وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژنکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنید!

نکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنید!

نکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنید!

نکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنیدامروزه هتل نیز همانند دیگر خدمات گردشگری به صورت آنلاین به فروش می‌رسد. از این رو دیگر کمتر مسافری را می‌یابیم که بعد از انجام سفر، تازه به فکر رزرو هتل بیفتد یا اینکه بخواهد با مراجعه حضوری به هتل ها، اتاق خود را انتخاب کند. حال دیگر اغلب مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود در سامانه های معتبری نظیر قاصدک 24، از همان مجموعه ها برای رزرو اقامتگاه خود نیز بهره می‌گیرند. اما آیا رزرو اینترنتی هتل به همین سادگی است یا نکاتی در این پروسه وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما در ادامه این مطلب با عنوان ” نکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنید! ” همراه باشید.


موقعیت جغرافیایی هتل را بررسی کنید

موقعیت جغرافیایی هتل و محل قرارگیری آن، اولین و مهمترین نکته ای است که باید قبل از رزرو هتل مورد توجه قرار بگیرد. برای این کار ابتدا بهتر است فاصله هتل را با اماکن گردشگری مهم، مراکز خرید شهر و در سفرهای کاری با محل کنفرانس یا جلسات بررسی نمایید. سپس برای کاهش هزینه های رفت و آمد خود و همچنین صرفه جویی در زمان، هتل خود را به گونه ای انتخاب نمایید که فاصله آن با اماکنی که بازدید از آنها برای شما اولویت بیشتری دارد، کمتر باشد. همچنین بهتر است به دلایل امنیتی از رزرو هتل هایی که در حاشیه شهر یا بیرون آن قرار دارند، اجتناب نموده و تا جای ممکن، هتل هایی که درون محدوده شهری قرار دارند را برای رزرو انتخاب نمایید.

دنبال گزینه های مقرون به صرفه باشید

وقتی از گزینه های مقرون به صرفه صحبت می‌کنیم الزاماً به این معنا نیست که حتماً هتل هایی با قیمت پایین تر را رزرو نمایید. گاهی رزرو یک اتاق در یک هتل گرانتر که رزرو آن همراه با صبحانه یا سایر وعده های غذایی است از رزرو یک اتاق در هتلی به ظاهر ارزانتر، مقرون به صرفه تر است. همچنین دارا بودن امکاناتی چون پارکینگ، اینترنت رایگان و… نیز می‌تواند در کاهش هزینه های کلی سفر شما موثر باشد. در مواردی نیز به مسافران توصیه می‌شود تا برای کاهش هزینه های سفر خود، هتل آپارتمان یا سوئیت رزرو کنند که امکان پخت و پز را نیز داشته باشند. این موارد با اینکه همگی می‌توانند به نوعی بودجه نهایی سفر را کاهش دهند اما به اولویت های مسافران نیز وابسته هستند. از این رو بهتر است قبل از رزرو هتل قاصدک 24 اولویت های خود را در نظر گرفته و سپس با بررسی گزینه های پیش رو، یک هتل مقرون به صرفه را برای سفر خود رزرو نمایید.

امکانات هتل را چک کنید

همانطور که می‌دانید بهتر است قبل از خرید انواع بلیط سفر اعم از بلیط قطار و اتوبوس، امکانات وسیله نقلیه مورد نظر خود را بررسی نمایید. البته این بررسی ها تنها به خرید بلیط سفر خلاصه نمی‌شود و در خصوص هتل ها نیز صدق می‌کند. از این رو قبل از انتخاب اتاق خود امکانات هتل مورد نظرتان را بررسی نمایید. این کار به ویژه در زمانی که شما به دنبال خدمات خاصی هستید به شما کمک می‌کند تا راحت تر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. پس اگر هتل خود را به صورت آنلاین و از سایت قاصدک 24 خریداری می‌کنید حتماً به باکس امکانات که در زیر تصاویر هر هتل قرار گرفته است، توجه نمایید و با بررسی عکس ها به یک جمع بندی در خصوص گزینه های پیش روی خود برسید.
نکاتی که قبل از اطلاع از آنها نباید هتل رزرو کنید!

نازلترین قیمت ها را بیابید

جالب است بدانید که یک هتل در سایت های متعددی به فروش می‌رسد. این امر موجب می‌شود تا قیمت رزرو هتل در هر یک از سامانه ها متفاوت باشد. از این رو بهتر است قیمت یک شب اقامت در هتل مورد نظر خود را قبل از رزرو در سایت های مختلف چک کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا سایتی را برای رزرو هتل خود انتخاب نمایید که اتاق مورد نظر شما را با سود کمتری به فروش می‌رساند. البته اگر به دنبال نازلترین نرخ ها هستید بهتر است تا از سایت قاصدک 24 برای این منظور کمک بگیرید و از تخفیفات موجود در آن نیز بهره مند شوید.

در خصوص کنسلی سوال کنید

اگر در خصوص تاریخ سفر خود دچار شک و تردید هستید و یا اینکه احتمال می‌دهید به هر دلیل ممکن نتوانید در تاریخ مربوطه در هتل حاضر شوید، حتماً قبل از رزرو اتاق در خصوص شرایط کنسلی آن سوال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با دید بهتری هتل خود را رزرو نمایید و در صورتی که نتوانستید در تاریخ مقرر در هتل حاضر شوید بتوانید بدون جریمه اتاق خود را کنسل کنید.

در پایان یادآور می‌شویم که علاوه بر هتل می‌توانید انواع بلیط سفر اعم از بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما را نیز از قاصدک 24 رزرو کنید. همچنین برای خرید بیمه مسافرتی خود می‌توانید از بخش مربوط به این خدمت در سایت بهره بگیرید و یا ملزومات مورد نیاز خود را در سریعترین زمان از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 خریداری نمایید.

  • 9 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 28

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00