وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازدانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ خارجی ، دانلود آهنگ رپ ، دانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت 4k

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت 4k

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت 4k

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز ۲ رد خون با کیفیت عالی ۴K

منتشر شد…

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون بدون سانسور با کیفیت ۴K

=============

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت 4K -بها: 7,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۱۰۸۰p -بها: 5,500 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۷۲۰p -بها: 5,200 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۴۸۰p -بها: 5,100 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

 

مطلبی در رابطه با فیلم ماجرای نیمروز ۲ (رد خون)

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ (رد خون) از جمله فیلم هایی محسوب می شود که به عنوان قسمت دومِ یک سینمایی نه تنها دارای افت داستانی نشده، بلکه توانسته بسیار خوش بدرخشد.

فلذا همان طور که می دانید و دیده اید ساخت قسمت دوم یک اثر سینمایی نوعی ریسک محسوب می شود و ممکن است به علت نظر مخالف مخاطبین، وجهه ی قسمت اول آن نیز تخریب گردد و موجب کاهش ارزش های آن شود.

پیرو این موضوع از آن جا که نظر مخاطبین و منتقدین این فیلم غالباً مثبت می باشد،

گفتنیست ماجرای نیم روز ۲ (رد خون) توانسته از موانع سختِ ساخت دومین اثر به خوبی عبور کند و برخلاف نمونه های نا موفق پیروز میدان گردد.

اگر این فیلم را در سینما مشاهده نکرده اید و فقط آوازه ی بلند بالایش را شنیده اید،

احتمالاً ابهامات، کنجکاوی ها و سوالات متعددی در رابطه با آن دارید.

بنابراین بد نیست دعوت ما را بپذیرید و با ما همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در رابطه با فیلم ماجرای نیمروز ۲ (رد خون) کسب نمایید، اطلاعاتی که دید شما را نسب به کل فیلم وسیع تر خواهد کرد.

 

ماجرای نیم روز ۲ (رد خون) فیلم بسیار جذابی است که سعی کرده ایم آن را از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داده و کنکاش کنیم.

از این رو در ادامه مطالب متنوعی پیرامون آن خواهید خواند که در موضوعات گوناگونی هستند،

از معرفی بازیگران و عوامل تولید گرفته تا صحبت درباره ی داستان قسمت اول،

گفتن خلاصه ای از قسمت دوم، معرفی دستاورد هایش در سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر، میزان استقبال مردم در سینما ها و در نهایت ویژگی های مخاطب پسندی که دارد.

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

گفتنیست در انتها دید جامعی از این فیلم خواهید داشت و می توانید در رابطه با آن نظر دهی کنید.

بی شک ماجرای نیمروز ۲ با همه ی ویژگی های متنوع و متعددی که دارد، نظر مطلوب دوستداران این تیپ فیلم ها، یعنی فیلم هایی با مضمون تاریخی، سیاسی و درام، را جلب می کند.

پس از این متن غافل نشده و ما را همراهی کنید، چه بسا حتی اگر به این ژانر علاقه ای نداشته باشید، جذب ماجرای جالب و ویژگی های منحصر به فردش خواهید شد.

معرفی بازیگران و عوامل تولید ماجرای نیمروز ۲ (رد خون)

 

رد خون

پر رنگ ترین موضوع در زمینه ی پرداختن به انواع و اقسام فیلم های سینمایی، بازیگران و دیگر عوامل تولید آن محسوب می شود،

لذا این عوامل تولید هستند که منجر به خلق یک فیلم و اثر سینمایی می شوند و مطمئناً بدون آن ها نتیجه ی قابل انتشاری به وجود نخواهد آمد.

به عبارتی دیگر لازم به ذکر است تک تک عوامل تولید از بخش لباس و طراحی صحنه گرفته تا قسمت بازیگران، کارگردانی، تدارکات، تدوین و … همه و همه به نوبه ی خود تاثیر قابل توجه و چشم گیری در خلق یک فیلم سینمایی دارند،

به همین علت چشم پوشی از آن ها شدنی نیست.

