وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژدرباره سریال‌های پرطرفدار دنیا در سال  2020 می‌دانید؟

درباره سریال‌های پرطرفدار دنیا در سال  2020 می‌دانید؟

درباره سریال‌های پرطرفدار دنیا در سال  2020 می‌دانید؟

سریال

سریال دیدن یکی از لذت‌های روزمره شما هم هست؟ شما هم عاشق شروع کردن یک سریال جدید هستید که اپیزود به اپیزود دنبالش کنید؟ در این مطلب ما به معرفی سریال‌های هیجان‌انگیز سال 2020 می‌پردازیم.

سال 2020 به علت اپیدمی ترسناک کرونا، تبدیل به سال محبوب سریال‌بین‌ها و دوست‌داران سریال شد. بسیاری از افراد بیشتر وقت قرنطینه خود را به تماشای سریال‌های محبوبشان و یا شروع چند سریال جدید، اختصاص دادند. سریال دیدن یکی از سرگرمی‌های جذاب و اعتیادآور این روزها است. سریال‌ها با ژانرهای مختلف و برای گروه سنی مختلف تولید می‌شوند. سرعت تولید انواع سریال‌های ایرانی و خارجی اینقدر زیاد است که بعضا تماشاگران فرصت دنبال کردن آنها را ندارند. ولی گاهی جذابیت داستانی، هیجانی و معمایی آنها انقدر بالا است که نمی‌توان به سادگی از تماشای آنها صرف‌نظر کرد. نقد و بررسی جزء به جزء سریال‌ها می‌تواند در این زمان به شما ایده‌های جنجالی و جذاب در مورد هر سریالی بدهد.

walking dead

walking dead

فصل دهم این سریال هم پخش شد. حتی اگر از شیفتگان سریال نباشید اسم سریال  walking dead را قطعا بارها شنیده‌اید. این سریال طولانی و جذاب، هنوز در صدر سریال‌های محبوب قرار دارد. واکینگ دد جزو سریال‌های مهم و جذاب برای علاقه‌مندان به ژانرهای علمی و تخیلی است. سریال دارک از روی کتاب تخیلی مصوری به همین نام ساخته شده‌ و ده سال پیوسته تولید و پخش شده‌است. دارک نامزد جایزه گلدن‌گلوب برای بهترین مجموعه تلوزیونی درام هم شد.

 Space Force

این سریال که فصل اول آن در 2020 پخش شده است، با استقبال خوبی از طرف تماشاچیان مواجه شد. این سریال دوباره توسط تیم بااستعداد سریال The Office ساخته شده که همان فضای طنز را تداعی می‌کند. سریال پر از طعنه‌های سیاسی به سیاست‌گذاری‌های دونالد ترامپ در ارتش امریکا است.  اسپیس فورس فرمی بین یک سیت‌‌کام و یک درام سیاسی و اجتماعی دارد. فصل اول سریال به خاطر بازیگران قدرتمند خود، با استقبال عجیبی روبه‌رو شد. اما با یک فصل نمی‌توان درباره عملکرد یک سریال دنباله‌دار نظر داد. در فصل اول سریال پر از شخصیت‌ها و موقعیت‌هایی است که ظرفیت بالایی برای پرداخت در فصول بعدی دارند.

 

Normal people

نرمال پیپل از سریال‌های تاثیرگذار 2020 است که به سرعت جای خود را در میان مباحث روانشناسی و نقد باز کرد. این سریال کوتاه یکی از خوش‌ساخت‌ترین سریال‌های 2020 است که با محوریت روابط انسانی، حس همذات‌پنداری را در بیننده بیدار می‌کند. کانل و ماریان از دو طبقه اجتماعی به شدت متفاوت، در دوران نوجوانی بهم علاقه‌مند می‌شوند. اما برعکس ظاهر کلیشه‌وار داستان، این سریال از ظرافت‌های زیادی در پرداخت شخصیت‌ها استفاده کرده‌است و همین امر باعث ممتاز شدن و تفاوت آن با سایر سریال‌هایی با داستان‌های عاشقانه شده‌است.

Rick and Morty

ریک اند مورتی یک انیمیشن فوق‌العاده دنباله‌دار برای افرادی است که تخیل، طنز و علم را همزمان دوست دارند. ریک اند مورتی یک سریال دنباله‌دار است که با خلاقیت عجیب و غریبش، شما را مجذوب خود می‌کند. این سریال اولین بار در دسامبر 2013 پخش شد که توانست در همان ابتدا توجه زیاد منتقدین را به خود جذب کند. ریک اند مورتی ماجراجویی علمی و تخیلی خلاقانه ریک ساچز است. پیرمرد دانشمند الکی که در خانه دخترش به همراه نوه نوجوانش، مشغول به طراحی و تست آزمایشات مختلف است.

