وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژمعرفی بهترین برندهای هدفون و هدست با کیفیت موزیک بالا

معرفی بهترین برندهای هدفون و هدست با کیفیت موزیک بالا

معرفی بهترین برندهای هدفون و هدست با کیفیت موزیک بالا

هدفون

موسیقی جزو المان‌های مهم زندگی ماست. گاهی اوقات تنها موزیک است که ما را از دنیای سرد و بی‌روح بیرون جدا می‌کند و دنیایی جدید و پرنور و پرشور را جلوی پای ما می‌گذارد. مثل وقتی که در مترو هستید یا در اتوبوس و دوست دارید از این فضای شلوغ و پرسروصدا جدا شوید و وارد فضا و دنیایی جدیدتر شوید. اینجاست که موسیقی با یک هدفون قدرتمند می‌تواند راه نجات شما باشد. هدفون‌ها با توجه به استایلی که دارند تمام گوش شما را می‌گیرند و چون بزرگتر هستند درایور بزرگتری هم دارند و می‌توانید موزیک را با کیفیت بالاتر گوش کنید.

اکثر هدفون‌های باکیفیت قابلیت حذف نویز هم دارند که اجازه نمی‌دهند سروصدای بیرون مزاحم شما شود و موزیک را باکیفیت دلخواه‌تان گوش می‌کنید. در وبلاگ استایل آپ می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع هدفون‌ها و تنظیمات مختلف هدفون روی گوشی‌ها و مشکلات هدفون‌ها به دست بیاورید.

اما برای اینکه یک هدفون زیبا و قدرتمند و با نهایت کیفیت انتخاب کنید علاوه بر نکات مهمی که در خرید هدفون و هندزفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید باید نام برند را هم در نظر بگیرید. در اینجا ۵ برند مطرح دنیای موزیک توسط سایت موزیک باز با همکاری برند استایل آپ به شما معرفی می‌شوند.

سونی Sony

سونی برند بزرگی است. نامی شناخته شده در دنیای الکترونیک که تقریبا همه جا اثری از آن می‌بینیم. این کمپانی همیشه جزو خلاق‌ترین‌ها بوده است و هدفون‌های سونی هم از نظر کیفیت و کارایی در سطح بالایی قرار دارند. پوشش کاملی روی گوش شما دارند و به دلیل استفاده از درایورهای قدرتمند بیس قدرتمندی هم دارند و تقریبا برای هر سبک موزیکی مناسبند.

سنهایزر Sennheiser

سنهایزر نام بزرگی در زمینه‌ی صداست. تجهیزات مربوط به صدا، صداسازی و … تولید می‌کنند و بزرگترین کمپانی در حوزه‌ی صداست که تمام تمرکزش را در این زمینه صرف کرده است و موزیسین‌ها و افرادی که در حوزه صدا فعالیت می‌کنند به خوبی این برند را می‌شناسند. هندزفری‌های سیمی سنهایزر بیشتر از سایر مدل‌های هندزفری محبوبیت دارند و طراحی فوق‌العاده ای دارند. اما هدفون‌هایی که این برند تولید می‌کند هم در سطح بسیار بالایی قرار دارند و می‌توان گفت جزو برترین هدفون‌های موجود در بازار هستند. استایل جذابی دارند و از نظر کیفیت صدا هم در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

 ScullCandy

هدفون

اسکال‌کندی را با هدفون‌های جذاب و خوش‌استایلی که تولید می‌کند می‌شناسیم. طراحی این هدفون‌ها به شدت قدرتمند است. ضدضربه هستند و از نظر کیفیت صدا مخصوصا صدای بیس در سطح بسیار بالایی قرار دارند. هدفون‌های بیسیم این برند با توجه استفاده از تکنولوژی ANC یا همان نویزکنسلینگ فعال بسیار محبوب هستند و هواداران سخت‌پسند موزیک هم این هدفون‌ها را در رده‌ی بهترین‌ها قرار می‌دهند.