از دیرباز تا اکنون قابل توجه ترین بخش از هر فیلمی بازیگر ها هستند، چرا که فقط بازیگر ها در معرض دید تماشاگران قرار می گیرند،

از این رو این بخش از عوامل تولید همیشه مورد پرسش و کنجکاوی همه قرار می گیرد.

در فیلم ماجرای نیمروز ۲ نیز بازیگران نام آشنا و بسیار کار بلدی نقش آفرینی کردند که مطمئناً با شنیدن نام تک تک آن ها متوجه خواهید شد.

بازیگران این فیلم عبارتند از جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی، بهنوش طباطبایی، حسین مهری، محسن کیایی، امیر احمد قزوینی، سید امیر حسین و مهدی زمین پرداز.

نقش آفرینی تک تک این بازیگران همواره در گرو فعالیت های افراد بسیار زیاد دیگری است که به نسبت کمتر دیده می شوند و همیشه جزء مظلومان این حرفه محسوب می گردند از این رو در ادامه سعی کرده ایم تمام عوامل تولید را با ذکر وظایف هر کدام نام ببریم:

 

  • کارگردان: محمد حسین مهدویان
  • تهیه کننده: سید محمود رضوی
  • مجری طرح: موسسه ی فرهنگی هنری سیمای مهر، کامران حجازی
  • دستیار اول کارگردان: وحید شیخلر
  • بازیگردان: ابراهیم امینی
  • مسئول تدارکات: محمد عسگری
  • نویسنده: حسین تراب نژاد، ابراهیم امینی
  • مدیر فیلم برداری: هادی بهروز
  • مسئول هنروران: حمید بخشی نژاد، فارا بخشی نژاد
  • سرپرست جلوه های ویژه ی میدانی: ایمان کریمیان
  • جلوه های ویژه ی میدانی: حمید بیاتی
  • سرپرست جلوه های بصری: سینا قویدل
  • جانشین تولید: مسعود زمانی
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح لباس: محمد رضا شجاعی
  • طراح صحنه: محمد رضا شجاعی
  • صدا بردار: هادی ساعد محکم
  • عکاس: سحاب زری باف، مجید طالبی

رد خون اگر توانسته نظر بیشتر تماشگران و اکثر منتقدین را به نحو احسن جلب کند همه ی اسامی مذکور در این امر دخیل هستند

و نمی توان گفت این حاصل همگی فقط ناشی از کار کارگردان و بازیگران است،

البته گفتنیست اگر تیم کارگردانی و بازیگری فیلم را با ریز بینی و دقت کنکاش کنید،

می بینید در کمال مهارت و توانایی بهترین کار خود را ارائه داده اند.

مروری بر داستان ماجرای نیمروز

ماجرای نیم روز

همان طور که می دانید رد خون فیلمیست که در ادامه ی ماجرای نیمروز ساخته شده است و طبیعتاً داستان آن در ارتباط با موضوع اپیزود اول می باشد، پس بد نیست قبل از این که سراغ موضوع و داستان ماجرای نیمروز ۲ برویم، کمی درباره ی قسمت اول آن صحبت کنیم.

ورود به عرصه ی ساخت فیلم های تاریخی، سیاسی همواره ریسک پذیری بالایی می طلبد، زیرا نحوه ی برخورد مخاطب با این دست از موضوعات دارای واکنش های بسیار متفاوتی می باشد،

تا جایی که دیده شده مخاطب به طور کل موضوع و نحوه ی ساخت نمونه هایی از این دست فیلم ها را رد می کند و یا آن طور که باید جذب فیلم مورد نظر نمی شود.

اما محمد حسین مهدویان کارگردانِ کار بلد ماجرای نیمروز با به جان خریدن این ریسک پا به عرصه ی فیلم های تاریخی، سیاسی گذاشته و نه تنها از جانب مخاطب رد نشده است بلکه بر خلاف تجربیات موجود از نمونه های مشابه، مخاطبینِ بسیار زیاد و چشمگیری جذب ماجرای نیمروز شده اند، تا جایی که حتی بسیاری از مخاطبین معتقدند این فیلم اثری فراموش نشدنی و کاملاً قابل باوری در میان آثار تاریخی سیاسی محسوب می شود.

