شود بازدید از یک خلیج کوچک اما دیدنی در این منطقه را از یاد نبرند. این خلیج کوچک اما تماشایی خلیج بیزانسی مارماریس است که پیشنهاد می شود گردشگران برای لذت بردن از فضای خاطره انگیز آن برنامه ای را تدارک ببینند تا بتوانند در کنار جاذبه های متعددی که در شهر مارماریس ترکیه وجود دارد از مشاهده این مکان و اقامت در آن بهره کافی ببرند. خلیج بیزانسی خلیجی کوچک واقع در مارماریس ترکیه است که به علت دارا بودن مناظر زیبا، دیدنی و بکر از جمله مناطق شگفت انگیز موجود در مارماریس ترکیه بوده و موجبات حیرت و تعجب افراد بازدیدکننده از این منطقه را فراهم می سازد. در توصیف این مکان باید گفت خلیج کوچک بیزانسی مارماریس ترکیه مجموعه بی نظیری از کوه ها و دریاها به شمار می رود و انعکاس تصاویر مربوط به کوه ها در آب زلال و شفاف دریا به طور حتم یکی از مواردی است که افراد بازدیدکننده از خلیج بیزانسی را شیفته و مجذوب خود می سازد. گردشگرانی که این خلیج کوچک را به عنوان مقصد سفر خود در کشور ترکیه بر می گزینند می توانند از این بابت مطمئن باشند که منطقه طبیعی بکر و دست نخورده ای را برای داشتن لحظاتی خوش و دلنشین در این کشور انتخاب نموده اند. همچنین لازم به ذکر است این منطقه جذاب و دیدنی فضای مناسب و ایده آلی به منظور پرداختن به تفریحات سرگرم کننده و هیجان انگیزی همچون شنا و سایر تفریحات آبی به شمار می رود.

 

بازدید از خلیج بیزانسی مارماریس برای چه کسانی لذت بخش تر است؟

نکته ای که در رابطه با خلیج بیزانسی مارماریس حتما باید آن را یادآور شد آن است که این خلیج بسیار کوچک از جمله مکان هایی به شمار می رود که جهت کسب آرامش بسیار مناسب بوده و از این لحاظ بازدید از آن به گردشگران توصیه می شود. بر این اساس آن دسته از افراد گردشگر که قصد دارند به منظور داشتن سفری لذت بخش توام با آرامش و آسودگی خیال به کشور ترکیه عزیمت کنند می توانند از فرصت موجود برای بازدید از خلیج بیزانسی شهر مارماریس بهترین استفاده را ببرند. به این ترتیب این عده از افراد از امکان خوبی به منظور کسب آرامش خاطر در ساحل فیروزه ای این منطقه برخوردار خواهند بود و می توانند برای مدت زمانی معین از فضای پرازدحام و اضطراب آور شهری و سبک زندگی پرسرعت آن به طمانینه و راحتی خیال دست پیدا کنند. به همین دلیل می توان دریافت که چرا با وجود آن که در کشور ترکیه مناطق ساحلی گوناگون و متعدد و جزیره ها و خلیج های کوچک و بزرگ فراوانی وجود دارد اما خلیج بیزانسی واقع در شهر مارماریس بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد قادر است احساسات عمیقی را در وجود گردشگران به وجود آورد.

  • 23 اکتبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 127

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00