وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژمحتوا مناسب ؛ چه نوع محتوایی است؟

محتوا مناسب ؛ چه نوع محتوایی است؟

تولید محتوای مناسب در این عصر دیجیتال امری مهم و اجتناب‌ناپذیر برای وب‌سایت‌ها است. برخی با شنیدن محتوا تصور می‌کنند که محتوا مقاله‌ای است که بر روی وب‌سایت‌ها گذاشته می‌شود که این تصور کاملاً اشتباه است. محتوا می‌تواند به‌صورت متنی، صوتی و یا حتی ویدئویی برای وب‌سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی است. انتخاب محتوا یونیک مناسب بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود که بازدید از وب‌سایت یا شبکه اجتماعی کسب‌وکارتان افزایش یابد و همین سبب فروش بیشتر و ایجاد مزیت رقابتی برای کسب‌وکارتان می‌شود.

در این مقاله نکاتی را برای این‌که بتوانید محتوا مناسب تولید کنید تا از بازدید بیشتری برخوردار شوید تا برایتان بیان می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

نکات تولید محتوا مناسب

برای ایجاد محتوای مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. کلمات کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی اولین گام برای تولید محتوا است ازاین‌رو انتخاب درست و مناسب کلمه کلیدی امری ضروری است. کلمه کلیدی باید با توجه به محصولات، اهداف و چشم اندازه کسب‌وکارتان انتخاب می‌شود. کلمه کلیدی باید کاملاً با فعالیت‌های وب‌سایت و شبکه اجتماعی‌تان مطابقت داشته باشد. انتخاب کلمه کلیدی مناسب توسط مدیریت محتوا و یا مدیر سئو کسب‌وکارتان انجام می‌شود.

  1. نوع محتوا

باید در ابتدا تعیین کنید که شما در کدام‌یک از زمینه‌های زیر می‌خواهید محتوا انجام دهید.

  • محتوا متنی

    : این نوع محتوا در قالب یک مقاله یا یک متن کوتاه در وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

  • محتوا صوتی

    : صوت و انواع جلوه‌های صوتی تأثیر بیشتری نسبت به قالب متنی دارد و به همین خاطر خیلی از کسب‌وکارها با استفاده از گویندگان معروف رادیو محتوای صوتی مناسب تولید می‌کنند.

  • محتوا ویدئوئی

    : در این دوره از زمان توجه زیادی به محتوا ویدئویی شده است زیرا کاربران تمایل کمتری برای خواندن مقالات دارد و از طرفی محتوای ویدئویی بیشتر در ذهن مخاطبین ماندگار است. محتواهای ویدئویی شامل تهیه فیلم‌های آموزشی و توضیحی، مصاحبه‌های مسئولان، فیلم‌های بدون تاریخ مثل آموزش آشپزی و … و ویدئوهای تبلیغاتی هست.

  • محتوا تصویری

    : پرطرفدارترین محتوا در این عصر، محتوای تصویری است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر، لینک دین، پینترنست، اینستاگرام و … از آن استفاده می‌کنند زیرا با استفاده از محتوای بصری مناسب می‌توانند سریع‌تر به اهداف خود برسند. آمارها نمایانگر این است که محتوای تصویری ۹۳ درصد ارتباطات انسانی را تشکیل داده است.

  1. استراتژِی محتوا

استراتژی محتوا برای هر کسب‌وکاری ضروری است که این استراتژی‌ها توسط مدیر کسب‌وکار و مدیر سئو تعین می شود. استراتژی‌ها بر اساس عوامل مختلفی همچون اهداف، چشم اندازها، قوانین کسب‌وکار و غیره تعیین می‌شود.

  1. تصویر مناسب برای محتوا

انتخاب تصویر مناسب برای اصلی مهم است زیرا تصویر نمایانگر محتوای شما است. برخی از کاربران برای مطالعه مقاله از طریق سرچ در تصاویر، تصویری که جذابیت دارد را انتخاب می‌کنند. تصویر مناسب باید دارای کیفیت خوبی باشد و با موضوع مقاله و کلمه کلیدی محتوا هم‌راستایی و ارتباطش را حفظ کند.

