وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازاخبار موزیکچاوشی برای سریال شهرزاد جمعه را خواند

چاوشی برای سریال شهرزاد جمعه را خواند

چاوشی برای سریال شهرزاد جمعه

چاوشی برای سریال شهرزاد جمعه

از زمان تولید سریال شهرزاد اغلب آهنگ های این سریال را محسن چاووشی خوانده است.یکی از غم انگیز ترین این آهنگ ها جمعه است که چاوشی آهنگ جمعه را برای شهرزاد خوانده است.

اولین موزیک ویدیوی فصل سوم سریال «شهرزاد» با نام «جمعه» و با صدای محسن چاوشی منتشر شد.به گزارش روابط عمومی سریال، «جمعه» اولین موزیک ویدیو و قطعه محسن چاوشی برای فصل سوم سریال «شهرزاد» است که از دوشنبه هفته پش رو پخش آن آغاز خواهد شد.این موزیک ویدیو حاوی تصاویری از فصل اول، دوم و تصاویر جدید فصل سوم سریال است.ترانه، میکس و مستر قطعه «جمعه» بر عهده محسن چاوشی بوده است. در این قطعه، شهاب اکبری تنظیم، احسان نی‌زن کمانچه، عادل روح نواز گیتار نایلون و الکترونیک، علی چراغی آوای سنتی، فرناز ملکی کرال زن و مسعود رفیع زاده تدوین کار را برعهده داشته‌اند.اولین قسمت از فصل سوم سریال «شهرزاد» دوشنبه نهم بهمن‌ماه عرضه می‌شود.

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن نیز در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد . کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد.سریال شهرزاد را می‌توان پر فروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست.علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد.پخش «فصل دوم سریال شهرزاد» از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد.و در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۶ به پایان رسید.

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام جمعه

  • 26 ژانویه 2018
  • اخبار موزیک
  • 0 نظر
  • 735

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00