البته ناگفته نماند محمد حسین مهدویان پیش از ماجرای نیمروز تجربه ی مطلوب دیگری در ساخت فیلم ایستاده در غبار دارد که نشان دهنده ی مهارت او در کارگردانی محسوب می شود،

فلذا با این که جوان، کم تجربه و به نسبت کم سن و سال است توانایی بالایی در ایجاد صحنه ها و داستان هایی دارد که هیچ خاطره ای از آن ها در یاد ندارد.

داستان ماجرای نیمروز روایتی تاریخی و هیجان انگیز است که با مهارت و ریز بینی به نحو احسن به تصویر کشیده شده است.

داستان حول فعالیت های سازمان اطلاعات و سپاه کشور برای دستگیری تروریست هایی می باشد که در سال ۱۳۶۰ شمسی مقامات ارشد و سردم دار کشور را به قتل رسانده بودند.

در واقع تمام اتفاقات فیلم با اقتباس از واقعیت های سال ۱۳۶۰ کشور داستان نویسی شده است،

به نوعی که نویسندگان واقعیت ها را به نحو احسن به تصویر کشیده اند و از دخالت بیش از حد احساسات عاطفی در روند داستانی اجتناب کرده اند تا تصویر سازی قابل باور تری پدید آورند.

در دورانی که ابوالحسن بنی صدر به وسیله ی مجلس شورای اسلامی از جایگاه ریاست جمهوری برکنار شد، گروه های مختلفی همچون سازمان مجاهدین خلق شروع به انجام ترور های مکرر و مداومی کردند.

در این فیلم ماجرا از این قرار است که سازمان اطلاعات و سپاه کشور در کنار یک دیگر به دنبال حل معما ها و دستگیری عاملان ترور ها هستند و در این بین اتفاقات غیر قابل منتظره ای رخ می دهد.

گفتنیست پس از کشمکش های نفس گیری که در راستای دستگیری تروریست ها انجام می گیرد،

در نهایت ماموران مسئول موفق به یافتن مسئول و سر دسته ی اصلی تروریست ها یعنی موسی خیابانی می شوند.

فرایند دستگیری و یافتن این شخص به قدری قابل باور و پر تنش به تصویر کشیده شده است که بیننده را به عنوان سوم شخص با لحظه لحظه ی فیلم همراه می کند تا جایی که برخی از صحنه ها نفس تماشا گر را در سینه حبس می نماید.

خلاصه ای از داستان ماجرای نیمروز ۲ (رد خون)

ماجرای نیمروز در خون 2

سینمایی رد خون با این که در ادامه ی ماجرای نیمروز ۲ ساخته شده است اما دارای داستان کاملاً مستقل و متفاوتی از آن می باشد.

به نوعی که حتی اگر ماجرای نیمروز را ندیده باشید و از محوریّت داستان آن مطلع نباشید هم می توانید به نحو مطلوب با روند داستان رد خون همراه شده و ابهام غیر قابل فهمی در این رابطه نداشته باشید.

البته که ما پیشنهاد می کنیم ابتدا قسمت اول را ببینید و سپس سراغ رد خون بروید چرا که در این صورت طبیعتاً همزاد پنداری و همراهی به مراتب بهتر و مطلوب تری با روند داستان خواهید داشت و با شخصیت های آن احساس نزدیکی بهتر و بیشتری خواهید کرد.

روایت رد خون نیز پیرامون شخصیت های قبلی ماجرای نیم روز یعنی همان گروه اطلاعاتی عملیاتی اتفاق می افتد، با این تفاوت که از آن زمان هفت سال گذشته و در موعد اعلام آتش بس جنگ ایران و عراق می باشد.

