وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژسفر جذاب به کشور تایلند

سفر جذاب به کشور تایلند

سفر جذاب به کشور تایلند

تور تایلند با داشتن مزیت های و خدمات بسیار باشکوه خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر و مسافر را به سوی خود جذب کرده و از این طریق به یکی از مهمترین تورهای آسیایی تبدیل شود. شما نیز می توانید تور مورد نظر خود را به راحتی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود رزرو کرده و اقدام به سفر داشته باشید.

آیا شما نیز به دنبال رزرو تور تایلند با قیمت بسیار مناسب تری هستید؟ آیا می دانید که بهترین تور تایلند را از کجا می توانید رزرو کنید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورده و از این طریق یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین سفرها را برای خود رقم بزنید.

کشور تایلند با داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی تاریخی و طبیعی خود و سفر با بلیط هواپیما  توانسته است به یکی از معروف ترین و بهترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شود. سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر از کشورهای مختلف جهان برای گذراندن بهترین لحظات به سوی این کشور در حال سفر هستند و بسیاری از آنها نیز به دنبال رزرو تور کشور تایلند هستند تا از مزیت های سفر با تور بهره مند شده و از جاذبه های گردشگری بیشتری بازدید داشته باشند. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک از کشور تایلند و جاذبه های آن بازدید داشته باشید می توانید هم اکنون از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به رزرو یکی از بهترین تورهای این کشور داشته و خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده نمایید.

 

قیمت تور کشور تایلند

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص رزرو تور تایلند وجود دارد، قیمت و هزینه های مربوط به رزرو آن می باشد که در این خصوص می توان گفت، امروزه تورهای تایلند در لیست ارزان ترین تورهای مسافرتی واقع شده است و شما می توانید با هزینه های بسیار مناسب و کمتری یکی از بهترین سفرهای آسیایی را برای خود به ارمغان بیاورید. برای آگاهی دقیق از قیمت تور مورد نظر خود می توانید با همکاران ما در این زمینه تماس داشته و اطلاعات لازم را دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است که عوامل بسیار زیادی در قیمت تورهای تایلند  با بلیط ارزان هواپیما تاثیر گذار خواهد بود که از مهمترین و اساسی ترین این تورهای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         مدت زمان برگزاری تور کشور تایلند

–         سفر هوایی یا زمینی به کشور تایلند

–         هتل مورد اقامت در سفر به تایلند

–         خدمات و امکانات موجود در تور کشور تایلند

شما نیز می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین تورهای ارائه شده از کشور تایلند را انتخاب کرده و آن را مورد رزرو خود قرار دهید.

 

بهترین مراکز خرید در تور کشور تایلند

بی شک خرید یکی از مهمترین آیتم هایی می باشد که در برنامه تور بسیار از مجریان واقع شده است و گردشگران نیز علاقه مندی بسیار زیادی را به این امر از خود نشان می دهند. کشور تایلند نیز با داشتن بهترین و معروف ترین مراکز خرید خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. از مهمترین مراکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         After – dark shopping : یکی از پرترددترین و شلوغ ترین بازارهای تایلند می باشد که در این بازار، گردشگران بعد از تاریک شدن هوا اقدام به خرید دارند و مغازه های این مرکز تا ساعت های دیر آماده پذیرایی از خریداران و مسافران هستند. گردشگران می توانند علاوه بر خرید کالاها و محصولات مورد نظر خود از این بازار، لحظات بسیار شگفت انگیزی را نیز برای خود به ارمغان بیاورند. همچنین اشاره به این نکته ضروری است که قیمت های ارائه شده در این بازار بسیار مناسب و معقول می باشد.

–         پراتونام: پراتونام از دیگر معروف ترین مراکز خرید در کشور تایلند می باشد که گردشگران و توریست هایی که به دنبال خرید لوکس ترین اجناس هستند و مد جهانی را دنبال می کنند می توانند به راحتی این بازار را در اولویت های خود قرار داده و از این مرکز خرید برای خود و نزدیکان خود، سوغاتی های بی نظیری را تهیه و خریداری کنند.

 

بهترین رستوران های تور کشور تایلند

گردشگران و توریست هایی که قصد سفر با تور کشور تایلند را دارند، می توانند در بهترین رستوران های این کشور، غذاهای لذیذی را میل کنند که از مهمترین و مشهورترین این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         رستوران لیدو: یکی از ارزان ترین و شیک ترین رستوران های کشور تایلند می باشد که در سال های اخیر تاسیس شده است و شما می توانید با کیفیت ترین غذاهای تایلندی را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه و میل کنید. این رستوران در همه روزهای هفته به جز روز یکشنبه آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران خود می باشد. رزرو هتل آنلاین را از سایت سفر باتو بخواهید.

–         رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون: این رستوران یکی از رستوران های زنجیره ای در این کشور می باشد که در سال 2015 تاسیس و بازگشایی شد و از همان سال نیز توانست توجه بسیاری از مردم محلی و گردشگران را به سوی خود جذب کند. سبک چیدمان صندلی ها و میزها در این رستوران بسیار متفاوت تر از دیگر رستوران ها تایلندی می باشد و طراحی داخلی بسیار باشکوه آن نیز از دیگر مهمترین عواملی می باشد که توانسته است توجه و رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. برای صرف یکی از لذیذترین غذاهای تایلندی می توانید رستوران آتلیه را در اولویت های خود قرار دهید.

 

 

 

  • 26 نوامبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 427

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00