وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژچادر مسافرتی چیست و انواع چادر مسافرتی را بشناسید

چادر مسافرتی چیست و انواع چادر مسافرتی را بشناسید

 

 چادر مسافرتی چیست و انواع چادر مسافرتی را بشناسید.

 

چادر مسافرتی چیست؟ چادر مسافرتی یک چادر سقفی جمع شونده برای نصب بر روی سقف وسیله نقلیه شما است، خواه ماشین، کامیون یا SUV باشد. این یک واحد مستقل است که در یک ظرف پوسته سخت فشرده می شود. هنگام بسته شدن و رانندگی با خودرو، تنها چند اینچ به ارتفاع خودرو اضافه می شود، اما در حالت باز و آماده به حرکت، به یک چادر با اندازه کامل تبدیل می شود. یک سطح صاف مستحکم و یک نردبان برای راه اندازی یکپارچه هستند، بنابراین پس از باز شدن آن آماده استفاده است.

کاربران گرامی جهت تهیه خرید و سفارش بهترین چادر مسافرتی و سایبان چتری می توانید با کارشناسان ویلاساز تماس حاصل نماید.

چادرهای پشت بام چندین مزیت نسبت به چادرهای سنتی دارند:

تصور می‌کنم اگر از خود می‌پرسید که آیا باید برای سفر کوله‌پشتی آینده خود چادر بزنید یا نه ، به این دلیل است که قبلا تجربه کمپینگ دارید. یا به این دلیل که خاطرات خوبی از زمانی که با والدین خود به چادر زدن در وندی رفتید، دارید، یا به این دلیل که با دوستان خود در حال استراحت در جنوب به تعطیلات رفته اید!

چادر مسافرتی چیست و انواع چادر مسافرتی را بشناسید.

خرید چادر: چگونه چادر مسافرتی مناسب انتخاب کنیم؟

امروزه بازار کمپینگ با توجه به نوع و مدت اقامت، تعداد افراد و آب و هوای مورد انتظار، انتخاب گسترده ای از چادرها را ارائه می دهد که متناسب با تنوع نیازهای هر فرد است… پس چگونه چادر مسافرتی مناسب را انتخاب می کنید؟

یک چادر تنها از یک عنصر تشکیل نشده است. در حقیقت، چندین مفهوم باید در نظر گرفته شود. فلای شیت چیزی است که به شما امکان می دهد شب ها را خشک و در پناه بگذرانید. اتاق خواب  فضای داخلی (هایی) است که در آن می خوابید. ما برای تعیین فضای آزاد بین اتاق و سقف از اپیس  صحبت می کنیم. عموما در جلو یا کنار چادر برای نگهداری لباس‌ها، تجهیزات… میله‌ها چارچوبی را تشکیل می‌دهند که به چادر شما اجازه می‌دهد عمودی بماند در حالی که این خطوط ها طناب‌هایی هستند که به چادر اجازه می‌دهند تا کشیده شود. در نهایت، عناصر ضروری: ساردین ، نوعی گیره برای ثابت کردن چادر به زمین!

استفاده از چادر برای موارد زیر مفید است:

  • کوله پشتی با بودجه کم
  • با یک چادر فوق سبک که همیشه همراه شماست، به شما این امکان را می دهد که درهای مردم را بکوبید و از آنها بپرسید که آیا می توانید در باغشان چادر بزنید.
  • این شما را از شب های زیادی نجات می دهد
  • اغلب اتفاق می افتد که مردم شما را به گذراندن شب در محل خود دعوت می کنند.
  • سفر موضوعی
  • اگر چند روز، هفته یا ماه به دوچرخه سواری یا سفر جاده ای می روید، بدیهی است که چادر مسافرتی ضروری است.
  • این به شما این امکان را می دهد که بتوانید در مکان هایی بخوابید که محل اقامتی وجود ندارد، در حالی که در شب صرفه جویی می کنید.
  • شما آزاد خواهید بود که هر کجا که می خواهید بخوابید و در مکان های جادویی یا در دل طبیعت بیدار شوید .

سفرهای مستقل با امکانات پشرفته چادر مسافرتی و صندلی راحتی

اگر قصد سفر به مکان های دور را دارید که عمدتا با سفرهای پیاده روی انجام می دهند، از چادر مسافرتی خود لذت خواهید برد تا بتوانید در مکان های دورافتاده بخوابید.

