وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژنکات مهم در خرید پاوربانک‌های تبلیغاتی

نکات مهم در خرید پاوربانک‌های تبلیغاتی

پاوربانک یک باتری خارجی قابل حمل است که می‌توانید از آن برای شارژ بیشتر لوازم الکترونیکی، مانند گوشی‌های موبایل و تبلت خود استفاده کنید. پاوربانک‌ها در بین افرادی که همواره در حال جابجایی هستند، محبوب است. چرا که اتلاف وقت به جهت شارژ مجدد را به حداقل می‌رساند. این وسیله کاربردی و محبوب، جای خود را در کنار سایر کالاهای دیجیتال باز کرده. به دلیل این محبوبیت بالا، استفاده از پاوربانک‌ به عنوان هدیه تبلیغاتی در توسعه و گسترش روش‌های بازاریابی نیز رواج دارد.

انتخاب پاوربانک مناسب برای استفاده خاص شما می تواند مشکل باشد. دانستن این‌که مشخصات مختلف به چه معناست نیاز به آشنایی بیشتری با ویژگی‌ها دارد. در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم تا به برخی از این ویژگی‌های مهم که در حین خرید این محصول تبلیغاتی دیجیتال پر استفاده می‌بایست به آن توجه نمود اشاره کنیم.

 

ظرفیت پاوربانک

نیاز به چند مرتبه شارژ مجدد دستگاه‌های الکترونیکی خود دارید؟ این سوالی است که ظرفیت پاوربانک مد نظرتان را مشخص خواهد کرد. سوال مهم دیگر این است که برای چه دستگاهی قصد استفاده از پاوربانک خود را دارید؟ یک تبلت نسبت به یک تلفن هوشمند به انرژی بیشتری برای شارژ باتری احتیاج دارد. یک تلفن هوشمند که ظرفیتی معادل 3.350 میلی‌آمپر دارد اغلب با یک پاوربانک قابل شارژ است، اما تبلت‌ها به قدرت بیشتری نیاز دارند.
با دقت به ظرفیت باتری‌ دستگاه مورد نظرتان و دفعات شارژ در طی روز، یک پاوربانک مناسب را انتخاب کنید.

ورودی و خروجی دستگاه پاوربانک

پاوربانک‌های امروزی چنان پیشرفته‌اند که نیازی به انتخاب این سؤال نیست. فقط برخی از مدل هایی که امروزه در فروشگاه‌ها هستند ممکن است از ورودی یا خروجی صحیح برای دستگاه های تلفن همراه شما برخوردار نباشند. بنابراین همیشه مشخصات ورودی و خروجی را بررسی کنید تا دستگاه‌ها با پاوربانک سازگار باشند.
این تفاوت عمدتا میان گوشی‌های موبایل برند اپل با سایر برندها وجود دارد. با این حال تعبیه یک خروجی استاندارد USB در اکثر موارد مشکلی باقی نخواهد گذاشت.

قیمت و کیفیت پاوربانک

اگر به دنبال پاوربانک ایده‌آل و متناسب با نیازهای خود هستید، باید بیشتر از ظاهر به مشخصات آن نگاه کنید. بعضی مواقع یک مدل ارزان‌تر نیازهای شما را برآورده نمی‌کند و پاوربانک ارزان قیمت ممکن است به اندازه نیاز شما دوام نیاورد. برخی از پاوربانک های ارزان قیمت حتی می‌توانند به دستگاه‌های الکترونیکی شما صدمه بزنند. درواقع میزان هزینه‌ای که برای یک پاوربانک انجام می‌دهید باید با کیفیت و امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد مطابقت داشته باشد.

ابعاد پاوربانک

اندازه پاوربانک نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. یک پاوربانک برای تلفن هوشمند یا تبلت امکان جای گرفتن در جیب شما را خواهد داشت. اما ابعاد بزرگ و وزن زیاد از تمایل برای استفاده و به همراه داشتن آن می‌کاهد.

