وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژلوله برای کابل برق

لوله برای کابل برق

لوله برای کابل برق

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد. 

لوله فولادی های برق  و لوله فابریک ها در ساختمان های تجاری، مسکونی، ورزشی و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هایی که دارای سیم برق هستند کاربرد دارد .

عواقب عدم کاربرد لوله برق

کاهش ولتاژ برق

ایجاد حریق بر اثر اتصال برق

تماس ناخواسته بدن انسان با سیم های برق

عدم تغییر و بهینه سازی سیم های برق در کف سازه ها و دیوارها

انواع لوله برق

لوله برق PVC : این لوله ساوه از جنس پلاستیک سخت، به انضمام روان کننده ها و نرم کننده ها ساخته شده که دارای وزنی سبک تر و عایق بندی بهتر و همچنین قیمت ارزانتر نسبت به لوله برق فلزی می باشند.

لوله کاندوئیت فلزی: از جنس آهن ساخته شده و قابلیت تحل فشار بالا و عدم تخریب و تا شدن را دارد. ولی از معایب آن می توان عدم عایق بودن در برابر جریان برق دانست و در رابطه با قیمت لوله کاندوئیت گفته میشود که قیمت ثابتی ندارد و با توجه به شرایط و درخواست های متفاوت متغیر است.

لوله برق گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم : لوله گالوانیزه گرم نیز از جنس فلز بوده و بیشتر در محوطه های باز و فضای بیرونی سازه ها کاربرد دارند. که عایق در برابر رطوبت می باشند. لوله گالوانیزه در ضخامت و سایزهای متنوع، تحویل در بنگاه و کارخانه، قابل عرضه است.

تولید لوله گالوانیزه گرم  با طول خاص، کتینگ دلخواه در بازه ی استاندارد، رزوه کاری (حدیده)، خمکاری و سایر خدمات مربوطه، با بهترین کیفیت، با توجه به نیاز و سفارش مشتری و ارائه می‌شود قابل توجه است که قیمت لوله گالوانیزه گرم با توجه کیفیت و سفارش شما تغییر میکند .

لوله گالوانیزه سرد:  لوله برق گالوانیزه سرد از جنس فلز ساخته شده ، و بیشتر در مناطق سر پوشیده و داخل ساختمان ها و سازه ها کاربرد دارند و در محوطه های مرطوب زنگ می زند.

لوله برق پلی آمید: از پلاستیک نرم ساخته شده و سازه ها و ساختمان ها کاربرد دارد از ویژگی های آن سبک بودن ، انعطاف پذیری، ارزان بودن است ولی از معایب آن شعله ور شدن می باشد.

لوله برق پلی اتیلن: از پلاستیک نرم ساخته شده، استحکام و انعطاف بالا دارد

لوله برق خرطومی PVC :  قابلیت خم شدن به تمام جهات، از پی وی سی ساخته شده و آتش نمی گیرد بر روی دیواره های ساختمان کابرد دارد . 

لوله برق خرطومی پلی آمید: تمام ویژگی های لوله برق خرطومی پی وی سی را دارد، اما قابل اشتعال است ولی از نظر قیمتی بسیار ارزانتر از آن می باشد.

لوله برق خرطومی فلزی: کاربرد در تابلوهای صنعتی، از جنس پی وی سی به انضمام سیم مفتولی به منظور افزایش مقاومت لوله

لوله های برق در بازار به غیر از جنس های فولادی و اهنی بسته به نیاز در انواع مختلفی ساخته شده اد ؛برای اطلاع بیشتر ازانواع تجهیزات برق مانند سینی کابل ها، تجهیزات ضد انفجار و نردبان کابل می توانید به سایت پترو صنعت انا رام مراجعه کنید.

منبع : پتروصنعت آنارام

  • 19 می 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 31

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00