Bose

برند Bose برند باسابقه‌ای است. تخصص اصلی آن‌ها هم مثل برند سنهایزر در حوزه‌ی صداست. هدفون‌های بوز قیمت نسبتا بالایی دارند. اما طرفداران پروپا قرص موزیک همچنان این هدفون‌ها را خریداری می‌کنند چون ارزش خرید بالایی دارند. با اینکه برند بوز با مشکلات زیادی نظیر ورشکستگی و مسائلی از این دست روبرو بود اما همچنان توانست خودش را نگه دارد و همچنان جزو برندهای مطرح حوزه هدفون است.

اگر به دنبال بهترین هدفون برای موزیک هستید این برندها ۴ گزینه‌ای هستند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. برندهای بزرگی که هدفون‌های باکیفیت تولید می‌کنند و جزو بهترین‌ها هستند. از نظر استایل و کارایی هم در سطح بالایی قرار دارند.

سایر برندهای هدفون باکیفیت

این برندهای هدفون باکیفیت که تا اینجا معرفی شدن بخش بزرگی از بازار هدفون را به نام خودشان زده‌اند. اما برندهای دیگری هم در این زمینه فعالیت دارند. احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که جای برندی مثل Beats کجاست؟ برند بیتس بیشتر برای هدفون‌های مخصوص ورزش فعالیت دارد. ورزشکاران این هدفون‌ها را خریداری می‌کنند چون در برابر ضربه مقاومند و استایل اسپرت هم دارند. بهترین هدفون برای ورزش و باشگاه را هم در اینجا معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.

در ادامه چندین برند فعال دیگر در این زمینه به شما معرفی می‌شوند.

  • Audio-Technica برند شناخته شده و معتبری که در ژاپن فعالیت دارد و مدل‌های مختلف هدفون با کیفیت صدایی معرکه را روانه‌ی بازار کرده است.
  • Beyerdynamic یک برند آلمانی است که بزرگترین کارخانه تولید هدفون در جهان را دارد. این برند تنها و تنها هدفون تولید می‌کند که از نظر کیفیت و کارایی جزو بهترین‌ها هستند.
  • JBL یک برند لوازم صوتی خانگی است که بیشتر با اسپیکرهای قدرتمندش می‌شناسیم اما هدفون و هندزفری باکیفیت هم تولید می‌کند که بسیار ایده‌‌آل است. این برند هدفون‌های سیمی و هدفون بلوتوث هم تولید می‌کند.
  • Plantronics تا سال‌های سال جزو برندهای پیشرو در زمینه ارتباطات موبایل بوده و جزو اولین‌ها در تولید هدست بلوتوث باکیفیت است. هدست‌هایی که ارزش خرید بالایی دارند و همچنان بین کاربران محبوبیت دارند. از نظر قیمت هم در سطح بالایی قرار دارند و در کنار برند JBL جزو برندهایی هستند که بیشتر روی ظرفیت باتری هدفون‌ها کار می‌کنند.
  • Beats را تقریبا هر جایی می‌بینید. چون بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارند. البته کیفیت موزیک این برند هم در سطح بالایی است و نمی‌توان این کیفیت را نادیده گرفت.
  • JayBird هم بیشتر در زمینه هدفون‌های مخصوص ورزش و باشگاه فعالیت دارد و از سال ۲۰۰۶ به صورت جدی در این زمینه فعال است.
  • Jabra
  • Anker
  • SteelSeries
  • LogiTech

این برندها تقریبا برندهای نام‌آشنایی هستند که همه ما حداقل یک بار اسم‌شان را شنیده‌ایم. همین حالا می‌توانید این هدفون‌های زیبا و جذاب را ورزش، موسیقی در انواع سبک‌ها و استفاده روتین برای مکالمه از استایل آپ خریداری کنید. قیمت هدفون و هندزفری در استایل آپ نسبت به سایر فروشگاه‌های هدفون کمتر است و می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

 

  • 28 اکتبر 2020
  • رپورتاژ
  • 1 نظر
  • 104

نظرات کاربران

  • محمد

    خوب بود. مرسی بابت مطلب خوب‌تون

دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00