  1. کپی کردن ممنوع

برای تولید محتوا از کپی کرد بپرهیزید زیرا کپی کردن محتوا دردسرهای زیادی برای شما ایجاد می‌کند. موتور جستجو گوگل با استفاده از الگوریتم‌های خاصش محتوایی را که حتی چند کلمه کپی دارد را به‌سرعت شناسایی می‌کند و باعث سقوط رتبه ساییتان می‌شود و باعث می‌شود که محتوا تولیدشده از بازدید کمتری برخوردار شود. محتوای منحصربه‌فرد یکی از مهم‌ترین اصولی است که هرگز نباید فراموش کنید. اگر مطلبی را از سایتی دیگر کپی کردید می‌توانید با ذکر منبع و لینک سایت موردنظر از الگوریتم‌های گوگل رهایی می‌یابید . از سرقت ادبی محتوا هم جلوگیری می‌کنید.

  1. علائم نگارشی و املایی

برای تولید محتوای متنی مناسب باید تمام اصول نگارشی و املایی را رعایت کنید اگر محتوای شما دارای غلط املایی شود و کاربران متوجه آن شوند دیگر به شما اعتماد نمی‌کنند و شمارا سهل‌انگار تصور می‌کنند.

 

  1. مرتبط بودن محتوا با چشم‌انداز کسب‌وکار

محتواهای تولیدشده باید با چشم‌اندازهای سازمان مرتبط شود به همین مدیر محتوا با ایجاد تقویم محتوایی مناسب این چشم‌اندازها را با محتواهای تولیدشده مرتبط می‌سازد. پس محتواها باید هدفمند و مرتبط با چشم‌اندازهای بلندمدت سازمان باشند.

  1. محتوای خلاقانه

تولید محتوای خلاقانه و کاربرپسند کیفیت کارتان را بلا می‌برد و باعث می‌شود بازدید از سایت و یا شبکه اجتماعی شما بیشتر شود. خلاقیت در تولید انواع محتوا، باعث جذابیت آن محتوا می‌شود.

 

  1. از دروغ بپرهیزد

در تولید انواع محتوا (متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی) از دروغ دوری‌کنید زیرا ماه پشت ابر نمی‌ماند و روزی دروغ‌هایتان برملا می‌شود و دیگر هیچ کاربر و یا مخاطبی به شما و کسب‌وکارتان اعتماد نمی‌کند و حتی ممکن است سبب ورشکستی شما نیز شود.

  1. اصول سئو رعایت شود

پس از تولید محتوای مناسب و منحصربه‌فرد برای اینکه بازدید از محتوای شما افزایش یابد حتماً باید از اصول سئو را رعایت کنید تا گوگل بهتر محتواهای شما را شناسایی کند و به کاربران ارائه دهد. رعایت کردن اصول سئو به‌عنوان نبض حیاتی محتوا شناخته می‌شود.

 جمع‌بندی

با سپردن محتوای خود به تیم الو محتوا دیگر دغدغه‌ای برای محتوای مناسب برای کسب‌وکارتان ندارید و در کمترین زمان، بهترین محتوا را بر روی سایت و یا شبکه اجتماعی خود می‌توانید بارگذاری کنید.

سفارش تولید محتوا سنگری است ایمن که بعد از تمامی الگوریتم‌های روز گوگل به آن خواهیم رسید. خدمات محتوا از آن دسته خدماتی است که باید با دقت و تحقیقات همراه شود. در بازار محتوا سایت‌های زیادی فعالیت دارند که خود را صاحب سبک در این حیطه می‌دانند کافیست شما درخواست نمونه کار داشته باشید. خودتان خواهید دید که محتوای این دسته از سایت‌ها دیگر به دست فراموشی سپرده شده است. در الو محتوا سبکی جدید و هوشمند از خدمات محتوایی را تجربه خواهید کرد. به این صورت که همکاران ما از آغاز پروژه محتوایی شما تا سئو و خدمات مختلف سایت شما همراه رشد کسب و کارتان خواهند بود. خدمات تولید محتوا مدرن به شیوه‌ای که ساعت‌ها کاربر را در سایت خود نگه دارید از آن دسته خدماتی است که به راحتی یافت نمی‌شود ولی الو محتوا به واسطه سالیان سال تجربه در این زمینه و به کارگیری متخصصین این امر موفق به یافتن این راه حل منطقی شده است. فراموش نکنید محتوای هوشمند ارزششو داره، برای اینکه این محتوا را سفارش دهید به لینک https://alomohtava.com/content مراجعه کنید که تقویت کننده قدرت سایت شما خواهد بود.

  • 13 مارس 2019
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 29

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00