وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژمشاوره رایگان و خرید کارتخوان سیار شخصی

مشاوره رایگان و خرید کارتخوان سیار شخصی

امروزه سیستم های پرداخت عوض شبکه شتاب یکی از مهم ترین روش های جابجایی ارقام به صورت ریالی در کشورمان هستند، در واقع اگر صاحب یک فروشگاه، شرکت، تجارت و کسب و کار نوپا هستید احتمالا از سوی بانک ها و اشخاص حقوقی به شما پیشنهاد می شود که از ویژگی های شبکه شتاب و همین طور سیستم های POS و دستگاه های پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید کارتخوان سیار شخصی کلیک کنید

به این صورت که دستگاه کارتخوان عضو شبکه شتاب با اتصال به این سیستم می تواند پرداخت ها، واریزی ها و همین طور جابجایی های بین بانکی را به راحتی انجام دهد. به طور مثال اگر قصد خرید کالایی داشته و پول نقد همراه ندارید، با استفاده از کارت خود و همین طور رمز کارت بانکی می توانید مبلغ را به حساب صاحب فروشگاه و یا شرکت انتقال دهید.

این انتقال به صورت بر خط و در همان لحظه انجام خواهد شد و هیچ مشکلی نیز در پرداخت شما وجود ندارد. این دستگاه ها ضریب اشتباه و خطای نزدیک به صفر دارند. اما مسئله این است که برخی از کسب و کار ها نیاز به دستگاه های POS مدل پرتابل و قابل حمل دارند که مدتی است وارد بازار ایران شده است.

انتخاب دستگاه کارتخوان سیار

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و گستره بی سیم و قابل حمل بودن آن ها به چند بخش تقسیم می شود، نخست مدل های وایفای که نیاز به قرار گرفتن در برد مودم های 2.4 گیگاهرتز وایفای دارند، در این صورت بدون نیاز به این که به کابل تلفن متصل باشند می توانند عملیات پرداخت را در چشم به هم زدن انجام دهند. در نتیجه ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارند و ما ترجیح می دهیم به سراغ مدل های دیگر برویم.

مدل بلوتوثی نیز ارتباط بهتری خواهد داشت، در واقع برای تایید اعتبار لحظه ای به اینترنت وصل می شود و در نهایت پروسه پرداخت توسط ارتباط با دستگاه بلوثوت مودم شما انجام می گردد.

در نهایت دستگاه پوز و یا همان کارتخوان سیار که امروزه در دست فروشنده های بین راهی و همین طور تاجران و حتی صاحبان کسب و کار می بینید، جدید ترین و قدرتمند ترین گزینه هستند. کارتخوان های سیار مناسب کسب و کار هایی هستند که مرتب در حال جابجایی بوده و یا این که فروشنده نیاز دارد از یک مرکز به شعبه دیگری دستگاه و سیستم پرداخت را منتقل کند.

این کار از طریق کارتخوان های پرتابل یا همان قابل حمل انجام می گردد.

خرید دستگاه POS قابل حمل

در صورتی که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید نیز این مورد نیاز اصلی شما خواهد بود، به این دلیل که بسیاری از خریداران شما ترجیح می دهند به درگاه پرداخت برای نخستین خرید اعتماد نکرده و یا این که ترجیح می دهند از رمز دوم کارت بانکی خود استفاده نکنند، می توانند درخواست پرداخت درب منزل را ثبت کنند.

در این صورت مامور پست و یا مامور ارسال شرکت می تواند با استفاده از دستگاه POS سیاری که شما در اختیارش قرار داده اید پروسه پرداخت را به درستی انجام دهد، این دستگاه ها نیازی به سیم و اتصالات اضافه ندارند.

همین طور در هر مکان و زمان شما می توانید سرویس های پرداخت و ارتباطات بین بانکی را از این سیستم ها دریافت کنید. البته نکاتی در مورد خرید دستگاه کارتخوان سیار وجود دارد که باید حتما آن ها را پیش از انتخاب برررسی نمائید.

به طور مثال بسیاری از مدل های موجود در بازار مورد تایید بانک ها و شبکه شتاب نیستند، قطعا خرید آن ها می تواند برای شما مشکل ساز و دردسر بزرگی باشد.

