وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژهتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند؟

هتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند؟

هتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند؟

هتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند؟

یکی از لوکس ترین اقامتگاه های شیراز است و چشم اندازش به تمام شهر. هتل بزرگ شیراز با بیش از 150 اتاق و وسعت 40 هزار متر مربعی، انتخاب اول بسیاری از مسافران است. خیلی ها در گوگل نام این اقامتگاه را جستجو می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست بیاورند. آنها می خواهند از اتاق ها و امکانات بدانند یا حتی اینکه کمترین و بیشترین هزینه از آنِ کدام یک از واحدها است. اگر شما هم تمایلی به دانستن بیشتر درباره این اقامتگاه دارید، در مطلب(هتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند) همراه جااینجاس شوید.

اطلاعاتی در مورد هتل

قبل از اینکه به سراغ توصیفی از ارزان ترین و گران ترین واحدها برویم، شاید بهتر باشد کمی از خودِ هتل بدانید. شیرازِ دوست داشتنی 6 اقامتگاه پنج ستاره دارد که هتل بزرگ یکی از آنهاست؛ هتلی بر بام شهر بهارنارنج که تماشای شهر از اتاق هایش یکی از علاقه های مهمانان آن است. امکانات و خدمات پذیرایی و تفریحی بیشماری باعث شده تا این هتل مجلل دو عنوان را به خود اختصاص دهد: یکی بهترین هتل های شیراز و دیگری بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران. حتما دوست دارید بدانید در دل این اقامتگاه 14 طبقه چه می گذرد. در این صورت خواندن مطلب اقامت در یک هتل لوکس بر فراز کوه های شیراز چه حسی دارد، حتما برایتان مفید خواهد بود. با این معرفی کوتاه به سراغ دو نمونه از واحدهایی می رویم که کمترین و بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهند.

اتاق های یک تخته؛ مناسب برای سفر انفرادی

کم نیستند مسافرانی که به تنهایی سفر می کنند و بدون شک برای اقامت هم به دنبال اتاق های یک تخته هستند. در هتل 5 ستاره شیراز برای این افراد واحدهایی در نظر گرفته شده که یک تختخواب در آنها وجود دارد. مساحت این اتاق ها 30 متر مربع و اندازه تختخواب نیز 90 سانتی متر است. بنابراین می توان گفت که فضا دلباز بوده و برای استراحت به اندازه کافی بزرگ است.

برخی تصور می کنند که اتاق های با کمترین ظرفیت از حداقل امکانات برخوردارند. در صورتی که در مورد این مکان لوکس چنین چیزی صدق نمی کند. به اتفاق هم نگاهی به امکانات کوچک و بزرگ این نوع واحدها می اندازیم:

  • سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به دوش، لوازم بهداشتی(صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی، سشوار و حوله)،
  • امکانات سرگرمی شامل تلویزیون IP و اینترنت رایگان و پرسرعت می شود،
  • مبلمان، میز و صندلی، کمد لباس، دراور و رخت آویز در اتاق تعبیه شده،
  • برای امنیت و ایمنی مهمان ها هم صندوق امانات و سیستم اعلام حریق مهیا شده، ضمن اینکه اتاق ها به کارت هوشمند تجهیز شده اند،
  • واحدها پنجره دارند و نمایی زیبا به شهر، بنابراین نور آنها از بیرون تأمین می شود. البته برای نورپردازی بیشتر، آباژور نیز در اتاق وجود دارد،
  • شما می توانید صبحانه رایگان دریافت کنید. علاوه بر این یخچال، مینی بار و چای ساز هم در دسترس شما خواهد بود،
  • سيستم تهويه مطبوع در کنار سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هم هوای اتاق را برای شما مطلوب نگه می دارند.

حتما این سئوال برایتان پیش خواهد آمد که حالا با تمام این امکانات، هزینه اقامت در اتاق های یک نفره چقدر است؟ شاید بهترین پاسخ در این مطلب نهفته باشد: چرا قیمت هتل ها در بازه های مختلف زمانی نوسان دارد؟ به عبارت دیگر نرخ اتاق های یک اقامتگاه اعم از هتل لوکس بزرگ یا هر جای دیگری ثابت نیست و این شما هستید که باید موقع رزرو هتل، تعرفه ها را به دقت چک کنید.

سوئیت های کانکت؛ بهترین گزینه برای اقامت خانوادگی

اگر هنوز با مفهوم سوئیت یا اتاق کانکت(Connected Room) آشنا نیستید، مقاله آشنایی با انواع اتاق ها و اصطلاحات مربوط به هتل را بخوانید. حالا به سراغ سوئیت های کانکت هتل مجلل بزرگ شیراز می رویم. فضایی 40 متری با دو اتاق که با یک درب به همدیگر متصل شده اند. در یکی از اتاق ها یک تختخواب دونفره 180 سانتی متری و در دیگری دو تخت تک نفره 90 سانتی قرار گرفته است.

امکانات این اتاق ها دقیقا همان هایی هستند که در واحدهای تک نفره مهیا شده اند. اما چند نکته هست که باید در مورد آنها بدانید:

  • ظرفیت کانکت ها 4 نفر است و امکان افزودن تخت اضافه در آنها وجود ندارد،
  • اتاق های کانکتد دو سرویس بهداشتی دارند،
  • بعضی از این نوع واحدها، تراس هم دارند.

هتل بزرگ شیراز؛ ارزان‌‌ترین و گران‌ترین واحدها کدامند؟

سئوالات متداول مسافران درباره هتل

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل بزرگ کدام ها هستند؟

دروازه قران، باغ جهان نما و آرامگاه خواجوی کرمانی از جمله دیدنی های شهر هستند که در فاصله اندکی از این اقامتگاه قرار گرفته اند.

آیا هتل پارکینگ هم دارد؟

بله. خوشبختانه بزرگِ شیراز برای مهمان های خود یک پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. این پارکینگ چیزی در حدود 14 هزار متر مربع وسعت دارد، در طبقه های اول تا چهارم قرار گرفته و می تواند 600 خودرو را در خود جای دهد.

ساعت ورود و خروج در هتل شیراز چگونه است؟

هتل از ساعت 14 پذیرای مهمان های خود است. مسافرانی که قصد چک اوت را دارند، باید در ساعت 12 اتاق خود را به هتل تحویل دهند.

بهترین سایت برای رزرو هتل بزرگ شیراز کدام است؟

برای رزرو چنین اقامتگاه لوکس و پر ستاره ای بهتر است که به دنبال یک سایت معتبر باشید. در جااینجاس صفحه ای به هتل اختصاص داده شده که به طور کامل آن را معرفی می کند. این معرفی دقیق شامل امکانات و خدمات، تصاویر، فاصله تا مکان های مهم، قوانین، نظرات مسافران و قیمت هتل بزرگ شیراز می شود. امکان بررسی همه جانبه به شما امکان می دهد تا با آگاهی دست به انتخاب بزنید. ضمن اینکه در صورت بروز هر گونه مشکل در پروسه رزرو آنلاین، تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته در کنار شما خواهد بود.

منبع: Jainjas

 

 

 

 

 

 

 

  • 9 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 57

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00