وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژدانلود گلچین آهنگ های 1400

دانلود گلچین آهنگ های 1400

دانلود گلچین آهنگ های 1400

در هر ماه یک سری آهنگ های پر طرفداری هستند که دانلود گلچین آهنگ های منتخب ماه لقب می گیرند. در این مقاله به کمک سایت آی ریتم به بررسی این موزیک ها می پردازیم:

ملاک و معیار یک موزیک خوب را مردم تعیین می کنند و آن ها هستند که میگن چه آهنگ قوی و چه آهنگ ضعیف می باشد. یک خواننده خود نیز می داند باید برای تولید یک موزیک خوب چه کار هایی انجام دهد. با توجه به سلیقه های متفاوتی که وجود دارد هیچ کس نمی تواند معیار مشخصی برای جواب شدن یک آهنگ ارائه کند. در این مقاله نیز سعی و معیار خود را به دست کارشناسان سایت آی ریتم سپرده ایم تا بهترین انتخاب های مردم را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین انتخاب های مردم عزیزمان در شش ماه دوم سالی که گذشت یعنی سال 1400 به شرح ذیل می باشد:

موزیک های برتر اسفند ماه 1400

دانلود گلچین آهنگ های 1400

از نمونه بهترین موزیک های اسفند ماه می توان به محمد علیزاده گل، سامان جلیلی مگه داریم، ایهام دخترخان، آرون افشار ثانیه وار، علیرضا طلیسچی نه نمیرم و .. اشاره کرد. این آهنگ ها به گونه ای ساخته شده اند که به انتخاب مردم بیشترین لایک را دریافت کرده اند.

موزیک های برتر بهمن ماه 1400

گلچین موزیک های بهمن 1400 نیز می توان به آهنگ های مهدی احمدوند عزیزُم، علی منتظری دلبر، احمد سعیدی همدست بارون، سامان جلیلی قاتل، احسان خواجه امیری کوچ و .. اشاره کرد.

موزیک های برتر دی ماه 1400

از نمونه بهترین موزیک های دی نیز می توان سینا سرلک چیزی بگو، محمد علیزاده لطفا، گرشا رضایی ماهی، علی لهراسبی بارون، امین رستمی آی عشق و .. را معرفی کرد که در زمره بهترین های موسیقی در دی ماه 1400 انتخاب شده اند.

موزیک های برتر آذر ماه 1400

دانلود گلچین آهنگ های 1400

رضا صادقی بمونی برام، رامین بی باک پیاده، فرزاد فرزین تا همیشه، مهدی احمدوند تعبیر، رضا بهرام عاشقی ممنوع و .. از بهترین موزیک های جذاب و گلچین موزیک آذرماه 1400 به شمار می روند.

موزیک های برتر آبان ماه 1400

به طور کلی یک سری آهنگ های جذابی مثل سینا سرلک یار قدیمی، مهدی جهانی نشد، سهیل مهرزادگان 1001 گل، محمد اصفهانی دلتنگی، کسری زاهدی لیلی زیبا و .. هستند که بسیار موزیک های فاخر و ماندگاری می باشند.

موزیک های برتر مهر ماه 1400

دانلود گلچین آهنگ های 1400

بی شک بهترین انتخاب مردم در بهترین آهنگ مهر ماه مورد تایید همگان می باشد که موزیک های احسان کریمی آدم محبوب، حسین توکلی دل میبازم، محسن چاوشی کجا بودی، سینا سرلک بخون از بغض مردمت، مجید خراطها مسافر 2 و … از جمله بهترین موزیک های ایرانی در این ماه بوده اند.

خیلی راحت نام بهترین آهنگ های سال 1400 در شش ماه دوم را نام بردیم و سعی کردیم این معیار را بر اساس آی ریتم قرار دهیم زیرا هر آهنگ که در این سایت قرار می گیرد کارشناسی می شود و بر اساس آخرین متود ها و آپشن ها درج و بارگزاری می شوند. هم چنین این سایت مجاز کار می کند و بی شک بهترین انتخاب مردم می باشد.

خواننده ها نیز به خوبی می دانند که بهترین مرجع جهت پخش کار هایشان در سایت های ایرانی نیز آی ریتم می باشد. طراحی خاص، دیزاین گیرا، لینک نیم بها در دانلود و رایگان بودن آن و .. هزاران آپشنی که این سایت برخوردار می باشد و این وجه تمایز آی ریتم با دیگر سایت های ایرانی می باشد.

خیلی ها در صدد به دست آوردن و ماندن در لیست گلچین آهنگ های منتخب ماه هستند که آی ریتم این را به دست مردم عزیز سپرده است تا آن ها باشند که تعیین کننده نهایی بهترین آهنگ های ایرانی ماهانه باشند.

 

 

  • 18 آوریل 2022
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 46

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00