وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژصنایع فلزی حفاظ آهن سازه

صنایع فلزی حفاظ آهن سازه

حفاظ نرده آهن سازه

 

 

? حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود.

شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. درب آکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.

حفاظ اکاردئونی

 

 

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

 

حفاظ پنجره

 

 

 

حفاظ روی دیوار ( Fence Spikes & Wall Spikes ) به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی عموماٌ برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظ ها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، بوته ای و نی زار و لیلیوم مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

 

قیمت فروش نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی بوته ای لیلیوم نیزه ای

 

 

  • 31 مارس 2019
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 123

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00