در واقع این گروه اطلاعاتی عملیاتی در سال ۱۳۶۷ متوجه رخداد ها و اقداماتی از جانب گروه منافقین می شوند و پیرو آن در صدد مقابله و دستگیری آنان بر می آیند.

رد خون دارای صحنه های به مراتب دل خراش تر و جسورانه تری از ماجرای نیمروز می باشد، صحنه هایی که در آن حلق آویز کردن و کشتن پاسدار ها به وسیله ی منافقین و یا کشته شدن دسته جمعیِ مردم اسلام آباد و به آتش کشیده شدن جنازه ی آن ها صراحتاً به تصویر کشیده شده اند.

این صحنه ها به صورتی هستند که مخاطب را به نحو احسن با خود درگیر می نمایند.

گفتنیست علاوه بر این ها شما می توانید، صحنه های جذابی از جنگ زنان در میدان جنگ را مشاهده کنید، صحنه هایی که فیلم سازان به مراتب کمتری به آن ها پرداخته اند.

از متمایز ترین اتفاقاتی که رد خون نسبت به ماجرای نیمروز دارد، پر رنگ تر شدن زندگی خصوصی شخصیت ها و به دنبال آن ارتباط عاطفی میان خواهر و برادر است. خواهر و برادری که یکی از آن ها عضو گروه اطلاعاتی عملیاتی کشور و دیگری از اعضای منافقین می باشد.

همین امر ماجرای فیلم را دستخوش تحولاتی می کند که شخصیت کمال را در دوراهی عشق و وظیفه قرار می دهد.

اگر می خواهید ببینید در نهایت چه اتفاقی می افتد و کمال قصه چه واکنشی در مقابل خواهری که عضو گروه منافقین است نشان می دهد، به هیچ وجه از دیدن این فیلم غافل نشوید.

لازم به گفتن است تماشای رد خون نه تنها برای سن و سال دار ها به دلیل خاطره بازی و تصویر سازی واقع گرایانه ای که دارد جذاب است

بلکه جوان تر ها با دیدن آن می توانند به مراتب بهتر و ملموس تر آن دوران را درک کنند و نقل قول های به جا مانده از آن زمان را باور نمایند.

شخصیت های رد خون

ماجرای نیمروز

ایفای نقش بازیگران در رد خون با توجه به بازخورد ها بسیار درخشان و جذاب می باشد.

یکی از جذاب ترین بازیگر های فیلم که نقش کاملاً متفاوتی با توجه به کارنامه ی خود ایفا کرده است، جواد عزتی در نقش صادق می باشد.

صادقِ قصه همواره اندیشمند، نکته سنج و بسیار جدی است

در حالی که شخصیت دیگر فیلم یعنی کمال در عین جدیت گاه بی فکر و عجولانه تصمیم گیری می کند.

گفتنیست شخصیت های رد خون نسبت به ماجرای نیمروز دچار تغییرات قابل توجهی شده اند،

چرا که در این قسمت اثری از احمد مهرانفر و مهرداد صدیقیان نیست.

در حقیقت کاملاً طبیعی است که پس از گذشت هفت سال تعدادی از گروه حذف و تعداد دیگری اضافه شوند.

از دیگر شخصیت های برجسته ی رد خون می توان به نقش بهنوش طباطبایی در جایگاه خواهر کمال اشاره کرد،

خواهری که بر خلاف جایگاه بردارش عضو گروه منافقین می باشد و از بد روزگار ممکن است توسط بردارش شناسایی و دستگیر شود.

دستاورد های فیلم ماجرای نیمروز ۲ (رد خون) در جشنواره

به طور کلی محمد حسین مهدویان کارگردانی است که توانسته بر خلاف تعداد کم آثارش در انواع و اقسام جشنواره ها خوش بدرخشد و توجه های کثیری را به خود جذب نماید.

از ایستاده در غبارش گرفته تا ماجرای نیمروز، لاتاری، رد خون و درخت گردو همگی توانسته اند به دستاورد های مطلوبی در جشنواره های مختلف سطح کشور برسند.