شما با زندگی در روستاهای کوچکی که در راه از آنها عبور می کنید سوخت گیری خواهید کرد. همیشه غرفه های کوچکی برای خرید نیازهای اولیه (غذا، گاز، بنزین، باتری و …) وجود دارد.

کدام چادر مسافرتی را انتخاب کنیم؟

با دموکراتیک شدن کمپینگ، مدل های زیادی از چادرها پدید آمده است. نسل های جدید چادرهای مسافرتی بر روی سبکی و قدرت مانور با استقرار آسان گشت و گذار می کنند. این مورد به ویژه در مورد چادرهای بادی است. در اینجا اشکال اصلی چادر آورده شده است.

چادر مسافرتی چیست و انواع چادر مسافرتی را بشناسید.

چادرهای گنبدی یا “ایگلو“.

این چادرها رایج ترین چادرهای موجود در بازار هستند و آنها را در هر شکل و رنگی خواهید یافت. آنها دارای ساختارهای خود نگهدار قوی با حلقه هستند، که آنها را بسیار کاربردی می کند تا به راحتی جابجا شوند.

در سال‌های اخیر این مدل‌ها شاهد نوآوری‌های زیادی مانند استقرار در ثانیه یا ساختار بادی بوده‌اند. آنها در چندین فرمت موجود هستند: انفرادی، دوتایی یا خانوادگی.

چادر تونل

اینها چادرهایی هستند که عموما بیشترین فضای زندگی را دارند. آنها مورد علاقه خانواده هایی هستند که برای چند روز بدون تغییر مکان در محل کمپینگ ترک می کنند. این چادرها دارای قسمت های بزرگ برای نگهداری وسایل و وسایل شخصی می باشد.

این قاب چادر است، تیرهایی که تونل را تشکیل می دهند. آنها از خود حمایت نمی کنند.

چادر هرمی

آنها ما را به یاد چادرهایی می اندازند که سرخپوستان آمریکایی استفاده می کردند با شکل تیپی خود! این چادرها با یک یا چند میله به صورت عمودی برپا می شوند که در نتیجه بوم را پشتیبانی می کنند. آنها یک فضای داخلی منحصر به فرد، جادار و دوستانه دارند! شما به راحتی می توانید در داخل بایستید.

انتخاب چادر کمپینگ: چادر معلق مسافرتی

چادر معلق شکل ابتکاری چادر است: به عنوان مثال به تنه درختان متصل می شود و بنابراین شما چند متر از زمین فاصله دارید. راهی برای داشتن «خانه درختی». چادر به عنوان بانوج برای استراحت نیز عمل می کند. از 2 تا 3 نفر حتی امکان اتصال آنها به یکدیگر وجود دارد. سبک و جمع و جور، آنها برای کسانی که پیاده روی و کمپینگ را تمرین می کنند ایده آل هستند.

چادر پشت بام

چادر سقفی برای کسانی که می خواهند به سفرهای جاده ای بروند اما نمی خواهند برای خرید موتورخانه یا وانت سرمایه گذاری کنند، کاربردی است. به سقف خودرو متصل می شود و می تواند تا 4 نفر را در خود جای دهد. با استفاده از نردبان از بیرون وارد می شوید. با سرعت و سهولت باز شدن به شما اجازه می دهد آزادانه حرکت کنید.

 

 

زندگی خوب در چادر مسافرتی کمپینگ

برای استفاده کامل از اقامت در کمپینگ، مکان یا زمینی را انتخاب کنید که در آن چادر خود را برپا خواهید کرد. زمانی که به محل کمپینگ می‌رسید نمی‌توانید زمین خود را انتخاب کنید، اما می‌توانید از قبل برای یک زمین نسبتا جادار، نزدیک به امکانات رفاهی یا غیر مجزا، ایزوله درخواست کنید. قبل از برپایی چادر کمپینگ فکر کنید. زمین را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و هر عنصری را که می تواند مضر باشد (شاخه ها، سنگ ها و غیره) حذف کنید.

منبع: ویلاسازه

 

  • 27 جولای 2022
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 20

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00