Dark

Dark

دارک از عمیق‌ترین سریال‌های ژانر علمی و تخیلی است که شما را برابر تلوزیون میخکوب می‌کند. دارک با استفاده از نظریه‌های مختلف علمی، دنیای ترسناک اما جذابی را برای تماشاچیان خود، می‌سازد. دارک از مجموعه‌ کارهای اورجینال نتفیلکس است که در سال 2017 پخش شد. بسیاری از منتقدان سریال دارک را نسخه آلمانی سریال “چیزهای عجیب” می‌دانند. سومین فصل این سریال در سال 2020 در 8 قسمت پخش شد که منتظران و تماشاگران زیادی داشت. در این سریال شما با یک عینک واقعیت مجازی وارد داستان‌هایی موازی در سرتاسر سریال می‌شود.

 

Better Call Saul

یکی از سریال‌های فوق‌العاده در زمینه شخصیت‌پردازی که دیالوگ‌ محور است و برخلاف اکثر سریال‌های نام برذه در این لیست، یک سریال تماما واقعی و رئال است. شخصیت‌های زنده، واقعی و پویای آن شما را به کل درگیر اتفاقات زندگی خویش می‌کنند. سریال از جزئیات فوق‌العاده‌ای بهره برده است. جزئیاتی که تا مدتها ذهن شما را درگیر خواهند کرد. سریال “بهتره با سال تماس بگیرید” در سال 2015 از شبکه ای‌ام‌سی امریکا پخش شد. قسمت اول این مجموعه با تعداد تماشاگران 4.4 میلیون توانست رکورد استقبال از اولین قسمت پخش شده یک سریال را بزند.

Hunters

این سریال یکی از سریال‌های جذابی است که به صورت موازی داستان‌های واقعی و تخیلی را با یکدیگر پیش می‌برد. داستان اصلی سریال درباره یکی از فجایع تاریخ بشریت است، یعنی کشتن هزاران یهودی توسط ارتش نازی آلمان. اما این یک سریال تاریخی تکراری نیست، بلکه ترکیب تخیل و واقعیت، آن را تبدیل به یک ملودرام فانتزی، اکشن و هیجانی به شکل همزمان کرده است. یکی از دلایل محبوبیت سریال “شکارچیان” بازی آل پاچینو در آن به عنوان یکی از نقش‌های اصلی سریال است.

 

کدام سریال را شروع کنیم؟

لابد برای شما هم پیش آمده با کلی ذوق و شوق شروع به دیدن یک سریال می‌کنید و بعد از چند قسمت دلتان را می‌زند، از آن سر درنمیاورید و یا اصلا دوستش ندارید. با تولید متعدد سریال‌ها، خیلی‌وقت‌ها شما نمی‌دانید کدام یک را شروع کنید و آیا اصلا اساسا با ژانر آن ارتباط برقرار می‌کنید یا نه؟ یا اینکه موضوع سریال درباره چیست و چطور پیش می‌رود؟ میارزد که وقت و هزینه‌تان را برای دانلود و تماشایش آن بگذارید؟

راه‌حل این مسئله ساده است. قبل از دانلود کردن سریال می‌توانید درباره آن بخوانید. یک منبع خوب برای دانستن محتوا و فضای سریال، بازیگران، تعداد قسمت‌ها و بسیاری دیگر از ویژگی‌های آن، تا بتوانید تصمیم بگیرید که سریال باب طبعتان هست یا نه.

از طرفی دیگر خواندن انواع نقد و بررسی یا دانستن حقایق عجیب و شگفت‌انگیز درباره سریال‌ها، نحوه ساخت و یا موضوع و حواشی آنها، گاهی از تماشای خود سریال‌ها جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر است. روند تهیه و تولید سریال‌ها و یا اقتباس داستانی‌ آنها و همینطور نقد و بررسی تخصصی آنها، یکی از علایق مهم و جدی تماشاگران حرفه‌ای سریال‌ها است. خواندن درباره فیلم‌ها و سریال‌ها چه قبل از تماشا و چه بعد آن، می‌تواند لذت تماشا را برای شما چند برابر کند، بعلاوه می‌تواند به اطلاعات شما درباره دنیای سریال‌ها که بسیار گسترده است، کمک کند. یکی از سایت‌های معتبر و به روز در این‌باره، ویکی نقد است. ویکی نقد جایی است برای بیشتر خواندن، دیدن و یاد گرفتن. شما می‌توانید در ویکی‌نقد نقد و بررسی کامل سریال‌ها را بخوانید و با خیال راحت به سراغ تماشای آنها بروید.

 

  • 11 نوامبر 2020
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 42

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00