وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژخواص عسل طبیعی گون

خواص عسل طبیعی گون

خواص عسل طبیعی گون

عسل گون چیست؟ خواص درمانی عسل گون ، قرن هاست که گیاه گون در طب سنتی چین ، مورد استفاده قرار گرفته است . ویژگی معروف گیاه گون این است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود اما این گیاه فوق العاده فواید دیگری نیز دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم .

عوارض استفاده ی بیش از حد از گیاه گون

مصرف بیش از حد آن باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود .

زنان باردار به هیچ وجه نباید از گون استفاده کنند .

افرادی که دارای بیماری لوپوس و یا دیگر بیماری  های خود ایمنی هستند نباید از گون استفاده کنند .

بهتر است همیشه قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید .

خواص عسل گون

این عسل از شهد گیاه گون ساخته شده که این گیاه معمولا در مناطق استپی و کوهستانی می روید که یکی از مهمترین پوشش های گیاهی ایران و پوشش قالب گیاهی منطقه اشترانکوه به شمار می رود .

عسل گون دارای رایحه و طعم ملایم و نرم و آرام بوده و به همین علت در بین تمامی عسل ها مشتری پسند تر بوده و اکثرا خانم ها طرفدار عسل گون هستند .

میزان ساکارز عسل طبیعی گون که اغلب و ۱و زیر ۱ درصد می باشد با این میزان ساکارز جز عسل های کمیاب است و برای تمامی دارو گیاهی و بیماران دیابتی پر کاربرد می باشد .

ثابت شده که عسل طبیعی به دلیل داشتن گلوکز زیاد که به آسانی تجزیه می شود و انرژی زاست و همچنین تاثیر بسیار مهمی بر عضلات در انواع مختلف باعث گشاد شدن رگ ها شده و جریان خون را در شریان های انشعابی افزایش می دهد و از طرف دیگر سبب بهبود وضع فشار مایعات بدن شده و فشار خون را تنظیم و از سکته ی قلبی جلوگیری می کند .

عسل غذایی مقوی و انرژی زاست و به کمک دیاستاز هایش چربی های اطراف قلب را آب می کند . میزان مصرف عسل جهت جلوگیری از گرفتگی رگ ها خونی روزانه دو تا چهار قاشق غذا خوری است .

عوارض عسل گون

عسل گون به هیچ وجه هیچ کدام از عوارض گیاه گون را ندارد چرا که  توسط زنبور عسل فقط شهد آن برداشت شده است و طی تحولاتی که در بدن زنبور عسل به وجود می آید عوارض مصرف گیاه خالص را عسل گون نخواهد داشت .

عسل  گون در بازار

قیمت این انگبین در مقایسه با سایر نمونه ها کمی ارزان تر است و علت آن به کم بودن خواص گون مربوط نیست ، بلکه تنها علت ارزان بودن گون در دسترس و فراوان بودن غذای زنبور است و شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت عسل ، ( عسل گون و سایر عسل ها ) به وب سایت عسل آراماس مراجعه کنید

رنگ عسل گون

رنگ عسل گون روشن است .

رنگ عسل گون به دلیل شهد این گیاه که آن هم روشن است ، می باشد . و برخلاف اعتقاد برخی از افراد این روشن بودن رنگ عسل گون ، به معنی بی کیفت بودن این عسل نیست .

طریقه مصرف عسل گون

مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن . این شربت از بهترین نوشیدنی های طبیعی بوده و علاوه بر ضد سرطان بودن خاصیت ضد عفونی کننده دارد و از تمام خواص عسل مصرف شده به علاوه میزان بالای ویتامین سی موجود در آبلیموی طبیعی برخوردار است .

سخن پایانی

بهتر است درصورت داشتن بیماری یا حساسیت ، قبل از استفاده از این عسل با پزشک خود مشورت کنید . امیدواریم آراماس توانسته باشد در شناساندن این عسل خارق العاده به شما مخاطبین عزیز ، مفید واقع شده باشد .

منبع :عسل آراماس

  • 19 می 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 135

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00