تهیه دستگاه کارتخوان سیار

اگر بخواهیم در مورد نحوه اتصال این دستگاه ها به شبکه شتاب به شما عزیزان توضیح دهیم باید بگوییم که کل پروسه توسط یک سیم کارت متصل به اینترنت انجام خواهد شد. دستگاه های POS مدل های پرتابل از ویژگی شارژ باتری استفاده می کنند و هیچ نگرانی در مورد استفاده طولانی مدت آن ها وجود ندارد.

البته این در صورتی است که مدل های معتبر و دارای گواهی های ثبت را تهیه کنید، تایید پرداخت و انجام مراحل انتقال وجه از طریق اینترنت و در بستر امن قابل انجام است، همین طور امکان پشتیبانی از بانک های مختلف نیز در این دستگاه ها تعبیه شده است.

دریافت مانده، پیگیری تراکنش های انجام شده و همین طور انتقال وجه و خرید با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب توسط دستگاه های کارتخوان قابل حمل انجام می شود. مدل های سیار می توانند بار سرعتی مناسب بدون قطعی های مکرر تمامی نیاز های شما را برطرف سازند. تمامی این دستگاه ها مجهز به کاغذ فیش هستند و کل تراکنش ها را با استفاده از چاپ رسید به اطلاع مشتری و صاحب کارتخوان می رسانند.

کسانی که قصد استفاده از دستگاه های POS در هر مدلی خواهند داشت، می توانند با استفاده از معرفی نامه ای که بانک و فروشنده مربوطه در اختیارشان قرار داده است این اطمینان را به خریدار بدهند که پروسه پرداخت آن در بالاترین سطح امنیت انجام می شود.

برای استعلام اخرین قیمت دستگاه کارتخوان سیار کلیک کنید posterminal.ir

خرید دستگاه کارتخوان بی سیم

از جمله مزایای این دستگاه های کارتخوان می توان به ایجاد ارتباط حتی با استفاده از اینترنت GPRS و GSM اشاره کرد. یعنی پروسه پرداخت با کم ترین سرعت اینترنت نیز به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد، بعلاوه این که شما نیازی به خط تلفن، اینترنت ای دی اس ال و خانگی نیز نخواهید داشت.

قابل حمل بودن نیز مهم ترین و اصلی ترین ویژگی در این دستگاه ها است و مناسب فروشنده هایی خواهد بود که خارج از فروشگاه و محلی ثابت با مشتریان خود تعامل مالی خواهند داشت. نباید از یاد ببرید که مدل های بی کیفیت و حتی ارزان قیمت عموما مشکلات زیادی در اتصال و همین طور نگه داری شارژ و باتری خواهند داشت.

پس بهتر است در هنگام تهیه دستگاه های POS مدل های موبایلی و قابل حمل به عملکرد باتری و البته زیرساخت های برقراری ارتباطی و تکنولوژی های به کار رفته دقت فرمائید.

دستگاه های بی سیم کارتخوان موجود در بازار ایران با باتری های داخلی می توانند تا 6 ساعت فعالیت مداوم داشته باشند، زمان قرار گیری در حالت آماده به کار این دستگاه ها نیز گاها بیش از 10 ساعت خواهد بود.

بهترین مدل دستگاه کارتخوان بی سیم

البته در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از باتری هایی با آمپر بالا این مدت زمان به ارقام بیشتری نیز افزایش یافته است.

مدل هایی که وزن کم تری دارند، کیفیت بدنه، کیبورد و همین طور نمایشگر آن ها بالاتر است قطعا قابل تشخیص از مدل های معمولی و بی کیفیت هستند، در حال حاضر برند هایی اقدام به تولید دستگاه پوز قابل حمل کرده اند که می تواند از طریق شبکه بی سیم و وایفای با کامپیوتر و مودم ارتباط برقرار کند.

شما می توانید از دستگاه های پوز قابل حمل در سیستم های اتوبوس رانی، فروشگاه های بیرون شهر، پارکینگ ها، برای پیک های تحویل کالا، ارسال کالا به مشتری درب منزل، سیستم های انبار داری، مراکزی که امکان اتصال به خط تلفن و اینترنت ای دی اس ال را ندارند و همینطور پارک ها و مکان های تفریحی استفاده فرمائید.

این دستگاه ها از نظر امنیتی نیز هیچ مشکلی نخواهند داشت، در واقع مورد تایید بانک ها و شبکه شتاب کشور هستند.

برای مشاوره و خرید دستگاه کارتخوان سیار شخصی کلیک کنید posterminal.ir

  • 7 دسامبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 291

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00