دستاورد های فیلم ماجرای نیمروز ۲ (رد خون) در سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر نیز شامل موارد مختلف در جایگاه های گوناگونی است که در ادامه آن ها را نام برده ایم:

  • برنده ی بهترین صدا گذاری (مهرشاد ملکوتی)
  • برنده ی بهترین طراحی لباس (محمد رضا شجاعی)
  • برنده ی بهترین جلوه های ویژه ی میدانی (ایمان کریمیان)
  • به عنوان نامزد برای بهترین فیلم (سید محمود رضوی)
  • به عنوان نامزد برای بهترین کارگردانی (محمد حسین مهدویان)
  • نامزد شده تحت عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن (بهنوش طباطبایی)
  • نامزد شده تحت عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (جواد عزتی)
  • نامزد بهترین فیلمبرداری (هادی بهروز)
  • نامزد بهتری چهره پردازی (شهرام خلج)
  • نامزد بهترین تدوین (محمد نجاریان)
  • نامزد بهترین جلوه های ویژه ی بصری (سینا قویدل)
  • و جزء پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران

لازم به ذکر است محمد حسین مهدویان علاوه بر دستاورد های حاصل از سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر موفق به دریافت تندیس چهره ی سال در هشتمین دوره ی جایزه ی سینمایی ققنون به عنوان سازنده ی بهترین فیلم نیز شده است.

استقبال مردم در سینما ها

استقبال مردم از ماجرای نیمروز

سینما های کشور با اکران ماجرای نیمروز ۲ (رد خون) شاهد استقبال چشمگیر مردم بود، استقبالی که باعث شد رد خون به مدت سه هفته در صدر سینمایی های در حال اکران قرار بگیرد.

بر اساس شواهد و تجربه های موجود، فیلم های کمدی همواره با استقبال به نسبت بیشتری در جامعه رو به رو می شوند، در حالی که میزان استقبال مردم از ماجرای نیمروز و همچنین رد خون در سینما ها، این استدلال را اساساً رد می کند. فلذا استقبال مردم از این فیلم به قدری بالا بود که از آن به عنوان یکی از پر مخاطب ترین فیلم ها یاد می شود.

لازم به ذکر است میزان فروش رد خود در سینما های کشور مرز ۶ میلیاردی را رد کرد، به همین جهت جزء پر فروش ترین فیلم های زمان خود محسوب می گردد.

ویژگی های مخاطب پسند سینمایی ماجرای نیمروز ۲ (رد خون)

ویژگی های ماجرای نیمروز 2

رد خون شامل ویژگی های پر شماری است، ویژگی هایی که چشم پوشی از آن ها به هیچ عنوان شدنی نیست.

در واقع یک فیلم سینمایی زمانی به محبوبیت می رسد که از ویژگی های مطلوبی برخوردار باشد، رد خون نیز این قائده مستثناء نیست و به واسطه خصوصیاتی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی برسد.

در ادامه تنها به برخی از ویژگی های بارز آن اشاره کرده ایم که مطمئناً دانستن آن ها کنجکاوی شما را نسبت به این فیلم بیش از پیش خواهد کرد:

