وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژراهنمای خرید کامپیوترهای استوک

راهنمای خرید کامپیوترهای استوک

راهنمای خرید کامپیوترهای استوک

راهنمای خرید کامپیوترهای استوک

بیشتر افراد زمانی که لغت استوک به گوششان می‌رسد کلمه ی کارکرده یا دست دوم را در کنارش می‌گذارند که تا حدی دور از واقعیت نیست. اقلام و وسایل استوک معمولا وسایلی کم کارکرد و مانند نو هستند که دارای کیفیت و کارایی نسبتا مساوی و حتی بالاتری نسبت به محصولات نو موجود در بازار هستند. این محصولات بیشتر با برندهای Lenovo،  Hp و dell به چشم می‌خورد. اقلام و سخت افزار­هایی که در دستگاه­های استوک مورد استفاده قرار گرفته توسط مهندسان و افراد عالم خود کمپانی­ها انتخاب شده بنابراین این دستگاه­ها بازده و سرعت قابل قبولی نسبت به اکثر دستگاه­های موجود در بارزار دارند زیرا سازگاری بیشتری در قطعات اسمبل شده اعمال شده است.

 

همچنین با توجه به این امر شما از اصیل بودن قطعات دستگاه اطمینان دارید چون توسط خود کمپانی اسمبل شده است. امروزه با بالا رفتن قیمت­ها تعداد زیادی از مصرف کنندگان روی به خرید کامپیوتر استوک، مانیتور­ها و دیگر محصولات استوک آوردند و پس از آشنایی عوام با این محصولات روز به روز به تعداد علاقه­مندان و مصرف کنندگان افزوده شده است.

زیرا این محصولات با کارایی و قابلیت حتی بهتر و بیشتر نسبت به محصولات هم رده­ی خود، با قیمت کمتری قابل تهیه هستند. به صورتی که حتی در بعضی موارد در خرید مانیتور­های استوک دیده شده که با قیمتی تا یک پنجم محصولات مشابه معامله شده­اند. به طوری که تنها تفاوتهایی که با مدل­های نو دارند، شامل گارانتی و اقلام اضافه­ی همراه آنهاست. از این گذشته محصولات استوک به دلیل اینکه برای انجام فعالیت­های صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شده­اند، عمر و استقامت بیشتری نسبت به مدل­های معمولی دارند. این افزایش کیفیت و طول عمر هم در قطعات سخت افزاری و هم در عوامل ظاهری و ساختاری مانند بدنه­ی کیس­ها و مانیتور­های استوک اعمال شده است.

بنابراین شما با خرید کامپیوتر استوک و  خرید مانیتور­ استوک سیستمی را به خانه خود می‌برید که تا مدت­ها مانند روز اول باقی ماده و برای شما کار می‌کند. کامپیوتر­های استوک نسبت به نیاز مصرف کننده انواع متنوعی دارند. از مینی کیس­های ساده برای فعالیت­های سبک گرفته تا کیس­های قدرتمند برای فعالیت­های گرافیکی و همچنین گرفتن رندرینگ­های سنگین.

مانیتورهای استوک

خرید و فروش مانیتورهای استوک مانند دیگر اقلام و محصولات مقرون به صرفه­تر از دیگر محصولات موجود در بازار تلقی می‌شود. این قیمت پایین در کنار کیفیت بهتر و بیشتر موجب شده تا نیازمندان به خرید مانیتورهای استوک روی بیاورند و بعد از خرید به اقوام و خویشاوندان هم پیشنهاد دهند. مانیتورها بیشتر در سایزهای 19، 20، 22 و 24 اینچی خرید و فروش می‌شوند. در بین تولید کنندگان این دسته از مانیتورها، کمپانی­های HP و DELL با هم رقابت دارند. اما طبق نظرات کاربران و بازده محصولات مدل­های تولید شده توسط کمپانی DELL از استقبال بیشتری توسط کاربران برخوردار شده و با این که از HP قدیمی تر است از کیفیت بهتری برخوردار بوده است همچنین شما میتوانید در سایت اونیکس کالا اقدام به خرید مانیتور و کامپیوتر استوک کنید .

یکی دیگر از مزایای خرید مانیتور استوک مربوط به مدل‌های لمسی این محصولات است. از آنجا که مانیتورهای لمسی قیمت­های بسیار زیادی دارند، شما می‌توانید مدل‌های لمسی این مانیتورها را به صورت استوک با قیمتی بسیار نازل­تر از بازار تهیه کنید.

راهنمای خرید کامپیوترهای استوک

خرید-کامپیوتر-استوک

در خرید کامپیوترها و مانیتورهای استوک به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بعضی افراد سودجو با محبوب­تر شدن محصولات استوک در بازار، محصولاتی تعمیر شده و آسیب دیده را با این نام به مصرف کنندگان می‌فروشند. با این حال هنگام خرید محصولات استوک باید به نکانی توجه کنید. یکی از این نکات داشتن محلت تست دستگاه است . معمولا فروشندگان دستگاه­های با کیفیت و سالم از یک هفته تا یک ماه به خریداران زمان تست می‌دهند تا در صورتی که مصرف کننده مشکلی در دستگاه مشاهده کرد بتواند آنرا بازگرداند و وجه پرداختی خود را پس بگیرد، که افرادی که قصد کلاهبرداری دارند معمولا این زمان را در اختیار شما قرار نمی­دهند. در اونیکس کالا تعویض سه ماه بی قیدو شرط کالا وجود دارد .

مورد بعدی این است که این محصولات را فقط و فقط از سایت­ها و افراد شناخته شده خریداری کنید که این محصولات را به صورت عمده در اختیار دارند و یا دارای سایت یا محلی جهن فروش حضوری هستند. افراید که این محصولات را به صورت تک و شخصی درون برنامه­هایی مثل دیوار به فروش می­گذارند اغلب قابل اعتماد نیستند.

دستگاه را در زمان خرید خوب چک کنید که جای ضربه خوردگی یا خط و خش­های بزرگ و عمیق روی آن نباشد و برخی افراد این صدمات ظاهری دستگاه­ها را با کاورهای مخصوصی می­پوشانند تا قابل تشخیص نباشند.

شما میتوانید در وب سایت اونیکس کالا ، کامپیوتر استوک مد نظر خود را همراه با 3 ماه گارانتی تعویض و یک سال پشتیبانی کالا خریداری کنید .

 

  • 1 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 27

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00