وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژدلایل محبوبیت سفر با اتوبوس

دلایل محبوبیت سفر با اتوبوس


دلایل محبوبیت سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس در ایران قدمتی طولانی دارد. ارزان و قابل دسترس بودن و همچنین ایمن بودن سفر با اتوبوس موجب شده است که مسافرت های زمینی با اتوبوس طرفداران بسیاری داشته باشد. استقبال خیلی خوبی که از سفر با اتوبوس صورت گرفت موجب شد که شرکت های حمل و نقلی بیشتری در این حوزه سرمایه گذارای نمایند و جدید ترین اتوبوس های دنیا را به ناوگان حمل و نقل کشور بیافزایند. به مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس را دارند خرید بلیط اتوبوس از مستر بلیط   را پیشنهاد می کنیم. از مهم ترین دلایل محبوبیت مسافرت های زمینی با اتوبوس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

قابلیت تماشای مناظر

سفر با اتوبوس از جمله سفرهای طولانی است اما می توان در طی مسیر با تماشای مناظر بکر و زیبای طبیعت لذت برد وسفری خاطره انگیز را برای خود رقم زد.

مقرون به صرفه بودن

سفر با اتوبوس به دلیل هزینه بسیار پایینی که دارد دارای طرفداران بسیاری می باشد. در واقع می توان گفت مقرون به صرفه ترین روش مسافرت استفاده از اتوبوس می باشد و افرادی که قصد دارند سفری کم هزینه را تجربه کنند می توانند اتوبوس را برای مسافرت انتخاب نمایند.

پرداختن به کارهای مورد علاقه

مسافران در مدت زمان نسبتا طولانی که اتوبوس سپری می کنند تا به مقصد برسند می توانند به کارهای مورد علاقه خود مانند مطالعه کتاب، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و … بپردازند.

در دسترس بودن

معمولا مسیرهای دسترسی به تمامی شهرها مجهز به اتوبوس می باشند و در صورتی که قطار و هواپیما در تمامی مسیرها فعالیت ندارند. از طرفی تنوع بلیط اتوبوس بسیار بالا است، به طوری که مسافران با انتخاب های متعددی از نظر زمان و تاریخ حرکت به مقصد مورد نظرشان روبرو هستند که می توانند متناسب با شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. علاوه بر این پایانه های مسافربری معمولا در داخل شهرها قرار دارند بنابراین مسافران به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

امکان استراحت

امروزه با افزوده شدن اتوبوسVIPبه ناوگان حمل و نقلی کشور مسافران در سفر با اتوبوس می توانند تا رسیدن به مقصد استراحت کنند. این اتوبوس ها مجهز به صندلی های بزرگ نیمه تخت خواب شو و کاملا تخت خواب شو هستند که مسافران از ساعت ها نشستن بر روی آن ها هرگز خسته نخواهند شد واحساس راحتی خواهند داشت.

رویال سفر

معرفی شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

شرکت های حمل و نقلی فراوانی در زمینه خدمات سفرهای جاده ای راه اندازی شده اند که هر کدام اتوبوس های جدید و با کیفیتی را به ناوگان حمل و نقلی افزوده اند. از جمله مهم ترین شرکت های اتوبوسرانی ایران می توان به شرکت اتوبوسرانی رویال سفر با مرکزیت پایانه بیهقی  تهران اشاره نمود که در دی ماه سال 1385 تاسیس شد. این شرکت با هدف ایجاد تحول و نوآوری در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور راه اندازی شد و با استفاده از برترین وپیشرفته ترین اتوبوس های روز دنیا، پرسنل مجرب و کارآزموده و … سعی دارد بهترین سرویس و خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

رویال سفر از جمله شرکت های اتوبوسرانی بود که اتوبوس های بسیار راحت VIP را وارد کشور نمود تا مسافران بتوانند سفری آسوده همراه با آرامش و آسایش را تجربه کنند. این شرکت به منظور دسترسی راحت تر مسافران مناطق غرب تهران برای خرید بلیط اتوبوس رویال سفر  در پایانه و پارک سوار پونک غرفه  و نمایندگی احداث نموده است که مسافران می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

این شرکت در حال حاضر مجهز به  1400 دستگاه اتوبوس VIP می باشد و دارای 79 نمایندگی ارائه بلیط در نقاط مختلف ایران و جهان است. مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس دارند قطعا با رزرو صندلی اتوبوس های VIP این شرکت سفری خاطره انگیز و راحت و ایمن را تجربه خواهند نمود.

 

 

  • 14 می 2019
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 107

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00