وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژلوله، اتصالات، فلنج

لوله، اتصالات، فلنج

لوله، اتصالات، فلنج

لوله ، اتصالات ، فلنج
ایده آل صنعت

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.

کیز ایران با تولید شیرآلات مختلف و متنوع و در سایز بندی های بسیار دقیق و متعدد می کوشد تا در آینده شیر آلات جدیدی را به عرضه برساند .

قیمت محصولات کیز ایران به دلیل نوسان قیمت ها متغییر است و نمیتوان لیست قیمت کیز ایران را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم اما با مراجعه به سایت کیز ایران میتوانید لیست قیمت کیزایران را داشته باشید.

پلی ران

شرکت پلی ران اتصال در زمینه تولید و رشد انواع ترمو پلاستیک ها و در ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز مناسب برای آبیاری و زه کشی ، آبرسانی ،فاضلاب و انتقال آب فعالیت دارد. شرکت پلی ران اتصال تولید کننده اولین سری از این دسته محصولات است که در سال 1350 با توجه به اهمیت و نیاز جامعه اقدام به تولید لوله و اتصالات کرده است .

ارتقاع کیفیت دائمی ، توسعه و گسترش صنعت ، تولید امکانات و استفاده از بهترین و برترین مواد اولیه و تشکیل لوله و اتصالات بارز ترین ویژگی های شرکت پلی ران اتصال در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن است که نشان دهنده سال ها تجربه و توجه به اهمیت کار این مجموعه است. شرکت پلی ران اتصال تولید کننده لوله های پلی اتیلن که محصولات خودرا بنا به استاندارد های ملی iso 9001 _ 2000   تولید میکند و غلاوه بر محصولات قبلی این مجموعه  هم اکنون اقدام به تولید مدرن ترین طرح ها و نسل جدید لوله ااتصالات، سیستم پوش فیت پلی ران کرده است.

ما به کیفیت متعهدیم شعار زیبا و مفهومی شرکت پلی ران اتصال است . همچنین شما میتوانید برای بدست اوردن قیمت محصولات جدید پلی ران و به خصوص لیست قیمت پوش فیت پلی ران به سایت اصلی پلی ران اورج مراجعه کنید.

سوپرپایپ

شرکت سوپرپایپ در زمینه تاسیسات مکانیکی ساختمان و هدف اصلی این مجموعه تحولو نوآوری در صنعت کشور است .

شرکت سوپرپایپ در صنعت لوله سازی بسیار فعال است و اولین تولید کننده لوله های پنج لایه در ایران است که در سال 1376 اقدام به تولید این محصول کرده است . اولین دارنده استاندارد اروپایی از تولید کننده های غیر اروپایی در جهان است. متخصصین تاسیسات در کشور شرکت سوپر پایپ را  یک شرکت متفاوت در این زمینه میشناسند و این شرکت در ممتازترین رده کیفی ارزیابی شده است .

سوپرپایپ از 1376 با 18 نفر فعالیت خود را آغاز کرده است که اما حالا تعدادی بیش از 200 نفر عضئ این خانواده هستند . نمایندگی سوپر پایپ در سراسر ایران در فعالیت هستند که بازهم این شرکت در حال دعوت به همکاری بیشتری از سوی فعالان در این زمینه است . برنامه آینده سوپرپایت فقط و فقط پیشرفت در این زمینه است با شعار بزرگترین رقیبمان خودمان هستیم.

اگر مایل به اطلاع داشتن از کیفیت بیشتر ، معرفی بیشتر، و آشنایی بیشتر با کار سوپر پایپ هستید و میخواهید از لیست قیمت سوپرپایپ با خبر باشید میتوانید به سایت رسمی سوپر پایپ مراجعه کنید و یا برای آشنایی با نمایندگی های رسمی سوپر پایپ به سایت ایده آل صنعت مراجعه کنید.

منبع : ایده آل صنعت ( eideallsanat.com )

  • 19 می 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 66

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00