وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازدسته‌بندی نشدهمحصولات خزدار و پولکی(پادری ،فرش،کوسن خزدار و پولکی،روتختی )

محصولات خزدار و پولکی(پادری ،فرش،کوسن خزدار و پولکی،روتختی )

خزدار و پولکی(پادری ،فرش،کوسن خزدار و پولکی،روتختی )

یکی از محصولاتی که این روزها خانم های خانه دار در منزل از آنها استفاده میکنند و در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد محصولات خزدار است. در ادامه مطلب زیر در مورد دکور خز و پولکی بیشتر توضیح میدهیم.

خزها از انواع پارچه هایی هستند که می توانید با استفاده از این پارچه های گرم فضایی متفاوت را در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. خزها در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن موجود هستند و شما می توانید با توجه به سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی منزل تان از بین این رنگ های متنوع خز با رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

 

طراحی دکوراسیون منزل با خز
برای استفاده از خز در دکوراسیون منزل ایده های مختلفی وجود دارد که به کار بردن این ایده ها به میزان خلاقیت شما بستگی دارد. در صورت تمایل می توانید از خز به عنوان رومیزی استفاده نمایید و روی آن وسایل دکوری زیبایی را قرار دهید همچنین می توانید به کمک پارچه های خزدار کوسن های زیبایی را بسازید و کوسن ها را روی مبل های اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی قرار دهید.
در ساخت برخی از قالیچه ها و فرش های کوچک از خز استفاده می شود که بهتر است این فرش ها و قالیچه های کوچک را در زیر مبلمان و روبروی شومینه و … پهن کنید.
اگر تمایل دارید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از خز استفاده نمایید می توانید روتختی یا پتویتان را از جنس پارچه های خزدار انتخاب کنید همچنین بهتر است فرش ها و یا قالیچه های کوچک خزدار را در قسمتی از کفپوش اتاق خواب پهن نمایید.
یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه ساخت لوستv به کمک پارچه های خزدار است و به کمک این پارچه ها لوسترهای زیبا و ساده ای ساخته می شود که این مدل لوسترها برای نصب در فضای اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب و ایده آل هستند.

برای دیدن محصولات بیشتر به شماره تماس 09174416013 در واتس آپ پیام دهید یا به آدرس زیر در اینستاگرام رفته و در دایرکت پیغام خود را قرار دهید تا اسرع وقت پاسخگو باشیم. با تشکر

 

آدرس سایت گالری نفیسه

https://www.galerynafiseh.ir

شماره واتس آپ   (09174416013)

برای رفتن به آدرس اینستاگرام گالری نفیسه روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.instagram.com/galery_nafiseh/

  • 22 سپتامبر 2019
  • دسته‌بندی نشده
  • 0 نظر
  • 4,301

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00