شرکت‌های تولیدکننده همواره در تلاش هستند که به روش‌های گوناگون باتری کوچک‌تر با ظرفیت بالاتری تولید کنند. پس اولویت با بهترین طراحی با بیشترین ظرفیت خواهد بود. همینطور گاهی استفاده از یک ظرفیت پایین نیاز شما را برطرف می‌سازد و بهتر است که با انتخاب گزینه حجیم کار را برای خود سخت نکنید.

سرعت شارژ پاور بانک

علاوه بر ظرفیت پاوربانک، آمپراژ نیز بسیار مهم است. آمپر (A) به شما می گوید که پاوربانک با چه سرعتی دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ می کند. یک پاوربانک معمولی دارای آمپراژ بین 1 تا 3.5 است. هرچه میزان آمپراژ بالاتر باشد، سرعت شارژ افزایش پیدا می‌کند. همچنین پشتیبانی گوشی‌ها و سایر دستگاه‌ها از استانداردهای شارژ سریع می‌تواند به بهبود این ماجرا کمک بسیاری بکند.

کاربری پاوربانک

حتما پیش از تهیه یک پاوربانک، مشخص کنید که استفاده شما از آن به چه منظور است. چنانچه در طی روز و به هنگام سفر درون شهری، دانشگاه و محل کار به آن احتیاج دارید نمونه‌ی عادی آن مناسب است. اما برای استفاده در مواقع ورزش، کمپ و سفر بهتر است از نمونه‌های پیشرفته تری بهره ببرید تا ضمن رفع نیاز، با ویژگی‌های سفارشی مقاومت و دوام بیشتری برای استفاده طولانی مدت داشته باشد. حتی برای موارد ویژه و خاص، یک طراحی شیک و جذاب برای استفاده در طی جلسات برای یک مدیر، بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

گارانتی پاوربانک

در تولید این کالا، 2 مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اول نوع و کیفیت باتری به کار رفته در پاور بانک و سپس، مداری که مشخص کننده جریان ورود و خروج است. اگر به هر دلیلی این 2 مورد دچار نقص یا آسیب بشوند استفاده از پاوربانک با مشکل جدی روبه‌رو می‌گردد. بنابراین به ضمانت و تعهداتی که در قوانین گارانتی قید شده است توجه کنید. این نکته را هم توجه داشته باشید که بسیاری از  شرکت ها برای پاوربانک تبلیغاتی گارانتی ارائه نمی دهند لذا اگر برایتان مهم است حتما قبل از خرید این مورد را چک کنید.

امکانات خاص پاوربانک را بشناسید

وظیفه اصلی پاوربانک، شارژ مجدد باتری محصولات الکترونیکی است. اما گاهی فرا تر از این را در یک پاوربانک می‌بینیم و این گزینه‌ها به کیفیت و کاربرد آن اضافه می‌کند. به طور مثال، داشتن یک چراغ Led، امکان شارژ وایرلس، خروجی اضافه، نمایشگر درصد باتری، قطع کننده اتوماتیک جریان نمونه‌هایی از این دست امکانات بیشتر هستند.

 

نحوه صحیح شارژ کردن پاوربانک

هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری برای شارژ مجدد طول خواهد کشید. اگر فقط یک شارژر 1 آمپر دارید و پاوربانکی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، زمان شارژ آن حداقل 5 ساعت خواهد بود. در هنگام تهیه به میزان شدت جریان ورودی پاوربانک دقت کنید، و تا حد امکان یک آداپتور شارژ، مطابق با آن استفاده کنید تا این زمان به حداقل برسد.

پاور بانک‌ها موارد ویژه‌ای هستند که خصوصاً در صورت استفاده زیاد از تبلت و تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های دیگر، بسیار مفید واقع می‌شوند. دستیابی به منبع انرژی برای شارژ از طریق پریزهای برق همیشه امکان پذیر نیست، بنابراین داشتن یک پاوربانک قابل حمل یک راه حل ایده‌آل است. از آنجا که تعداد زیادی پاور بانک در بازار وجود دارد، درک این موارد مفید است تا بتوانید بهترین پاور بانک را برای برنامه تبلیغاتی خود خریداری کنید.

 

  • 8 دسامبر 2018
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 30

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00