وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژنصب و اجرای آبنما

نصب و اجرای آبنما

نصب و اجرای آبنما

در بیان ساده میتوان گفت آبنما سازه ای است که میتوان در محیط داخل و خارج (حیاط ،باغ ،باغچه، رستوران ، آپارتمان، ویلا و …) با عمق کمی از آب حداقل 60 سانتی متر اجرا نمود که باتوجه به سلیقه افراد از مصالح متفاوتی اعم از سنگی ، شیشه ای ،صخره ای ، سیمانی، سفالی حتی یونلالیت و فایبر گلاس ساخته می شود به طور مثال از آبنمای شیشه ای بیشتر برای ادارات و فضای داخلی استفاده میشود واز آبنمای صخره ای برای رستوران ها ، سفره خونه ها و فضای خارجی استفاده می شود.

  فضای آبنما از جمله نکات حائز اهمیتی است، که  اصولا باید دور از هر نوع  آلودگی باشد. باتوجه با اینکه فضای آبنما بسته می باشد ، نباید باعث آلوده شدن آن شد، تا پمپ آن دچار مشکل نشود و بتوان باصدای دلنشینی که از جریان آب درآن بوجود می آید و همچنین نمای زیبایی که بانورپردازی و مجسمه های آبنما تزئین میشود استفاده نمود.
امروزه روش های ساخت آبنما متفاوت می باشد و مطابق با اینکه از چه مصالحی استفاده می نمائید، قیمت آن نیز متفاوت می باشد. قابل ذکر است آبنما خانگی  به  صورت پیش ساخته و حتی رومیزی برای خانه های مسکونی فروخته میشود که مزایایی  از قبیل : حمل و جابه جایی راحت ،برای افرادی که اجاره نشین می باشند، هزینه کمتر ،فضا ی کمتر  و  همچنین دیگر نیاز به تغییر معماری داخل خانه ندارند ، حتی میتوان با یک جستجو ساده در داخل نت از قیمت آبنمای خانگی نیز مطلع شد.

در زندگی پر استرس و پر تنش شهری ، ما شهرنشینان نیاز مبرمی به آرامش ، طبیعت و جلوه هایی از آن داریم . زندگی شهری و آپارتمان های کوچک و بودجه ی محدود ما را مجبور به انتخاب مناسب ترین ها می کند . آبنمای پیش ساخته را می توان در خارج و داخل از خانه قرار داد . این آبنماها انواع متنوعی دارند و نسبت به دیگر آبنماها مزیت هایی دارند . قیمت آبنمای خانگی پیش ساخته به نسبت کمتر از دیگر آبنماهاست . این آبنما در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارد ؛ از اندازه های خیلی کوچک در حد اسباب بازی گرفته تا اندازه های بزرگ .

 مزیت بزرگ این آبنماها قابل حمل بودن آن هاست می توانید هروقت دلتان خواست دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید به راحتی آن را جا به جا کنید و هنگام اسباب کشی آن را بی هیچ دلهره ای به خانه ی جدید منتقل کنید .

صدای پمپ آبنمای پیش ساخته بسیار کمتر از آبنماهای دیگر است . نصب آبنمای پیش ساخته خیلی آسان و بی دردسر است و دیگر لازم به اعمال وقت گیر و هزینه بر بنایی نیست .

انواع آبنما پیش ساخته

در کل آبنمای پیش ساخته به دو دسته آبنما کلاسیک و آبنما مدرن تقسیم می شود . به آبنما های دیواری و ایستاده ، آبنما های پیش ساخته ی مدرن می گویند . آبنمای پیش ساخته مدل های مختلفی دارد از جمله ؛ آبنما خانگی ، آبنما شیشه ای ، آبنما سنگی ، آبنما دیواری و …

  آبنما تصویری، آبنما پرده ای

این آبنما قادر است، تصاویر و نوشته ‏ها را با ریزش آب در هوا ایجاد نماید. این آبنما دارای نرم‏ افزاری قوی میباشدو به عنوان آبنما مدرن نام برد . این مدل آبنما در سه حالت کاری ،مذهبی (اجرای اذان و ادعیه)، رسانه ای(تبلیغات و پیام رسانی) و سرگرمی(اشکال متنوع و بازی آب و موسیقی) می‏تواند مورد استفاده قرار گیرد.برای مشاهده مدل های مختلف آبنما و فواره میتوانید به سایت آبنما زرین مراجعه کنید.

ساخت آبنما شیشه ای

آبنما شیشه ای حاصل کنارهم قرار گیری آب ، شیشه و نور است که گاهی هم با موسیقی همراه می شود . ساخت آبنما شیشه ای باید با تخصص صورت گیرد و مناسب ترین مواد و مصالح برای ساخت آن به کار گرفته شوند . مراحل ساخت آبنما شیشه ای باید به دقت انجام شوند .

منبع : آبنما زرین  

  • 19 می 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 349

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00