  • در ابتدا بهتر است به روند داستانی فیلم اشاره کنیم که برای بیننده به هیچ وجه خسته کننده نیست و او را با خود درگیر می کند. به طوری که بیننده همواره در مورد ادامه ی داستان کنجکاوی می کند و قادر به حدس پایان ماجرا نیست. در واقع تمام این اتفاقات ناشی از مهارت کارگردان، داستان پردازی مطلوب نویسنده ها، نقش آفرینی قابل باور بازیگران و در نهایت کار بلدی تمام عوامل تولید است.
  • نحوه ی پایان فیلم نیز از دیگر ویژگی های جذاب آن محسوب می شود. در حقیقت مخاطب با دیدن رد خون دچار تضاد شایانی میان عقل و قلب خود می گردد. فلذا اگر به تماشای فیلم بپردازید می بینید شخصیت کمال در آخر مجبور به انتخاب سختی میان حس برادرانه و وظیفه مدارانه ی خود می شود، گفتنیست انتخاب او حتماً شما را شگفت زده خواهد کرد.
  • صحنه های جنگی رد خون همواره ملموس و کاملاً واقع گرایانه طراحی شده است و از جمله ویژگی های بارز آن به شمار می رود.
  • نحوه ی صدا پردازی و استفاده از صوت های مناسب در مواقع لازم یکی از ویژگی هایی است که صحنه ها را به مراتب باور پذیر تر کرده است.
  • فرایند فیلم برداری از آن جا که با دست انجام گرفته است، منجر شده بیننده همواره حس درگیری بیشتری با داستان پیدا کند. فلذا این متد سبب طبیعی تر شدن جلوه های تصویری می گردد.
  • نوع تدوین گری، نور پردازی و قسمت های دیگری از این دست به صورتی هستند که به نحو احسن آن دوره از تاریخ را به تصویر کشیده اند.
  • و …

بررسی نظرات مختلف در رابطه با سینمایی ماجرایی نیمروز ۲ (رد خون) از جوانب گوناگون

بررسی نظرات مختلف در رابطه با سینمایی ماجرایی نیمروز ۲

افراد نام آشنای زیادی پس از تماشای این فیلم نظرات خود را به صورت های مختلفی ارائه داده اند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره کرده ایم:

  • سید عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیمای کشور مطلبی در صفحه مجازی خود پس از دیدن رد خون به اشتراک گذاشته است. طبق این مطلب ایشان معتقدند رد خون قصه ی پر کشش و پر از ویژگی های دراماتیکی داشت که اتفاقات آن دوران را به خوبی نشان داده است.
  • محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور نیز با دیدن رد خون مطلبی منتشر کرد که در آن از اتفاقات دهه ی شصت و اهمیت درک آن دوران برای جوان تر ها صحبت کرده است.
  • سپس با ذکر این که این فیلم توانسته با روایت قویِ خود چهره ی قابل باوری از جنایت کاران منافق به تصویر بکشد از تمام دست اندرکاران تهیه و تولید تشکر کرده و خدا قوت گفته اند.
  • و همچنین گفتنی است نظرات بسیار زیاد دیگری توسط جوامع مختلف، از مسئولان کشوری گرفته تا منتقدان و صاحب نظران سینمایی، ارائه شده اند.

ماجرای نیمروز در نمایش خانگی

ماجرای نیمروز در نمایش خانگی

مطمئناً با خواندن این متن مشتاقید رد خون را ببینید و شاهد ماجرای جذاب و محبوب آن شوید.

حال که زمان اکران رد خون به پایان رسیده است،

تنها راهی که امکان تماشای آن شدنی است تماشای آن در نمایش خانگی می باشد.

از این رو لازم است بدانید عوامل فیلم تمام تلاش خود را کرده اند رد خون را در بهترین کیفیت ها برای متقاضیان تماشای آن به صورت نمایش خانگی فراهم کنند.

فیلم ماجرای نیمروز 2 – Majaraye Nimruz 2 Film

سال ساخت: 1397 | تاریخ پخش: 98 |

تهیه کننده: محمود رضوی | نویسنده: حسین تراب نژاد | کارگردان :

 

اسامی بازیگران رد خون

, , , , , , , مهدی زمین پرداز, احمد قزوینی

خلاصه داستان رد خون

خونه‌ افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ ام؟

نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیقت برمیاد؟ – بوی سیگار میدی. – اینم گزارش کن

 

اطلاعات تکمیلی در سایت ویکی پدیا

  • 11 آوریل 2020
  • دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ خارجی , دانلود آهنگ رپ , دانلود فیلم ایرانی
  • 2 نظر
  • 2,623

نظرات کاربران

  • حسین

    کی میاد ؟؟؟؟

    • musicbazzمدیردر پاسخ به حسین

      به زودی...

دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00